دانلود بازی Fury Unleashed نسخه : 1.0.2 برای مک

نسخه : 1.0.2

Fury Unleashed با تلفیق الهام از سازندگان مدرن روگلیت، مانند Dead Cells و Rogue Legacy با خاطرات نوستالژیک از تیراندازهای پلتفرم مدرسه قدیمی مانند Contra و Metal Slug ساخته شده است.

ما پنج سال را صرف ساختن این بازی کرده‌ایم تا اطمینان حاصل کنیم که تجربه شما با بازی به عنوان عناوین یاد شده به یاد ماندنی خواهد بود و ما از صمیم قلب اعتقاد داریم که شما ناامید نخواهید شد.

صفحات یک کتاب طنز زنده را کشف کنید که در آن جوهر با ارزش‌ترین منبع شماست و هر اتاق یک صفحه طنز است. دریابید که چرا جان کووالسکی، نویسنده سریال تحسین شده Fury Unleashed دارای یک بحران خلاقیت است و ببینید آیا می‌توانید به او در مقابله با آن کمک کنید.

دشمنان را به سرعت بکشید تا عصبانیت خود را برانگیزید و همه چیز را در راه خود بگیرید بدون اینکه مجروح شوید. بیاموزید بی‌عیب و نقص بازی کنید و کل بازی را در یک دسته کوچک موسیقی جاز حماسی ضرب و شتم کنید!

حالت سخت را به چالش بکشید، که مهارت‌های شما را به آزمایش می‌گذارد - یا حالت آسان، که در آن می‌توانید پارامترهای مشکل را به دلخواه خود تنظیم کنید. به یک نفره بروید و یا یک دوست را برای یک جلسه همیاری محلی بیاورید. مهارت‌های قهرمان خود را برای مطابقت با playstyle خود، سفارشی کردن ظاهر آنها یا حتی جایگزین نمودن گرافیک چهره خود با آنها انتخاب کنید!

دنیاهای ایجاد شده توسط ترکیبی از سطوح طراحی شده دستی و الگوریتم‌های تولید رویه را کشف کنید. بهترین موارد را برای کمک به شما در انجام کار انتخاب کنید و باز کردن دائمی‌های دائمی را هنگام مرگ بعدی برای اجرای برنامه‌های بعدی خود انتخاب کنید.

از طریق صفحات کتاب‌های طنز بصری متمایز، که هر کدام با دشمنان خاص خود بازی می‌کنند، بازی کنید و در مجموع بر 40 کارفرمای غلبه کنید. تمام آنچه که با موسیقی متن فیلم حماسی ساخته شده توسط آدام اسکوروپا و کرزیستوف ویرزینکیویچ، سازندگان موسیقی برای The Witcher، Bulletstorm و Shadow Warrior 2 ساخته شده است.


لیست تغییرات در دسترس نمی باشد

macOS 10.12 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
گاهی زندگی با آجر به سرت می زند. ایمان خود را از دست ندهید

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘