دانلود بازی Basingstoke نسخه : 2018 برای مک

نسخه : 2018

Basingstoke یک عمل roguelike است که مخفی کاری و بازی را انجام می‌دهد. ویرانه‌های سیگار کشیدن از Basingstoke آخرالزمانی، انگلستان را کشف کنید دنیایی از خطرناک ترین هیولاهای بیگانه  که دوباره زنده می‌شوند!

پاگرد و صنایع دستی

Botin و هنگام کاوش کاردستی. یک تابه سوسیس خوشمزه را سرگرم کننده بنوشید، و یک کباب را به عنوان طعمه مسموم کنید. بی‌سر و صدا بیایید و با یک ضربه زدن به خفاش کریکت، یک هیولا را بزنید، یا آن را با اره برقی برش دهید. آنها را با استفاده از دارت که از یک گلوله خانگی شلیک شده است، به آنها اطمینان دهید یا آنها را با شعله آتش DIY قرار دهید. بیش از صد مورد برای غارت یا انجام استفاده می‌شود!

شانس دومی نیست

از مخفی کاری برای دزدکی حرکت کردن، اسلحه برای حمله استفاده کنید، یا اگر همه موارد دیگر شکست بخورد، اجرا کنید! اما مراقب باشید، یک نیش می‌زند و شما را از هم می‌پاشید تا به یک میان وعده خوشمزه برای هیولا تبدیل شوید! خشونت آخرین راه حل شماست. عطسه کردن، اسکلدگی و کمین کردن تاکتیک‌های شماست.

Basingstoke چیست؟

Basingstoke شهری در انگلیس است که به دلیل ترکیبی جذاب از ویژگی‌های ایجاد شده با دست و رویه مشهور است. در زیر و زیر زمین کاوش کنید و از جاذبه‌های بسیار آن لذت ببرید. بلیط پارکینگ ماشین رب، خرد کردن یک علامت در سمت چپ، به خرید در OMNImart24 / 7… بروید… یا اگر اوضاع کمی سخت شد، در چرخ‌های کانتینر مخفی شد.

شخصیت‌های بازشدنی

با پیشرفت، شخصیت‌های جدیدی را باز می‌کنید. به عنوان یک توریست شروع کنید و آن لحظات خاص را با چوب سلفی یا گلچین خود در خرید با گلد کارت OmniBank خود ضبط کنید. به عنوان یک دزد بازی کنید و از قفل ابزار خود برای شکستن صفحه‌های امنیتی و شکستن گاوصندوق استفاده کنید. هر شخصیت دارای یک تیم تخصصی، دستور العمل‌های صنایع دستی منحصر به فرد… و کلاه!

دستاوردها و کارت بازرگانی

Theh5Royal Mint برای بزرگداشت آخرالزمان یک سکه مخصوص یادبود ویژه Basingstoke موضوعی صادر کرده است. سکه‌های 1p، 2p، 10p، 20p و 50p ممکن است از آنها و یک سکه پوند به ویژه روشن باشد. همه آنها را جمع کنید و طیف کاملی از دستاوردها، کارتهای بازرگانی، پس زمینه‌ها و نمایه شکلک‌ها را ببینید. متأسفانه ما نمی‌توانیم تصویری را در فروشگاه نشان دهیم، باید بازی را برنده شوید؟


لیست تغییرات در دسترس نمی باشد

OS X 10.9 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
طراحی یک محصول با تمرکز بر روی رفتارهای یک قشر از جامعه کار بسیار دشواری است. در خیلی مواقع مردم نمی دانند چه چیزی می خواهند تا زمانی که شما آنها را متوجه نیاز و خواسته شان نمایید.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘