دانلود بازی Children of Morta نسخه : 1.1.70.3 (40406) برای مک

نسخه : 1.1.70.3 (40406)

Children of Morta داستان خود را در سرزمینی دوردست تنظیم می‌کنند اما با موضوعات نزدیک به زندگی روزمره ما روبرو می‌شوند که انتظار می‌رود. این یک داستان از احساسات ساده است که همه ما آن را خیلی خوب می‌شناسیم و بیشتر از آنکه گاهی جرات اعتراف داشته باشیم می‌شناسیم: عشق و امید، اشتیاق و عدم اطمینان، سرانجام ضرر و فداکاری است که ما می‌خواهیم برای نجات دادن آنهایی که بیشتر از همه به آنها اهمیت می‌دهیم.

ماجراجوی یک خانواده خارق العاده از قهرمانان شوید. با گسترش فساد در سرزمین، نگهبانان کوه مورتا باید در برابر شر باستانی بایستند. اما… این یک داستان در مورد صرفه جویی در جهان نیست. این یک داستان در مورد یک خانواده شجاع است که در کنار یکدیگر ایستاده‌اند در حالی که دنیای اطراف آنها در تاریکی فرو می‌رود.

امکانات

Ties Family - خانواده برگسون آمادگی لازم را برای جنجال آتی ارائه داده است. سبک مبارزه منحصر به فرد هر شخصیت را به همراه شخصیت‌های خود کشف و تجربه کنید. شاهد عواطف آنها در هنگام تلاش برای کمک به یکدیگر برای بازگشت صلح به سرزمین، عواطف آنها زیاد است. شاهد رشد یک خانواده باشید.

استعدادهای ارثی - هر یک از اعضای خانواده پیشینه و تخصص متفاوتی دارند و آنها را در گروه متنوعی از نگهبان شکل می‌دهد. برخی جنگ نزدیک را ترجیح می‌دهند، دشمنان خود را با چکش‌های باشکوه خرد می‌کنند یا با شمشیر یا خنجر مشتاق از بین می‌برند. برخی دیگر با استفاده از کمان ماهرانه یا طلسمهای خارق العاده و مسافتی فاصله دارند. playstyle متمایز از هر عضو را کشف کنید و یکی از متناسب با شما را انتخاب کنید!

حکمت اجدادی - مادربزرگ مارگارت و عمو بن - بیننده و آهنگر خانواده. آنها با دانش منتشره از نسل برگسون‌ها مسلح شده‌اند، آنها در اینجا برای کمک به شما هستند. می‌توانید به دانش کهن آنها در مورد راه ری، روح سرزمین مورتا تکیه کنید. از مهارت‌های خود برای ارتقاء وسایل خانواده و تقویت ویژگی‌های اصلی استفاده کنید. حتما از خردمندی نیاکان خود بهره ببرید!

کوه عرفانی - از نظر اهالی و ساکنان ریا، کوه همه چیز است. پر از تاریخ، افسانه‌ها و جادوها، این سمبل و منبع زندگی، سلامتی و سعادت است. به درون کوه بروید - پرده از رازهای داخل پرده بردارید. فهمید که فساد چیست و چرا به این مکان به ظاهر صلح آمیز رسیده است.

همیشه در حال تغییر - جهان با فساد لمس می‌شود - دائما در حال تغییر است. هر جنگل، سیاه چال یا معبدی که از آن کاوش می‌کنید و از بین می‌روید هرگز یکسان نخواهند بود، و تضمین یک تجربه منحصر به فرد در هر جلسه بازی.

منحصر به فرد سبک هنر - ترکیبی از هنر پیکسل نقاشی شده با دست و انیمیشن‌های قاب به فریم با همکاری تکنیک‌های مدرن روشنایی به وجود می‌آیند تا دنیای زیبایی خطرناک کودکان مورتا ایجاد شود!


لیست تغییرات در دسترس نمی باشد

OS X 10.11 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
زمان شما محدود است، آن را با زندگی کردن به روش دیگران هدر ندهید. در دام تعصب نیفتید که معمولا حاصل زندگی کردن بر اساس تفکر دیگران است. اجازه ندهید سروصدای افکار و اعتقادات دیگران ندای درون شما را خاموش کند. و مهم از همه، جرئت این را داشته باشید که به دنبال قلب و ادارکتان بروید. این ها یک جورهایی می دانند که چه چیزی می خواهید بشوید.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘