دانلود بازی Timberborn نسخه : 0.1.1.0 برای مک

نسخه : 0.1.1.0

بازی Timberborn یک بازی در سبک استراتژیک می باشد که در آن بشر کره زمین را به یک زمین بایر خشک تبدیل کرد و از بین رفت، اما برخی از گونه ها سازگار شدند و تکامل یافتند. یکی از گروه‌های بیور را انتخاب کنید و ببینید کلنی شما چقدر می‌تواند دوام بیاورد.

 جوامع بیش از حد

یکی از دو دسته بیور را کنترل کنید: دم‌های عامیانه دوستدار طبیعت یا دندان‌های آهنین زحمتکش. هر گروه دارای سبک، ساختمان ها و ویژگی های گیم پلی منحصر به فردی است. متناسب با سبک بازی خود را انتخاب کنید!

 فصول مرطوب و خشک

سکونتگاه خود را برای خشکسالی های مکرر آماده کنید. مواد غذایی ذخیره کنید و مزارع و جنگل ها را حتی پس از خشک شدن رودخانه ها زنده نگه دارید. برای قابل کشت نگه داشتن زمین هم به منابع آب طبیعی و هم به آبیاری مصنوعی تکیه کنید.

کنترل رودخانه

Beavers آینده هزاران سال تجربه در مهندسی آب دارند. سدها و سیل‌بندها را برپا کنید، کانال‌هایی با مواد منفجره حفر کنید و رودخانه‌ها را تغییر مسیر دهید تا زندگی را به زمین‌های بایر بازگردانید. فقط مواظب اون دینامیت باش

لومبرپانک

الوار را به ماشین آلات پیچیده تبدیل کنید - از چرخ های آب و کارخانه های چوب بری گرفته تا موتورها و خردکن ها. چوب منبع اصلی در تیمبربورن است، اما پیشرفته‌ترین سازه‌ها به فلز نیاز دارند. برای یافتن آن لاشخورهای خود را به خرابه های دنیای قدیم بفرستید.

معماری عمودی

با استفاده از یک سیستم معماری عمودی، یک سکونتگاه پر رونق بیور ایجاد کنید. فضا محدود است، بنابراین خانه‌ها و کارگاه‌ها را روی هم قرار دهید، پلتفرم‌ها و پل‌ها بسازید، و یک شبکه برق برای جمعیت رو به رشد خود راه‌اندازی کنید.

 چرخه روز و شب

یک شهر چند منطقه ای با زنجیره های تولید کارآمد و فعالیت های شبانه بسازید. زندگی ساکنان شبیه سازی شده را در طول روز دنبال کنید و زمانی که نسل بعدی متولد می شود جشن بگیرید!

 تندرستی

سبک زندگی بیش از حد تکامل یافته فقط «کار کردن، خوابیدن و خرد کردن چوب» نیست. نیازهای جوندگان خود را با یک رژیم غذایی متعادل، تزئینات، بناهای تاریخی و موارد دیگر برآورده کنید - علاوه بر زنده نگه داشتن کلنی.

ویرایشگر نقشه

در یکی از نقشه های موجود بازی کنید یا نقشه خود را ایجاد کنید و آن را با جامعه به اشتراک بگذارید! با تپه‌هایی با ارتفاعات مختلف، ویرانه‌های پراکنده در بیابان، و تمام زندگی بسته به دسترسی به آب، هر نقشه چالش متفاوتی را ایجاد می‌کند.


  • برای دیدن لیست تغییرات اینجا کلیک کنید.

  • پردازنده 64bit
  • macOS 10.12 به بعد

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
زمان شما محدود است، آن را با زندگی کردن به روش دیگران هدر ندهید. در دام تعصب نیفتید که معمولا حاصل زندگی کردن بر اساس تفکر دیگران است. اجازه ندهید سروصدای افکار و اعتقادات دیگران ندای درون شما را خاموش کند. و مهم از همه، جرئت این را داشته باشید که به دنبال قلب و ادارکتان بروید. این ها یک جورهایی می دانند که چه چیزی می خواهید بشوید.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘