دانلود بازی Viking Brothers VI نسخه : 1.01 برای مک

نسخه : 1.01

اگر یک چیز وجود دارشته باشد که برادران وایکینگ بیش از گوشت برشته شده گاو هوس کنند آن چیز بی‌شک ماجراجویی می‌باشد! Everand و Boromere قصد دارند تا برای جمع کردن اثرات یک سم اسرارآمیز که در درخت زندگی جمع می‌شوند، اقدام کنند.

 

وارد قلمرو خدایان و افسانه‌ها شوید تا برادران را از طریق جهان چه بخار سرد و چه یخ زده بخرید تا منبع فاجعه را کشف کنید. چهره غول‌های آتشین آتش، ارواح و عقربهای مرگبار؛ برای بازسازی دهکده‌ها و جمع آوری لوازم، با زمان مسابقه دهید. و معماهایی را حل خواهید کرد که Everand با تامل و اندیشه به ریش عظیم قرمز خود دست می‌کشد.

 

سحر و جادو به عنوان متحد و شمشیر شما همراه وفادار شما خواهد بود زیرا قهرمانان خود را برای غلبه بر چالش‌های جدید به روز می‌کنید، تقویت کننده‌های قدرتمند را برای تکمیل سطح سریعتر فعال کرده و ده‌ها دستاورد را در راه رسیدن به پیروزی باز می‌کنید.

 

نجات درخت شما را به یک ماجراجویی حماسه‌ای و به اندازه کافی دارای جایزه اضافی از نسخه جمع آوری برای پر کردن یک مخزن وایکینگ تحت درمان قرار خواهد گرفت. این ماجراجویی هیجان انگیز جدید را که ستاره‌های محبوب Norsemen همه را بر عهده دارد، فراموش نکنید!

 

ویژگی‌های اصلی بازی Viking Brothers VI:

داستانی جذاب از ماجراجویی
ده‌ها سطح nail-biting
حالت‌های گاه به گاه و خبره
مینی بازی‌های سرگرم کننده و اعتیاد آور
کنترل‌های ساده نقطه و کلیک


نسخه 1.01:

  • لیست تغییرات در دسترس نمی باشد.

OS X 10.10 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
هدف ما هرگز سود بیشتر نبوده است، هدف ما همیشه بهترین بودن بوده است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘