دانلود بازی Parkitect نسخه : 1.5g برای مک

نسخه : 1.5g

به Parkitect خوش آمدید، جایی که پارک رویاهای خود را ایجاد و مدیریت می‌کنید.


ساکنان پارک خود را بسازید، یک پارک عملیاتی کارآمد طراحی کنید که میهمانان شما را به طور کامل شگفت زده کند و از طریق کمپین بازی کنند.

ساختن

یک پارک مناسب برای میهمانان خود ایجاد کنید! تغییر شکل زمین، آب قرار دهید، سازه‌ها را بسازید! با انتخاب گسترده‌ای از اشیاء از مضامین مختلف می‌توانید پارک خود را به هرشکلی که می‌خواهید طراحی کنید و برای اطلاعات بیشتر می‌توانید مناظر دلخواه را از کارگاه بخار یا وزارت دفاع خود دریافت کنید!

با پارکینگ مخصوص خودتان از بالای پارک خارج شوید! آن را خودتان طراحی کنید یا از تعدادی طرح جالب استفاده کنید. چرخش، حلقه زدن، پرتاب، پرواز - با بیش از ۷۰ پارک تفریحی محبوب در جهان که همیشه می‌توانید مهمانان خود را غافلگیر کنید.

مدیریت کنید

ساختمان فقط نیمی از چالش است! برای ماندن در صدربهترین پارک‌ها باید به امور مالی و رضایت میهمانان توجه داشته باشید و برای اولین بار در یک بازی پارک قسمت‌های «پشت صحنه» پارک شما نیز معنی دارند! منابع را به فروشگاه‌های مختلف خود هدایت کنید بدون اینکه باعث ناراحتی میهمانان خود شوید و منطقه کارکنان را برای تجربه کامل همه جانبه از چشم مردم دور نگه دارید.

بازی

راه خود را از طریق یک کمپین چالش برانگیز بسازید! ۲۶ سناریو با تنظیمات منحصر به فرد، مهارت‌های مدیریت پارک و مهارت‌های طراحی coaster شما را در معرض آزمایش قرار می‌دهد. و همیشه بیشتر - سناریوهای ایجاد شده توسط انجمن کارگاه بخار را بخرید یا خود را با ویرایشگر سناریو طراحی کنید. تنظیمات منحصر به فرد خود را در همه جا با ایجاد کننده منظره ایجاد کنید و با استفاده بیشتر از حالت sandbox یک بازیکن خلاق خواهید شد!


نسخه 1.5g:

لیست تغییرات در دسترس نمی باشد.

 2.3 GHz Intel i3 

4 گیگابایت رم

گرافیک Shader Model ۳.۰ capabilities (most cards made since ~۲۰۰۴ should work

OS X 10.9  به بعد

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
من همانند خیلی از کارهای موثری که انجام داده ایم به موارد بسیاری که انجام نداده ایم افتخار می کنم. ابداع کردن شامل گفتن نه به هزاران مسئله ی گوناگون است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘