دانلود بازی Kingdom Two Crowns نسخه : 1.1.2 برای مک

نسخه : 1.1.2

در بازی Kingdom Two Crowns شما باید به صورت یک-نفره یا کو-آپ به ایجاد امپراطوری خود مشغول شوید و این امپراطوری را علیه خطرات فرقه‌ای به نام Greed محافظت نمایید.  

 با معرفی حالت مبارزات انتخاباتی جدید، پادشاهان اکنون باید برای ساختن یک پادشاهی که در طول زمان ایستاده است تلاش کنند تا اینکه راهی پیدا کنند تا Greed for Good را شکست دهند. انواع واحدهای جدید را استخدام کرده و فناوری‌های پیشرفته‌ای را برای تقویت دفاعی خود ایجاد کنید.

با حرکت به جلو از طریق مبارزات انتخاباتی، دوباره پادشاهی خود را در کل بازنویسی و احیا کنید.

اما شما لازم نیست به تنهایی حکومت کنید! با معرفی یک تجربه بازی تعاونی کاملاً منحصر به فرد برای Kingdom Two Crowns، پادشاهان اکنون می‌توانند بین یک تجربه تکنوازی کلاسیک یکی را انتخاب کنند یا به دنبال کمک یک دوست باشند.

Kingdom Two Crowns با به روزرسانی‌های پس از انتشار که به بیومهای عجیب و غریب در سرتاسر جهان منتهی می‌شوند، گسترش می‌یابد. در روز اول انتشار، بازیکنان می‌توانند با الهام از چشم انداز، معماری و فرهنگ ژاپن فئودالی به سرزمین‌هایی سفر کنند.

انواع سربازان نظامی را استخدام کنید، تکنولوژی‌های جدید را به کار بگیرید و به جنگ با دشمنان بروید. در بازی Kingdom Two Crowns محیط‌های کاملا جدیدی وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را کاوش کنید؛ از کوه‌ها و دره‌ها گرفته تا اعماق زمین که مخفی هستند! شما باید امپراطوری خود را غنی کنید و دست از توسعه برندارید.


لیست تغییرات در دسترس نمی باشد

OS X 10.8 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
در دنیای امروز انتخاب بین «خوب عمل کردن» و «عالی عمل کردن» اشتباه‌ترین کار ممکن است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘