دانلود بازی Factorio نسخه : 0.18.38 برای مک

نسخه : 0.18.38

Factorio بازی است که در آن کارخانه‌ها را می‌سازید و نگهداری می‌کنید. شما از منابع استخراج معدن، تحقیق در مورد فن آوری‌ها، زیر ساخت‌های ساختمانی، خودکار سازی تولید در نبرد با دشمنان استفاده خواهید کرد. در ابتدا خود را در حال خرد کردن درختان، سنگ معدن و ساختن بازوی مکانیکی و تسمه‌های حمل و نقل  دستی خواهید دید، اما در مدت زمان کوتاه می‌توانید به یک نیروگاه صنعتی تبدیل شوید، با مزارع عظیم خورشیدی، پالایش نفت و… 

با این حال  بهره برداری سنگین از منابع این سیاره به خوبی با افراد محلی جور در نمی‌آید، بنابراین شما باید برای دفاع از خود و امپراتوری خود آماده باشید.

با سایر بازیکنان در Multiplayer  بپیوندید، کارخانه‌های عظیمی ایجاد کنید، کارهای خود را بین دوستان  تفویض کنید. برای افزایش لذت، از ترفندهای کوچک کمک گرفته برای تکمیل و تعمیرات اساسی در بازی. پشتیبانی Modding در زمین Mod Factorio به سازندگان محتوا از سراسر جهان اجازه داده است تا ویژگی‌های جالب و خلاقانه‌ای را طراحی کنند. در حالی که گیم پلی اصلی در قالب سناریوی freeplay است، اما طیف وسیعی از چالش‌های جالب در قالب Scenarios وجود دارد. اگر نقشه یا سناریویی را که از آن لذت می‌برید پیدا نکردید، می‌توانید با ویرایشگر نقشه بازی، موارد دلخواه خود را ایجاد کنید، اشخاص، دشمنان و زمین را به هر روشی که دوست دارید بیابید و حتی اسکریپت دلخواه خود را اضافه کنید.

آنچه مردم در مورد Factorio می‌گویند

Factorio یک بازی بسیار جذاب بسیار جذاب است که در آن از تسمه نقاله برای شلیک بیگانگان استفاده می‌کنیم.


لیست تغییرات در دسترس نمی باشد

OS X 10.9 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
زندگی خود را وارد حاشیه نکنید. دنیا به حضور پررنگ شما احتیاج دارد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘