دانلود بازی Dawn Of Man نسخه : 1.5.0 برای مک

نسخه : 1.5.0

Dawn of Man بازی استراتژیک تحت استیم است که ما در سافت مک برای شما به صورت رایگان قرار داده ایم. اسکان انسان‌های نخستین را در دسترس بگیرید و آنهارا برای بقا راهنمایی کنید تا طول عمر بیشتری داشته باشند.   

این بازی از عصر سنگین شروع می‌شود و شما را تا عصر آهن می‌برد و بیش از ۱۰.۰۰۰ سال پیش از تاریخ بشر را در بر می‌گیرد. شما باید مردم خود را برای زنده ماندن، گسترش و تکامل، درست مانند اجداد مان با چالش‌هایی که محیط شما را با آن روبرو می‌کند، هدایت کنید.

شکار کردن

حیوانات منبع حیاتی غذا و منابع انسانی باستان بودند. از گوشت آنها برای تغذیه مردم و پوست و استخوانهای آنها استفاده کنید تا لباس و وسایل لازم را برای زنده ماندن در اختیار داشته باشید. مقابله با ماموت‌ها، کرگدن‌های پشمی، Megaloceros، شیرهای غار و سایر گونه‌هایی که در آن زمان روی زمین پرسه می‌زدند.

جمع آوری

منابع مختلفی از محیط جمع آوری کنید: میوه، انواع توت‌ها، آب، چوب، سنگ چخماق، سنگ، سنگ معدن از آنها برای تهیه غذا، درست کردن ابزار و ساختن سازه‌ها در شهرک خود استفاده کنید.

برای مواقع سخت برنامه ریزی کنید

ماهی در بهار فراوان است، انواع توت‌ها و میوه‌ها در تابستان جمع می‌شوند و وقتی گرم است حیوانات راحت‌تر زاد و ولد می‌کنند. وقتی زمستان فرا رسید، برای زنده ماندن، حتماً غذای غیر قابل فساد و لباس گرم را بخورید.

مسکن‌های خود را گسترش داده و تقویت کنید

خانه‌ها و امکانات بیشتری را برای مردم خود بسازید تا بتوانید جمعیت خود را گسترش دهید. استحکامات و سلاح‌های دستی بسازید، بنابراین برای آماده شدن درگیری اجتناب ناپذیر، آماده هستید.

فن آوری‌های تحقیقاتی

هر کشف جدید باعث می‌شود که شهرک شما بتواند از جمعیت بزرگتر حمایت کند، اما همچنین چالش‌های جدیدی را به همراه خواهد داشت، افزایش تقاضای مواد غذایی، مسائل روحی و حملات مهاجمان بیشتر.

سازه‌های Megalithic بسازید

اجداد ما قادر به نبردهای مهندسی باورنکردنی بودند، سنگهای عظیم معدن از محیط، اقدام به حمل آنها با استفاده از سورتمه و ساخت سازه‌های سنگی عظیم کنید.

کنترل طبیعت

برای رشد سبزیجات خود، فناوری‌های کشاورزی را لول آپ کنید، بنابراین می‌توانید مقدار زیادی از مردم راسیر کنید. حیوانات اهلی را برای تولید مواد غذایی، منابع و تأمین قدرت ماهیچه مردم خود قربانی کنید.


نسخه 1.5.0:

لیست تغغیرات را در اینجا بخوانید.

OS X ۱۰.۱۱ به بعد

پردازنده ۶۴ بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
اجازه بدهید شادی و خوشحالی در طول مسیر با شما همراه باشد، نه در هنگام رسیدن به یک هدف یا مقصد دور.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘