دانلود بازی Plague Inc: Evolved The Royal نسخه : 1.17.1 برای مک

نسخه : 1.17.1

Plague Inc: Evolution ترکیبی منحصر به فرد از استراتژی بالا و شبیه سازی فوق العاده واقع بینانه است. پاتوژن شما به تازگی آلوده شده است «صفر بیمار» - اکنون شما باید با تکامل طاعون کشنده و جهانی، در حالی که با همه چیزهایی که بشریت می‌تواند برای دفاع از خود انجام دهد، پایان تاریخ بشر را به پایان برسانید.

آیا می‌توانید جهان را آلوده کنید؟ پاتوژن شما به تازگی به «Patient Zero» آلوده شده است. اکنون شما باید با تکامل یک طاعون کشنده و جهانی، پایان تاریخ بشر را به پایان برسانید، در حالی که با همه کارهایی که بشریت می‌تواند برای دفاع از خود انجام دهد، پایان می‌یابد. Plague Inc: Evolution ترکیبی منحصر به فرد از استراتژی بالا و شبیه سازی فوق العاده واقع بینانه است که هم اکنون از طریق Steam در رایانه‌های شخصی، Mac و Linux موجود است. شرکت Plague تا به امروز بیش از 60 میلیون بازیکن را آلوده کرده است و اکنون کاملاً برای رایانه‌های شخصی، مک و لینوکس دوباره توسعه یافته است. آماده شوید تا بازی استراتژی را به سطح بعدی برسانید!

قبلاً بیش از 65 میلیون بازیکن در حال آلوده شدن به شرکت Plague بودند. اکنون، Plague Inc: Evolution گیم پلی اصلی مورد تحسین منتقدان را با ویژگی‌های قابل توجه و کاملاً جدید برای رایانه‌های شخصی از جمله چند نفره، پشتیبانی از محتوای تولید شده توسط کاربر، گرافیک بهبود یافته و موارد دیگر ترکیب می‌کند.

10 نوع بیماری مختلف - استاد هر بیماری زا؛ از باکتریها گرفته تا سلاحهای زیستی و کنترل ذهن تا زامبی‌ها، انسانیت را به هر وسیله ممکن خاتمه دهید - بیماریهای مختلف به روشهای مختلفی نیاز دارند.
20 سناریوی منحصر به فرد - استراتژی خود را تطبیق دهید. سناریوها چالش‌های بیشتری را برای همه گیری شما ایجاد می‌کنند - چگونه می‌توانید یک نوع جدید از آنفولانزای خوکی را کنترل کنید یا دنیایی را در عصر یخبندان آلوده کنید؟

دنیای بیش از حد واقع گرایانه - در دنیای واقعی استراتژی کنید؛ هوش مصنوعی پیشرفته و استفاده از داده‌ها و وقایع در دنیای واقعی باعث می‌شود Plague Inc: یک شبیه سازی کاملاً معتبر از یک پاتوژن در جهان به وجود آورد. حتی CDC آن را دوست دارد!

چند نفره رقابتی - جهان به اندازه کافی بدشانس نیست که به دو طاعون آلوده شوید، اما چگونه می‌توانید نبرد تسلط ژنتیکی را در برابر حریف خود کسب کنید؟ بازیکنان از همه تکامل‌ها، توانایی‌ها و ژن‌های جدید استفاده می‌کنند تا به آنها کمک کنند تا برای کنترل جهانی بجنگند و حریف خود را نابود کنند!

حالت تعاونی - دو بیماری مختلف برای آلوده و نابود کردن جهان با هم همکاری دارند اما بشریت برای مبارزه با عقب ترفندهای جدیدی در آستین خود دارد. با شریک زندگی خود نزدیک همکاری کنید و از ژنها، صفات و استراتژیهای کاملاً جدید برای از بین بردن آزمایشگاههای درمانی در سراسر جهان قبل از ریشه کن کردن شما استفاده کنید.

سازنده محتوای مسری - آزمایشگاه را بزنید و سناریوهای دلخواه خود را توسعه دهید - ایجاد انواع طاعون، جهان و رویدادهای درون بازی. ابزارهای پیشرفته از محتوای تولید شده توسط کاربر پشتیبانی می‌کنند تا بازیکنان بتوانند کشنده‌ترین ایده‌های خود را به زندگی بیاورند و آنها را در کارگاه Steam به اشتراک بگذارند. با بیش از 10.000 سناریوی سفارشی که قبلاً منتشر شده است - همیشه چیز جدیدی وجود دارد که بتواند آن را آلوده کند!


نسخه 1.17.1:

  • لیست تغییرات در دسترس نمی باشد.

OS X 10.6 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
بعضی از مردم نوآوری را به معنای تغییر می‌دانند؛ اما ما هرگز چنین برداشتی نداشته‌ایم. نوآوری باعث بهتر شدن امور می‌شود.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘