دانلود بازی Jenny LeClue نسخه : Detectivu 2.0.0 برای مک

نسخه : Detectivu 2.0.0

Jenny LeClue داستانی هیجان انگیز از رمز و راز، ماجراجویی و بزرگ شدن است. بازی در شهر خواب آور آرترون، بازی پر از شخصیت‌های به یاد ماندنی و پیچیده است و با طراحی منحصر به فردی ارائه می‌شود.

انتخاب را در دست بگیرید و فرامرزی را شکل دهید. شما تنها راهنمائی نیستید که سرنوشت جنی را شکل می‌دهد، اما انتخاب‌های شما به او کمک می‌کند تا رمز و راز های عجیب و غریب را کشف کند و به کارآگاهی باهوش تبدیل شود.

وقتی مادرش متهم به قتل است، جنی بیش از آنچه که لازم است معامله می‌کند و سفری غیرمنتظره را برای یافتن حقیقت آغاز می‌کند.

او به زودی فاش می‌کند که شهر بد هوای Arthurton همان چیزی نیست که به نظر می‌رسد، و نیروهای غیب نمی توانند کاری کنند تا جنی را از حقیقت باز دارد. او برای پیدا کردن قاتل واقعی و پاک کردن نام مادرش به تمام مهارتهای استنتاجی خود نیاز دارد.

یک قهرمان به اندازه جیب در جستجوی عدالت:

جنی کارآگاه جوان درخشان، تیزبین، شهودی و تعقیب ظالمانه از حقیقت است. او می‌تواند در صحنه‌های گفتگو به اطراف نگاه کند، و سرنخ‌هایی را برای سرنخ‌های قابل رویت مشاهده می‌کند که ممکن است گناه یا بی‌گناهی آنها را کشف کند که در غیر این صورت کشف نمی‌شود.

دنیایی زیبا و دست ساز، پر از اسرار:

دنیایی زیبا و زیبا با زرق و برق دار که زیبایی شناسی و رمز و راز اواسط قرن بیستم را در هر گوشه‌ای جلب کرده است. تعامل بسیار زیادی وجود دارد، و بازیکنانی که هر لحظه به آنها ضربه بزنند و تولید کنند، از بینش، اسرار و طنز پاداش می‌گیرند.

داستانی در یک داستان، جایی که انتخاب شما اهمیت دارد:

جنی لکلو یک استعاره غنی را پیرامون یک داستان غنی می‌پوشاند و به بررسی موضوعات خانوادگی، از دست دادن و هویت می‌پردازد. «نویسنده» ماجراهای جنی، Arthur K Finklestein، به عنوان راوی و راهنما عمل می‌کند، اما حضور وی همچنین به شما امکان می‌دهد گزینه‌هایی را انتخاب کنید که شیوه نگارش داستان جنی را تغییر می‌دهد. این گزینه‌ها حتی ممکن است روی داستان خود Finklestein تأثیر بگذارد.

بازیگران متنوع شخصیت‌ها و مکان ها:

دنیای گسترده Arthurton را از جمله مین‌های رها شده، گورستان فراموش شده، دریاچه نوار و کتابخانه گومبولت کشف کنید. جنی با شخصیت‌های جذاب و مشکوکی روبرو خواهد شد که می‌توانند در جستجوی حقیقت به او کمک یا مانع شوند.


لیست تغییرات در دسترس نمی باشد

OS X 10.8 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
در ذات اپل این باور وجود دارد که فناوری به تنهایی، کافی نیست،‌ بلکه فناوری در پیوند با هنر آزاد و‌ انسانیت است که ما را به نتیجه‌‌ای می‌رساند که باعث شادی قلب‌هایمان می‌شود

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘