دانلود بازی Gone Home نسخه : 2020.01.29 برای مک

نسخه : 2020.01.29

شما بعد از یک سال در خارج از کشور به خانه می‌آیید. شما انتظار دارید که خانواده تان به شما سلام کنند، اما خانه خالی است. چیزی درست نیست بقیه کجا هستند؟ و اینجا چه اتفاقی افتاده است؟ کشف رمز و راز برای خودتان در Gone Home، یک بازی اکتشاف داستان از شرکت Fullbright.
Gone Home یک شبیه ساز اکتشاف تعاملی است. برای کشف داستان افرادی که در آنجا زندگی می‌کنند از هر جزئیات خانه‌ای به ظاهر عادی بازجویی کنید. هر کشو و در را باز کنید. اشیاء را بلند کرده و برای کشف سرنخ‌ها، آنها را بررسی کنید. با تحقیق درباره آنچه در پشت سر گذاشته‌اند، وقایع زندگی یک خانواده را کشف کنید.

ویژگی‌های اصلی

یک داستان شخصی: Gone Home که توسط جانبازان سریال BioShock و تیم داستان پشت مینرو مینروا ساخته شده است، جزئیات غنی و ظریف مبارزات یک خانواده را برای مقابله با عدم قطعیت، دل درد و تغییر ارائه می‌دهد.
مکان غوطه وری: با مراجعه به خانه‌ای که همه جزئیات با دقت از آن ساخته شده است به دهه 1990 بازگردید و صداهای طوفان باران در بیرون شما را درگیر می‌کند.
No Combat، No Puzzles: Gone Home یک تجربه غیر خشونت آمیز و بدون پازل است و شما را به بازی با سرعت خود دعوت می‌کند بدون اینکه مورد حمله قرار گیرید، گیر کرده و ناامید شوید. این خانه می‌خواهد شما را به گشت و گذار برسانید.
تحقیق کاملاً تعاملی: با بررسی خانه‌ای پر از املاک شخصی خانواده، و یادداشت‌ها و نامه‌هایی که از آنها به جا مانده است، چه اتفاقی برای Greenbriars افتاده است. از قدرت مشاهده خود استفاده کنید تا داستانی را که کشف می‌کنید، در هم جمع کنید.
تفسیر پشت صحنه: بیش از 90 دقیقه اظهارنظر توسط سازندگان، نوازندگان و استعدادهای صوتی پشت Gone Home. با کلیک بر روی دکمه Modifiers هنگام شروع یک بازی جدید، به حالت تفسیر دسترسی پیدا کنید!


لیست تغییرات در دسترس نمی باشد

OS X 10.11 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
زمان شما محدود است، آن را با زندگی کردن به روش دیگران هدر ندهید. در دام تعصب نیفتید که معمولا حاصل زندگی کردن بر اساس تفکر دیگران است. اجازه ندهید سروصدای افکار و اعتقادات دیگران ندای درون شما را خاموش کند. و مهم از همه، جرئت این را داشته باشید که به دنبال قلب و ادارکتان بروید. این ها یک جورهایی می دانند که چه چیزی می خواهید بشوید.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘