دانلود بازی Lens Island نسخه : 1.0.0 برای مک

نسخه : 1.0.0

شما تازه وارد شهر شده اید، تنها با ابزارهای موجود در کوله پشتی خود و نگرش قابل انجام، زندگی جدیدی برای خود در جزیره زیبای اطراف می سازید.
اسرار تاریک جزیره را کشف کنید و به اعماق غارها بپردازید و آنچه را که مسافران گذشته به دنبال آن بوده اند جستجو کنید.

جزیره لن ترکیبی از ساختمان های آرام، کشاورزی و صنایع دستی است که با نبردهای شدید، نبردهای سیاه چالی و اکتشاف ترکیب شده است.

امکانات و ویژگی‌ها
خانه رویاهای خود را بسازید. هر کجا که می خواهید، آن را به اندازه دلخواه خود بسازید و از میان طیف وسیعی از مواد انتخاب کنید تا خلاقیت خود را فراگیر کنید! Len’s Island از یک سیستم ساختمانی ماژولار منحصر به فرد استفاده می کند که به هر کسی اجازه می دهد احساس کند یک طراح خانه باتجربه است.
به دنبال اقدام دیگری هستید؟ Len’s Island یک خزنده سیاهچال سریع و مهارت محور با تمرکز قوی بر درگیر شدن با طیف گسترده ای از انواع رزمی و ترکیبات بارگیری است. اگر از ساختن خانه خود، مراقبت از محصولات خود و ملاقات با شهرنشینان خسته شده اید، غارهای عمیق و تاریکی در زیر جزیره وجود دارد که برای کاوش فراوان وجود دارد.
به محصولات خود توجه کنید از مزارع برای پرورش مواد غذایی استفاده کنید که به سرمایه گذاری شما در سیاه چال ها و روزهای طولانی کاوش در جزایر کمک می کند. و همچنین گیاهان و گل های عجیب و غریب را پرورش دهید تا به روستاییان در ازای طلا بفروشند. مزارع بزرگ را در سراسر جنگل پرورش دهید، یا از تخت های باغ کوچک در بالکن خود مراقبت کنید. یا اگر شست سبز نیستید، چند گیاه گلدانی بگذارید و آن را یک روز بگذارید.
جهان را کاوش کنید و محیط اطراف خود را بازسازی کنید. جزیره لن بر پاداش دادن به ماجراجویان تمرکز می کند، خواه پیدا کردن یک شمشیر گمشده برای مدت طولانی که مال خود است، بازسازی یک پل شکسته قدیمی یا پیدا کردن اتاق های مخفی در سیاه چال ها. رازهای زیادی برای کشف در جزیره و زیر آن وجود دارد.
Len’s Island برای بسیاری از سبک‌های بازی هیجان و پیشرفت به ارمغان می‌آورد، همه در دنیایی پر جنب و جوش و جذاب. پذیرایی از طرفداران خزنده سیاه چال، سازندگان و دکوراتورهای خانه، کاشفان و تکمیل کنندگان، متعصبان کشاورزی، احتکارکنندگان کلکسیونی، و افرادی که فقط می خواهند با غروب خورشید زندگی ساده ای از خرد کردن درختان داشته باشند.

 


نسخه 1.0:

  • نسخه ابتدایی بازی می باشد و تغییراتی نسبت به قبل نداشته است.

macOS 10.13 به بعد

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
کیفیت را همواره شاخص بدانید. برخی از مردم به محیطی که در آن تنها بهترین و عالی ترین پذیرفته است تعلق ندارند.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘