دانلود بازی Slay the Spire نسخه : 2020.09.15 (41260) برای مک

نسخه : 2020.09.15 (41260)

ما بازی‌های کارتی و ماشین‌های روگلی را با هم ادغام کردیم تا بهترین بازیکن عرشه ساز تک نفره را داشته باشیم. یک عرشه منحصر به فرد بسازید، با موجودات عجیب و غریب روبرو شوید، آثار برجسته قدرت را کشف کنید و Slay the Spire را بازی کنید.

امکانات

دو شخصیت اصلی که هر کدام مجموعه کارت‌های منحصر به فرد خود را دارند.
200+ کارت کاملاً اجرا شده.
50+ برخورد رزمی بی‌نظیر.
100+ مورد مختلف یافت می‌شود.
سطح تولید شده توسط روش.
تن قابل بازشدن
Deck Building Dynamic - کارت‌های خود را هوشمندانه انتخاب کنید! صدها کارت را کشف کنید تا با هر بار تلاش برای صعود به Spire به عرشه خود اضافه کنید. کارت‌هایی را انتخاب کنید که با هم کار کنند تا به طور موثر دشمنان را اعزام کرده و به اوج برسند.

Spire Everchanging - هر زمان که سفری بالاتر از Spire را شروع می‌کنید، طرح هر بار متفاوت است. مسیری خطرناک یا ایمن را انتخاب کنید، با دشمنان مختلف روبرو شوید، کارت‌های مختلف را انتخاب کنید، آثار مختلف را کشف کنید و حتی با کارفرمایان مختلف مبارزه کنید!

یادگاری‌های قدرتمند برای کشف - موارد قدرتمند معروف به یادگار را می‌توان در سراسر Spire یافت. اثرات این آثار می‌تواند با تعاملات قدرتمند عرشه شما را تا حد زیادی ارتقا دهد. اما مراقب باشید، به دست آوردن یک یادگار ممکن است هزینه شما بیش از طلا باشد…

اطلاعات:
سیستم عامل Mac: اینتل
شامل: GOG

نسخه سیستم عامل: 10.11+
نوع پردازنده و سرعت: 2.0 گیگاهرتز
حداقل RAM: 4 گیگابایت
RAM RAM: 256 مگابایت

1) نصب کنید
2) بازی کنید!

زبان ها: هلندی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، یونانی، ایتالیایی، ژاپنی، کره‌ای، نروژی، لهستانی، پرتغالی، روسی، صربی، چینی ساده شده، اسپانیایی، تایلندی، ترکی، اوکراینی
نسخه: GOG DRM Free v15.09. 2020 (41260)


لیست تغییرات در دسترس نمی باشد

OS X 10.11 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
طراحی یک محصول با تمرکز بر روی رفتارهای یک قشر از جامعه کار بسیار دشواری است. در خیلی مواقع مردم نمی دانند چه چیزی می خواهند تا زمانی که شما آنها را متوجه نیاز و خواسته شان نمایید.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘