دانلود بازی Two Point Hospital نسخه : 1.21.55860 برای مک

نسخه : 1.21.55860

بیمارستان تان را از هر چیزی تا شاهکار ترین حالت بسازید زیرا زیباترین یا عملکردی‌ترین خدمات درمانی را در کل منطقه دو پوینت طراحی می‌کنید.

برای افزایش جریان بیمار و وجه نقد، تنظیم راهروها، اتاق‌ها و مناطق انتظار تا مشخصات دقیق خود، طراحی بیمارستان خود را انجام دهید. همانطور که می‌خواهید بیمارستان خود را به چندین ساختمان گسترش دهید تا بیشترین تعداد بیمار را از درب منزل عبور دهید.

وسایل تزئینی و کاربردی را در اطراف بیمارستان خود قرار دهید تا اعتبار آن را بهبود ببخشد، بی‌حوصلگی بیمار را پایین بیاورد، شادی را افزایش دهد و جوایز پایان سال را در آن جریان دهد.

بیماری‌های غیرمعمول را درمان کنید
انتظار ندارید که از دو نقطه ایالت با انواع معمول بیماران خود جمعیت شود. در این دنیا، انواع بیماری‌های غیرمعمول را تجربه خواهید کرد. از سر سبکی گرفته تا کوبیسم - هر کدام نیاز به نوع خاص خود از دستگاه درمانی دارند.

بیماری‌ها را تشخیص دهید، اتاق‌های مناسب برای رسیدگی به آنها درست کنید، پرسنل مناسب استخدام کنید و سپس آماده شوید، زیرا درمان فقط یکی از این بیماری‌ها تازه آغاز کار است. شما می‌توانید یک بیمار را اداره کنید - اما آیا می‌توانید یک بیماری همه گیر را اداره کنید؟

هنگامی که یک بیماری را فتح کردید، در مورد بهبودها و ماشین آلات تحقیق کنید و بیمارستان خود را به یک ناخوشایند مراقبت‌های بهداشتی متوقف کنید.

افق بیمارستان خود را بهبود بخشیده و گسترش دهید!
اولین بیمارستان شما از کجا شروع می‌شود، اما بعد کدام است؟

هنگامی که ساکنان یک دهکده بندر کوچک را درمان کردید، آیا می‌توانید در یک بیمارستان شلوغ چالش بزرگتری را بپذیرید؟

امکانات خود، دستگاه‌های ارتقاء یافته، کارکنان و چیدمان‌ها را با سرعت بیشتری بهبود بخشید.

کارکنان خود را آموزش داده و بهبود ببخشید، آنها را با مهارتها و مهارتهای جدید تراز کنید تا بیمارستان شما حتی بیشتر کارآمد شود

برای تجزیه و تحلیل نقاط قوت و ضعف خود، از صفحه‌های گسترده آماری و اطلاعاتی استفاده کنید و تغییرات سریع ایجاد کنید. قیمت درمان‌های خود را تنظیم کنید، گردش مالی خود را زیر نظر داشته باشید، وام بگیرید و درآمد خود را بهینه کنید.

شما کارکنان با تیپ شخصیتی و ویژگی‌های منحصر به فرد را مدیریت خواهید کرد، بنابراین باید مراقب باشید که چه کسی کارآمد است - و چه کسی فقط درد در گردن است. هنگام تلاش برای سودآوری، نیروی کار خود را با جاه طلبی‌های خود متعادل کنید (و امیدوارم در این راه برخی از افراد را نجات دهید).

اطلاعات:
Mac Platform: Intel
شامل: Pre-K’ed

نسخه سیستم عامل: 10.13+
نوع و سرعت پردازنده: i5 64 بیتی
حداقل RAM: 8 گیگابایت
RAM RAM: 2 گیگابایت

1) باز کردن بسته
2) انتقال به برنامه ها
3) بازی!

از جمله DLC: Off the Grid، Bigfoot، بسته‌های یکپارچهسازی با سیستمعامل، برخوردهای نزدیک، بسته اقلام نمایشگاه، جزیره پبرلی
زبان ها: انگلیسی (صوتی)، فرانسوی، آلمانی (صوتی)، ایتالیایی، لهستانی، روسی، چینی ساده شده (صوتی)، اسپانیایی، چینی سنتی
نسخه: Steam v1.21. 55860 (12.08. 2020، آخرین نسخه)
درمان: SKiDROW


لیست تغییرات در دسترس نمی باشد

macOS 10.13 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
برنده شدن هرگز به معنای بهترین بودن نیست.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘