دانلود بازی Prison Architect Clink نسخه : 1.1.3542 برای مک

نسخه : 1.1.3542

این بازی یکی از بازی‌های محبوب تحت استیم است که ما برای شما در سافت مک به صورت رایگان قرار داده ایم.  

زندانی فوق امنیتی بسازید!  

هنگامی که خورشید طلوع می‌کند اشعه‌های خود را بر روی دیوارهای زندان می‌تاباند.  

شما باید سلول‌های امن و محکمی را بسازید تا هنگامی که زندانی‌ها با اتوبوس زرد رنگ به زندان می‌آیند آنها را باز داشت کنید و از آنها محافظت کنید.  

هیچ گاه کارگران اجازه استراحت ندارند شما باید سریعا سلول هارا آماده کنید و زندانیان را جای دهید. هنگامی که یک سلول آماده شد سریعا به دنبال ساخت سلول جدید باشید وقتی همه زندانی‌ها جای خود را پیدا کردند و در زندانی که شما ساخته‌اید اسکان یافتند آنجاست که لذت واقعی بازی شروع می‌شود.

شما به یک غذاخوری، بیمارستان و یک نگهبان احتیاج خواهید داشت و فراموش نکنید که  یک توالت بسازید زیرا همه چیز خراب می‌شود، اما در مورد یک محل تمرین چطور؟ یا سلولهای انفرادی؟ یا یک اتاق اعدام؟

شما یک دژ کوتاه میسازید که تم بیمارستان دارد و به همراه یک میلیون بازیکن آنلاین اوقات خود را در زندانی که ساخته‌ اید سپری خواهید کرد که بهترین قفل جهان را دارد.

 حالت داستانی بازی:

Prison Architect با یک داسان که ادوارد زندانی که روی صندلی الکتریکی بسته شده و اعدام می‌شود آغاز می‌شود که خود ۴ فصل را به دنبال دارد که دارای شخصیت‌ها و کاراکترهای متنوع می‌باشد که شما جنبه‌های مختلف زندان را می‌بینید.  

 معمای گروه‌های بزرگ مافیایی و سناتور‌های قدرتمند که همه را در Prison Architect خواهید دید.  شما باید توسط داستان نوشته شده به وسیله نویسنده جان آنها را نجات دهید.

 


نسخه 1.1.3542:

  • لیست تغییرات در دسترس نمی باشد.

OS X ۱۰.۷ به بعد

پردازنده ۶۴ بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
کیفیت بسیار مهم تر از کمیت است. یک موفقیت بسیار بزرگ بهتر از موفقیت های مقطعی و کوتاه است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘