دانلود بازی The Universim نسخه : 0.0.37 برای مک

نسخه : 0.0.37

Universim با هدایت تمدن در سنین زمانی، مستقیماً به مدیریت سیارات خود بپردازید. تبدیل شدن به امپراتوری نهایی در Universim، نسل جدید بازی God در حال توسعه توسط Crytivo.

وقت آن رسیده است که یک تمدن تازه کار را از طریق موانع زندگی راهنمایی کنید. از آغاز، مراقب باشید که در طول سال های زیاد سرزمین های شما تکامل یافته و پیشرفت می‌کنند. بر تصمیمات آنها تأثیر بگذارد و افراد متدین را با طیف گسترده‌ای از توانایی‌های خدایی مجازات کنید. تعامل با اشیاء، ایجاد بلایای طبیعی و موجودات بی‌روح را وارد مدار کنید. این دنیای شماست و هیچ چیز نمی‌تواند شما را از تفریح ​​جلوگیری کند.

هدف ما این است که ویژگی‌های موردعلاقه و عشق شما را از بازی‌های خدای کلاسیک برگردانیم و آنها را با ایده‌های تازه، موتور فیزیک مدرن و تصاویر تجسم یافته ساخته شده توسط تعدادی از قهرمانان صنعت بسیار خود ما، ادویه جات ترسیم کنیم.

داستان یک گونه

با نجت‌ها ملاقات کنید، گونه‌ای شکننده و بد بو که به رهبری شما برای ساخت، تحقیق و پیشرفت متکی است. به آنها کمک کنید، و آنها به زودی شروع به نوشتن تاریخ خود در ستارگان خواهند کرد. هر نجت یک فرد منحصر به فرد با مجموعه مشخصه‌های مشخص است. ناگت‌ها نیز مانند هر موجود زنده دیگر برای زنده ماندن باید به چند منبع حیاتی دسترسی داشته باشند. این شامل آب برای نوشیدن، غذا برای غذا خوردن و فعالیتهای تفریحی برای افزایش شادی و کیفیت زندگی آنها می‌شود. فعالیت‌های تفریحی ممکن است شامل دمیدن چیزهایی باشد. به شما اخطار داده شده است

وقتی وقت خود را با ناگت‌ها می‌گذرانید، خواهید دید که آنها مانند موجودات زنده و طبیعی رفتار می‌کنند. آنها افکار و نیازهای خود را دارند - و حتی این توانایی را دارند که در بعضی مواقع تصمیمات خود را بگیرند. ما می‌خواهیم به شما این احساس را بدهیم که با یک ارگانیسم زنده ارتباط برقرار می‌کنید، تقریباً مثل اینکه با یک مزرعه مورچه‌ای پر هرج و مرج سروصدا می‌شوید.

گیم پلی ارگانیک

سیارات موجود در Universim فقط از مجموعه اشیاء مرتب و مرتب ساخته نشده اند. همه چیز به هم مرتبط هستند و نقش بی‌نظیری در اکوسیستم هر سیاره ایفا می‌کنند. هر درختی که تمدن شما کاهش می‌یابد، هر منبعی که من و هر حیوان که شکار می‌کنید جهان شما را در آن زندگی می‌کنند تأثیر می‌گذارد. عدم وجود درختان و آلودگی زیاد باعث افزایش دمای جهانی در طول زمان می‌شود، در حالی که شکار بی‌پروا یا ماهیگیری ممکن است باعث شود. انقراض برخی از گونه‌ها این مأموریت شما برای مدیریت نحوه جمع آوری و استفاده از منابع است. چه علامتی بر روی اکوسیستم‌هایی که میلیون‌ها سال قبل از ورود شما وجود داشته‌اند ، خواهید گذاشت؟ آیا شما از هر منبع در دسترس استفاده خواهید کرد و با سرعتی بی‌سابقه گسترش خواهید یافت یا به روش خود روش پایدار زندگی را برای تمدن خود ایجاد خواهید کرد؟

اینها دنیای تنفسی است که همه چیز به هم پیوسته است. ما هدف ما این است که برخلاف هر بازی خدایی که قبلاً بازی کرده‌اید ، تجربه‌ای بی‌نظیر را به شما ارائه دهیم. هر تصمیمی که شما یا تمدن خود اتخاذ کنید عواقب آن را خواهد داشت.

طبیعت را همانگونه که می شناسید ببینید

در Universim، طبیعت همانند همیشه شگفت انگیز و غیرقابل پیش بینی است. هر سیاره‌ای با چند شگفتی همراه است که مطمئناً تمدن شما را به چالش می‌کشد. از گردبادها که همه چیز را در مسیر خود مصرف می‌کنند، تا زمین لرزه‌های رعد و برق که تهدید می‌کنند تمدن شما را به دو قسمت تقسیم می‌کند. اگر با طبیعت ضعیف رفتار کنید ، ممکن است این مسئله به شما نشان دهد که چقدر وحشیانه و نابخشوده است. هر سیاره‌ای که با آن روبرو می‌شوید یک زیربنای منحصر به فرد خواهد داشت. بعضی از سیارات آرام و پر از آب هستند و برخی از آنها بی‌ثبات و خطرناک هستند. مراقب آنجا باشید!

چیزی به اندازه چرخه بین شب و روز می‌تواند نقش مهمی داشته باشد. حملات حیوانات وحشی در شب شایع‌تر است ، به طور مداوم افت دما. روزانه ایمنی کمی بیشتر از سختگیری‌های دنیا فراهم می‌کند. با درج چرخه کامل چهار فصل ، بیومهای سیاره می‌تواند به طرز چشمگیری تغییر کند ، زنده ماندن زمستان‌های وحشیانه و بدون آماده سازی مناسب قبل از زمان برای ناگت‌ها بسیار دشوار است.


لیست تغییرات در دسترس نمی باشد

OS X 10.10 به بعد

macOS 10.15 Catalina غیر قابل پشتیبانی

شما در حال استفاده از نسخه از مرورگر نسخه هستید.

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
در ذات اپل این باور وجود دارد که فناوری به تنهایی، کافی نیست،‌ بلکه فناوری در پیوند با هنر آزاد و‌ انسانیت است که ما را به نتیجه‌‌ای می‌رساند که باعث شادی قلب‌هایمان می‌شود

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘