دانلود بازی Tropico 6 نسخه : 1.05 برای مک

نسخه : 1.05

در مواقع آشفتگی سیاسی و نا آرامی های اجتماعی ، مردم خواستار رهبران بینایی هستند که با دوراندیشی و نبوغ سرنوشت کشورشان را در دست گیرند و هدایت کنند. یک بار دیگر خود را به عنوان یک دیکتاتور ترسناک یا دولت مرد صلح دوست در جزیره ای به نام Tropico ثابت کنید و سرنوشت جمهوری موز خود را از طریق چهار دوره مشخص شکل دهید.

در صحنه بین المللی با چالش های جدید روبرو شوید و همیشه نیازهای افراد خود را در خاطر داشته باشید. برای اولین بار در این مجموعه ، بایگانی های گسترده را مدیریت کنید ، برای اتصال جزایر خود پل ها را بسازید و از وسایل جدید حمل و نقل و زیرساخت ها استفاده کنید.

سارقان خود را در حملات خود بفرستید تا شگفتی های جهان از جمله مجسمه آزادی و برج ایفل را به سرقت ببرید. کاخ خود را به خواست خود سفارشی کنید و از بالکن خود سخنرانی های انتخاباتی را انجام دهید تا توجه ها به سمت سوژه های شما جلب شود.


نسخه 1.05:
تغییرات را در اینجا بخوانید.

حداقل سیستم مورد نیاز مک:
پردازنده: Quad-Core (i5 یا i7) 3GHz یا بهتر
حافظه: 8 گیگابایت رم
گرافیک: Metal، Shader 5 سازگار با GPU با 2 GB VRam (AMD Radeon Rx560 Pro / Nvidia Geforce GTX775 یا بهتر)

  • پردازنده 64 بیت
  • macOS 10.13 به بعد

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
زمان شما محدود است، آن را با زندگی کردن به روش دیگران هدر ندهید. در دام تعصب نیفتید که معمولا حاصل زندگی کردن بر اساس تفکر دیگران است. اجازه ندهید سروصدای افکار و اعتقادات دیگران ندای درون شما را خاموش کند. و مهم از همه، جرئت این را داشته باشید که به دنبال قلب و ادارکتان بروید. این ها یک جورهایی می دانند که چه چیزی می خواهید بشوید.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘