دانلود بازی Punk Wars نسخه : 1.0 برای مک

نسخه : 1.0

سال‌ها می‌گذرد و یک چرخه دیگر به پایان می‌رسد. تمدن ما به خاطر حرص و طمع و خودخواهی ما از هم پاشیده است. اکنون می‌دانیم که برای جلوگیری از تکرار همان اشتباهات، باید متحد باشیم… و پرچم ما پرچمی است که بشریت می‌تواند دوباره در زیر آن رشد کند. فن آوری، فلسفه و روش زندگی ما آنهایی هستند که می‌توانند در نهایت خوشبختی را برای جهان به ارمغان بیاورند… فقط باید چند رهبر سرسخت را متقاعد کنیم…

punk wars یک بازی استراتژی مبارزه‌ای و تاکتیکی است که از عناوین کلاسیک نوبتی 4X الهام گرفته است. داستان در دنیایی پسا آخرالزمانی می‌گذرد، که در آن ویرانه‌های یک ابرشهر زمانی قدرتمند، عرصه‌ای برای مبارزه مرگبار بین چهار شرکت تازه ظهور کرده است، که تلاش می‌کنند هم برای تکنولوژی منحصر به فرد و هم فلسفه زندگی خود تسلط پیدا کنند.

رهبر قدرتمند استیمپانک مسیانی، دیزلپانک تندرو، استیل پانک نظامی یا اتومپانک تکنوکراتیک شوید. خرابه‌های تمدن گذشته را کاوش کنید، جایی که منابع کمیاب و خطرات بسیار رایج است. زیرساخت و فناوری خود را توسعه دهید که پیروزی شما را تضمین کند. با استفاده از مهارت‌ها و واحدهای متمایز هر گروه، یک استراتژی برنده و یک سبک بازی ایجاد کنید.

اما قبل از اینکه این اتفاق بیفتد، باید برای کاوش در سرزمین بایر و با شکوه زمانی پر از عشایر متخاصم قدم بردارید. آب و سایر منابع حیاتی را بیابید، آنها را استخراج کنید و از آنها برای توسعه زیرساخت‌های علمی، صنعتی و نظامی خود به خوبی استفاده کنید. قلمرو خود را رشد داده و گسترش دهید، زنجیره‌های تامین پیشرفته و بی‌خطا ایجاد کنید که در آن واحدهای منفرد به یکدیگر متکی هستند و مانند یک موجود زنده با هم کار می‌کنند.

رشد کنید و بر جمعیت خود حکمرانی کنید، رفاه آن را به دقت زیر نظر داشته باشید و محتوای آن را حفظ کنید. تا جایی که می‌توانید از قبل برنامه ریزی کنید، اما برای زمانی که یک رویداد تصادفی رخ می‌دهد، فضایی برای خود بگذارید. و در نهایت از واحدهای آموزش دیده و توسعه یافته خود به خوبی استفاده کنید و در نبردهای چالش برانگیز و نوبتی شرکت کنید که تفکر تاکتیکی شما را در معرض آزمایش قرار می‌دهد.


نسخه 1.0:

  • Release notes were unavailable when this listing was updated.

macOS 10.15 or later

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
کیفیت را همواره شاخص بدانید. برخی از مردم به محیطی که در آن تنها بهترین و عالی ترین پذیرفته است تعلق ندارند.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘