دانلود بازی Danger Scavenger نسخه : 2021 برای مک

نسخه : 2021

Danger Scavenger یک بازی اکشن در سبک شورش و غارت در دوران پسا رستاخیز میباشد. ربات‌های دشمن را روی سقف آسمان خراش‌ها منفجر کنید، برش دهید، شلیک کنید. راه خود را به سطوح بالاتر انتخاب کنید، غارت کنید، چیزهایی بخرید، خود را ارتقا دهید، با شرکت‌های حریص مبارزه کنید، شورشی باشید!

برای مردم خود یک سلاح مرگبار بسازید. آنها با شرکت‌های حریص که کل ملت‌ها را در دست دارند می‌جنگند. ظالمان با تحقیر آنها را Scavengers می نامند.

آنها بودند که برای اولین بار متوجه شدند که اوضاع برعکس شده است. و این یک هوش مصنوعی A. I. O. N. E است که کنترل را به دست گرفت و باعث شد ماشین‌ها علیه اربابان خود شورش کنند.

زمان آن رسیده است برای رویارویی با این دشمن جدید در نبرد ، از سایه‌ها خارج شوید.
به زودی ظالمان باید یاد بگیرند که Scavengers چقدر خطرناک هستند.

ظالمان شرور عذاب بر جهان می‌آورد گروهی از رانده‌شدگان  که زمانی توسط سرنوشت طرد شده‌اند، اکنون مورد تمجید و تحسین قرار می‌گیرند، تصمیم می‌گیرند بر وضعیت موجود غلبه کنند و البته در راه خود غارت کنند و با کیسه‌ای پر از گنجینه‌های بزرگ یا وسایل شکسته به مخفیگاه خود بازگردند.

مسیر خود را عاقلانه انتخاب کنید، با چالش‌ها روبرو شوید و به قهرمانی تبدیل شوید که همیشه می‌خواستید باشید! یا راه آسان‌تری را انتخاب کنید و بدون هیچ چیز برگردید.
ضایعات را جمع آوری کنید و تجهیزات را از آن بسازید. با استفاده از سیستم ساخت و ساز می‌توانید هر سلاح را بر اساس نیازهای فردی خود سفارشی کنید.
ترکیبات غیرمنتظره اقلام برای کشف در طول ماجراجویی‌های خود. استراتژی کامل خود را با آزمون‌ها و خطاهای فراوان طراحی کنید، که بدیهی است منجر به مرگ و میر بسیاری می‌شود.
شش رفتگر منحصر به فرد هر کدام مهارت‌ها و سبک برخورد با مشکلات خود را دارند: مخفی کاری، استراتژی، اقدام سریع آتش، یا شاید ترکیبی از آنها؟ تو تصمیم بگیر!
پنج شرکت حریص را شکست دهید. با بیش از 30 نوع دشمن، نسخه‌های ویژه و رئیس آنها روبرو شوید. از بین 30+ سلاح مختلف، 50+ آیتم فعال و غیرفعال و ارتقاء برای خرید یا غارت انتخاب کنید.
شما بالاتر از همیشه خواهید جنگید  این جنگ افق منحصر به فرد شما را به پشت بام‌های شهر سایبرپانک نفس گیر می‌برد، جایی که با روبات‌های کنترل شده توسط هوش مصنوعی روبرو خواهید شد.
در حالت همکاری با ربات‌های دشمن متحد شوید و با آنها مبارزه کنید


نسخه 2021:

  • Release notes were unavailable when this listing was updated.

 

macOS 10.11 or later

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
بعضی از مردم نوآوری را به معنای تغییر می‌دانند؛ اما ما هرگز چنین برداشتی نداشته‌ایم. نوآوری باعث بهتر شدن امور می‌شود.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘