همه بازی‌های Apple Arcade که از دسته پشتیبانی می‌کند

3
مهر 1398
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 3 دقیقه
0 نظر 8676 بازدید

همه بازی های apple arcade با پشتیبانی از دسته

اپل آرکید سرویس اشتراک بازی اپل آغاز به کار کرده است و شما می‌توانید به بازی در آن با دسته‌های محبوب پلی استیشن یا ایکس باکس بپردازید. هم چنین دسته‌های MFi یا همان دسته‌های مخصوص iOS نیز می‌تواند انتخابی دیگر برای شما باشد.

در هنگام معرفی سرویس Apple Arcade اپل اعلام کرده بود که تمام بازی‌های ارائه شده در این سرویس با کنترلرها سازگاری خواهند داشت اما گویا این گونه نیست. بعضی بازی‌ها صرفا برای صفحات لمسی طراحی شده‌اند و از کنترلرها پشتیبانی نمی‌کنند. می‌توانیم امیدوار باشیم که با گذشت زمان، پشتیبانی کامل بازی‌های این سرویس از دسته‌ها کاربران را بیش از پیش راضی کند.

برای آشنا شدن به طور کامل با این سرویس مطلب همه چیز در مورد سرویس اشتراک بازی Apple Arcade را بخوانید.

هم اکنون می‌توانید بفهمید که بازی دلخواه شما از دسته‌ها پشتیبانی می‌کند یا خیر. به صفحه بازی بروید و به دنبال آیکون Controller باشید. در صورتی که عبارت Supported را مشاهده می‌کنید بازی مد نظر شما از کنترلر پشتیبانی می‌کند. نحوه فهمیدن پشتیبانی اپل آرکید از یک بازی

برای فهمیده نحوه اتصال دسته به آیفون و آیپد خود مطلب آموزش وصل کردن دسته به آیفون و آیپد را از دست ندهید.

متاسفانه بعضی از بازی‌ها مانند Tint صرفا در منوی بازی از دسته پشتیبانی می‌کنند و شما نمی‌توانید در حین بازی از دسته استفاده کنید. در بازی Outlanders شما می‌توانید برای حرکت در نقشه از دسته خود استفاده کنید اما شما با هیچ چیزی در بازی نمی‌توانید تعامل داشته باشید. هم چنین ظاهرا برخی بازی‌ها مانند Sonic Racing و Cricket Through the Ages از کنترلر بر روی iPad پشتیبانی می‌کنند اما در پشتیبانی از دسته در iPhone مشکل دارند.

با این حال لیست بازی‌هایی که می‌توانید با دسته در Apple Arcade بازی کنید تعداد کمی نیست و شما را فعلا راضی نگه خواهد داشت.

همه بازی‌های اپل آرکید که از دسته پشتیبانی می‌کنند

تذکر: بازی‌هایی که با ستاره مشخص شده اند، هنوز از دسته پشتیبانی نمی‌کنند.

خب با لیست بازی‌های پشتیبانی شده در اپل آرکید سرویس اشتراکی بازی اپل در خدمت شما بودیم. آیا شما از این سرویس استفاده کرده اید؟ از بازی‌های ارائه شده رضایت دارید؟

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
در دنیای امروز انتخاب بین «خوب عمل کردن» و «عالی عمل کردن» اشتباه‌ترین کار ممکن است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘