دانلود بازی Shenzhen IO نسخه : 1.0 برای مک

نسخه : 1.0

SHENZHEN IO - پیچیده‌ترین جعبه شبیه ساز مهندسی از سازندگان SpaceChem و TIS-100، که در آن شما باید مدارهای الکترونیکی، مؤلفه‌های برنامه نویسی و «سیگار کشیدن» بسیاری از کتابچه‌های راهنما ایجاد کنید!
بازی SHENZHEN I / O نیاز به استقامت و صبر دارد. از دقیقه اول به یک بازیکن پشتیبان برخورد می‌کند که «واقعیت وحشیانه‌ای را وارد کنید» در چهره، اما نه به اندازه‌ای که سعی نمی‌کند به آن نگاه کند. آسان نخواهد بود. صحنه‌های برش رنگارنگ، امکان بازی دراز کشیدن روی نیمکت یا «کوروای غارت شده» وجود خواهد داشت. اما فرصتی برای آموزش مغز شما و امتحان کردن چیزهای جدید وجود خواهد داشت.

مدارهایی را با استفاده از انواع مختلفی از سازندگان مختلف، مانند میکروکنترلرها، حافظه، دروازه‌های منطقی و صفحه‌های LCD بسازید.
کدی را با زبان مونتاژ جمع و جور و قدرتمند بنویسید که در آن هر دستورالعمل قابل اجرا باشد.
کتابچه راهنمای موجود، که شامل بیش از 30 صفحه از داده‌های اصلی، راهنماهای مرجع و نمودارهای فنی است، بخوانید.
با بازیگران رنگارنگ کاراکترهای جدید در کارفرمای جدید خود، 深圳 龙腾 科技 有限公司 (Shenzhen Longteng Electronics Co. ، Ltd.) واقع در پایتخت الکترونیک جهان آشنا شوید.
خلاق باش! بازی‌ها و دستگاه‌های خود را در ماسهبازی طراحی و تست کنید.
مهندسی سخت است! استراحت کنید و یک پیچ و تاب و کاملاً جدید در بازی یک نفره بازی کنید.


لیست تغییرات در دسترس نمی باشد

OS X 10.9 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
در ذات اپل این باور وجود دارد که فناوری به تنهایی، کافی نیست،‌ بلکه فناوری در پیوند با هنر آزاد و‌ انسانیت است که ما را به نتیجه‌‌ای می‌رساند که باعث شادی قلب‌هایمان می‌شود

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘