دانلود بازی Graveyard Keeper نسخه : 1.205 برای مک

نسخه : 1.205

Graveyard Keeper نادرست‌ ترین مدیریت قبرستان قرون وسطایی در تمام دوران است. در حالی که پیدا کردن کلید‌های میانبر برای کاهش هزینه‌ها، می‌توانید قبرستان خود را بسازید و مدیریت کنید و به سایر سرمایه گذاری‌ها بپیوندید. از تمام منابعی که می‌توانید پیدا کنید استفاده کنید. از این گذشته، این یک بازی در مورد روح سرمایه داری است، و انجام هر کاری که برای ایجاد یک تجارت پر رونق انجام شود، انجام می‌شود. و این همچنین یک داستان عاشقانه است

با معضلات اخلاقی روبرو شوید. آیا واقعاً می‌خواهید برای جشنواره جادوگران، زمانی که منابع زیادی در این زمینه دارید، پول صرف آن گوشت برگر مناسب کنید؟
مواد با ارزش را جمع کنید و موارد جدیدی را تهیه کنید. گورستان خود را در یک تجارت پررونق گسترش دهید. به خودتان کمک کنید - منابع ارزشمندی را که در مناطق اطراف پراکنده است، جمع کنید و آنچه را که این سرزمین ارائه می‌دهد کشف کنید.
ماموریت‌ها و اجساد. آیا این اجساد مردگان به همه اعضای بدن احتیاج ندارند؟ چرا آنها را خرد نکنید و به قصاب محلی بفروشید؟ یا شما می‌توانید در جستجوی مناسب بروید، شما نقش بازیگر هستید.
کاشی از سیاه چال‌های مرموز. هیچ بازی قرون وسطایی بدون آن‌ها کامل نخواهد بود! سفری به ناشناخته بزنید و مواد جدید کیمیاگری را کشف کنید - که ممکن است یک دسته از روستائیان اطراف را مسموم یا نکند.


لیست تغییرات در دسترس نمی باشد

OS X 10.7 به بعد

پردازنده 64 بیت

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر Mozilla نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
هدف ما هرگز سود بیشتر نبوده است، هدف ما همیشه بهترین بودن بوده است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘