دانلود بازی LEGO Star Wars: Battles نسخه : 1.76.2 برای مک

نسخه : 1.76.2

شخصیت‌های مورد علاقه LEGO® Star Wars™ را به نبردهای PvP چند نفره در زمان واقعی در میدان‌هایی که از مکان‌های نمادین از سراسر کهکشان الهام گرفته‌اند، هدایت کنید!


وقتی یک Ewok با Tusken Raider برخورد می کند چه اتفاقی می افتد؟ آیا گله ای از خوک ها می توانند با یک طوفان در یک بن بست مقابله کنند؟ آیا Chewbacca می تواند با Boba Fett پا به پا شود؟ چه کسی در رویارویی یودا و دارث ویدر برنده خواهد شد؟


شخصیت‌ها، نیروها و وسایل نقلیه لگو جنگ ستارگان را جمع‌آوری و ارتقا دهید و ارتش‌های سبک و تاریک قدرتمندی را بسازید. برج های لگو را در میدان نبرد بسازید و در حالی که برای ادعای پیروزی به سمت پایگاه دشمن پیش می روید، یک استراتژی برای حمله، دفاع و تصرف قلمرو ایجاد کنید! این بازی هیجان انگیز لگو را دانلود کنید که هر دوره از داستان سرایی Star Wars™ را به سبک دفاع از برج گرد هم می آورد.

ویژگی های LEGO Star Wars BATTLEs


بر هر دو طرف نیرو مسلط شوید

با کشف ترکیبات منحصر به فرد واحدها و ساختن استراتژی خود با شخصیت هایی از کل جهان Star Wars™، تکنیک های نبرد هر دو طرف نیرو را بیاموزید و به آنها مسلط شوید.


دفاع برج - آجر برای پیروزی!

برج های لگو را در میدان نبرد بسازید تا از پایگاه خود دفاع کنید یا در میدان نبرد پیشروی کنید و قلمرو حریفان خود را تصرف کنید! انواع مختلف برج ها و مزایای آنها را کشف کنید - یک کارخانه Droid برای یک ارتش فوری و در محل بسازید، دشمنان هوابرد را با توربولیزر سرنگون کنید یا با یک برج شعله گرما را به ارمغان بیاورید!


جمع آوری و ارتقا دهید

بیش از 40 واحد از تمام دوران جهان جنگ ستارگان از جمله وسایل نقلیه مانند AT-ATs، AT-RTs، Y-wings، جنگنده‌های TIE و شخصیت‌های Star Wars™: The Phantom Menace، Star Wars™: A New Hope، Star را کشف کنید. Wars™: The Clone Wars™ و موارد دیگر. قدرت خود را افزایش دهید و نیروهای خود را به سطح بالا ببرید تا دشمنان خود را از بین ببرید.


رها کردن توانایی های منحصر به فرد

از Darth Vader's Force Slam برای متوقف کردن دشمنان در مسیر خود استفاده کنید، آنها را با فشار نیروی Luke Skywalker کنار بگذارید و سایر توانایی های تغییر بازی Yoda، Boba Fett و غیره را کشف کنید. آنها را با نیروها و برج های مناسب حمایت کنید تا ارتشی غیرقابل توقف ایجاد کنید که دشمنان شما را تکه تکه کند!


کهکشان را کاوش کنید

در طول دوران نبرد کنید و عرصه‌ای را انتخاب کنید که از مکان‌های نمادین جنگ ستارگان الهام گرفته شده است، از جمله Naboo، Hoth و Geonosis. برای گسترش گزینه های خود در نبرد، واحدهای جدیدی را در طول مسیر کشف کنید.


نسخه 1.76:

  • Realtime, strategic, one-versus-one multiplayer battles in the LEGO® Star Wars™ Universe

  • macOS 11.0 به بعد

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
من بر این باور هستم آنچه بیش از نیمی از کارآفرینان موفق را از غیر موفق ها جدا می نماید پشتکار خالص است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘