دانلود بازی Indivisible نسخه : 1.0.38929 برای مک

نسخه : 1.0.38929

Indivisible یک پلتفرم RPG اکشن است که هنر و انیمیشن خیره کننده ی آن کاملا دست ساز است که همراه با تکنیک های مبارزاتی منحصر به فرد در زمان واقعی است. خود را در دنیایی خارق العاده و جذاب با ده ها شخصیت قابل پخش ، تجربه غنی داستان پردازی ، گیم پلی آسان برای یادگیری اما یک بازی دشوار ، و علائم تجاری با کیفیت و علامت تجاری که توسط شرکت بازی سازی معروف Lab Zero Games را تجربه کنید.

داستان ما حول محور آجنا می چرخد ، دختری بی باک و سرکش که توسط پدرش در حومه شهر در روستای خود بزرگ شده است ، هنگام حمله به منزلش زندگی خود را به آشوب می اندازد و یک قدرت مرموز در او بیدار می شود. دنیای فانتزی عظیم بازی ، شخصیت ها و طراحی زیبایی از فرهنگ ها و اسطوره های مختلف الهام گرفته شده است. با تلاش های فراوان آجنا ، او با بسیاری از "Incarnations" روبرو خواهد شد: افرادی که می تواند با جذب و آشکارسازی آنها کاری کند تا آنها در کنار او بجنگند.

Incarnations کارآیی های بسیاری دارند که هر کدام داستان و شخصیت خاص خود را دارند. Ajna با متحد کردن مردم از سرزمین های دوردست ، در مورد خود و دنیایی که در آن ساکن است یاد می گیرد و از همه مهمتر یاد می گیرد که چگونه می توان آن را نجات داد.


نسخه 1.0.38929

لیست تغییرات در دسترس نمی باشد.

OS X 10.10 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
طراحی یک محصول با تمرکز بر روی رفتارهای یک قشر از جامعه کار بسیار دشواری است. در خیلی مواقع مردم نمی دانند چه چیزی می خواهند تا زمانی که شما آنها را متوجه نیاز و خواسته شان نمایید.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘