دانلود بازی Milky Way Prince نسخه : 1.0 (40459) برای مک

نسخه : 1.0 (40459)

رمان تصویری در مورد یک رابطه نامشروع و صمیمی

تابستان عشق بی‌اختیاری را از طریق شاخه‌های داستانی، پیچ و تاب‌ها، تغییرات ناگهانی و مکانیک ویژه‌ای که در آن انتخاب می‌کنید حس‌های مختلف استفاده از دوست پسر خود را انتخاب و زندگی کنید. در این لحظات با او، شخصیت و گذشته او یاد خواهید گرفت و باعث می‌شود همه چیز را زیر سوال ببرید.

شاهزاده راه شیری توسط یک نویسنده بسیار جوان، لورنزو ردائولی طراحی، برنامه ریزی، تصویرسازی شده و به ثمر رسیده است. خود داستان تا حدی بیوگرافی است.

وی گفت: «در طول تجربه من با یک شریک مرزی، فکر کردم عاشق شدن به او مثل این است که بخشی از یک سیستم دودویی ستاره‌ای باشید. این نادرترین و با ارزش‌ترین چیز در جهان است - اما هرچه نزدیک‌تر شوند، ناپایدارتر می‌شوند. ایده من ایجاد یک تجربه همهجانبه بود که در آن از بازیکن خواسته می‌شود سعی کند پویایی این رابطه غیرمعمول را درک کند. شخصیتی که شما با آنها تعامل دارید، رفتار آنها را با شما سازگار می‌کند - با استفاده از اصطلاحات آکادمیک، آنها می‌توانند» آزمایش خشم «،» بمباران عاشقانه «یا» گناه «را به شما سفر کنند. داستان شاخه طرح توسط متغیرهایی مانند» تسلیم «و» علاقه «که در هر تعامل نوسان دارند هدایت می‌شود.»

امکانات

داستان عاشقانه تاریک نیمه اتوبیوگرافی
انشعاب مسیرهای روایت با انتهای متعدد
سیستم گیم پلی جدید حسی صمیمی
هنر شخصیت با الهام از سوئیرو مارو و ماساکی یواسا
محیط‌های سه بعدی تحت تأثیر طراحی صحنه رابرت ویلسون
30+ دقیقه موسیقی متن فیلم الکترونیکی باروک اصلی


لیست تغییرات در دسترس نمی باشد

OS X 10.7 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
اما اپل واقعا به یک درامر متفاوت می زند. من قبلاً می گفتم که اپل باید سونی این تجارت باشد، اما در واقعیت، فکر می کنم اپل باید اپل این تجارت باشد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘