هر آنچه از رویداد اپل انتظار داریم

19
شهریور 1398
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 6 دقیقه
0 نظر 1631 بازدید

هر آنچه باید در مورد کنفرانس سپتامبر اپل 2019 بدانید

روز بزرگ معرفی محصولات جدید اپل بالاخره فرا رسیده است. کمتر از چند ساعت دیگر، تیم کوک و همکارانش در آمفی تئاتر استیو جابز در کاپرتینو کالیفرنیا از محصولات جدید اپل که احتمالا شامل آیفون 11های جدید، ساعت پوشیدنی اپل یا همان اپل واچ، مک بوک جدید، آیپد پرو و چند محصول دیگر باشد را در رویداد سالانه ماه سپتامبر خود رونمایی خواهند کرد. کنفرانس اپل در ساعت 21:30 امشب 19 شهریور به وقت تهران برگزار خواهد شد.

نحوه مشاهده زنده رویداد امشب اپل را در این لینک ببینید.

محصولاتی که احتمالا معرفی خواهد شد:

آیفون های جدید

آیفون های 2019 اپل

از سال 2012 و از زمان معرفی آیفون 5 اپل در ماه سپتامبر به معرفی آیفون‌های جدید خود پرداخته است. هر آن چیزی که از این آیفون‌ها می‌دانیم:

  • نام: احتمالا نام موبایل‌های جدید 2019 اپل، آیفون 11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس باشد.
  • طراحی و اندازه: انتظار می‌رود طراحی و سایز آیفون‌های جدید اپل مشابه با آیفون XR، XS و XS مکس باشد. البته با یک استثنا و آن هم شیشه مات در پشت آیفون ها.
  • دوربین: احتمالا اپل سورپرایز جدیدی برای کاربران با ارائه دوربین آیفون‌های جدید با لنزهای اضافه خواهد داشت. آیفون 11 احتمالا با دو لنز و آیفون‌های 11 پرو و 11 پرو مکس با سه لنز ارائه شوند که این لنزها شامل لنز Ultra Wide یا تماما عریض نیز خواهند بود.
  • کارایی: همانند سال‌های اخیر، آیفون‌های جدید از چیپ جدید استفاده می‌کنند. چیپ جدید A13 در آیفون‌های امسال به کار خواهد رفت که سرعت و گرافیک بیشتر را به آیفون خواهد آورد. هم چنین شایعاتی در مورد وجود پردازنده برای انجام وظایف مربوط به واقعیت افزوده و مدیریت وظایف هوش مصنوعی وجود دارد که این پردازنده از پردازنده اصلی که وظایف اصلی مرتبط با موبایل را بر عهده دارد جدا خواهد بود.
  • باتری و شارژ: اپل در آیفون 11 از باتری 3110 میلی آمپری و برای آیفون‌های 11 پرو و 11 پرو مکس به ترتیب از باتری‌های 3190 و 3500 میلی آمپری استفاده خواهد کرد. هم چنین هر سه مدل آیفون از شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهند کرد. هم چنین این آیفون‌ها قابلیت شارژ معکوس نیز خواهند داشت. با این قابلیت شما می‌توانید آیفون‌های دیگر، ایرپاد و یا اپل واچ خود را با باتری آیفون 11 شارژ کنید و گوشی شما نقش پاوربانک ایفا خواهد کرد، قابلیتی که پیش از این هواوی و سامسونگ در پرچمداران خود استفاده کرده بوند. انتظار می‌رود اپل یک کابل شارژ USB با کارایی بهتر و شارژ سریعتر عرضه کند.
  • 5G: آیفون‌های 2019 اپل به احتمال زیاد از 5G پشتیبانی نخواهند کرد و اپل آن را به سال 2020 موکول کرده است.
  • رنگ: احتمالا آیفون‌های جدید در رنگ‌های صورتی، سیاه، سفید، قرمز به اضافه رنگ‌هایی مانند سبز یا بنفش عرضه شوند.
  • قلم اپل: آیفون‌های 11 پرو و 11 پرو مکس از Apple Pencil پشتیبانی خواهند کرد ولی آیفون 11 از آن پشتیبانی نخواهد کرد.
  • قیمت: به مانند سال گذشته قیمت آیفون 11 از 749 دلار، آیفون 11 پرو از 999 دلار و آیفون 11 پرو مکس از 1099 دلار به بالا خواهد بود.

هم چنین شایعات از بروزرسانی Face ID و نبود تاچ سه بعدی در آیفون‌های جدید خبر می‌دهند.

در همین رابطه بخوانید: فاش شدن تمام مشخصات آیفون 11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس

ساعت مچی اپل

apple watch 2019

در طی سه سال گذشته اپل در رویداد سپتامبر خود به معرفی ساعت‌های پوشیدنی خود می‌پردازد. می‌توانیم مطمئن باشیم قسمتی از زمان کنفرانس اپل به معرفی نسل بعدی اپل واچ‌های اپل در نسخه‌های سرامیکی یا تیتانیومی اختصاص یابد. باید دید اپل پس از آوردن LTE در نسل سوم و صفحه نمایش بزرگتر در نسل چهارم چه تغییری برای سری پنجم Apple Watch خواهد داشت.

هم چنین قابلیت Sleep Tracking بالاخره در این نسل و شاید ابتدا به صورت بتا در Watch OS 6.1 عرضه شود. احتمال دارد که اپل طراحی ساعت خود را همانند نسل قبلی نگه دارد و تغییر بزرگی در آن رخ ندهد.

سرویس اپل تی وی پلاس

شش ماه از معرفی سرویس Apple TV پلاس می‌گذرد ولی از آن زمان تا به حال اطلاعات زیادی از این سرویس نمی‌دانیم. این سرویس تولید محتوای اختصاصی جدید اپل در ماه نوامبر در دسترس خواهد بود. می‌توان انتظار داشت اطلاعات بیشتری از این سرویس در رویداد امشب اپل منتشر شود.

Apple Aracde

apple arcade

ممکن است اپل به معرفی ابعاد بیشتری از سرویس اشتراک بازی Aracde که اپل امسال معرفی کرد و در پاییز امسال با صدها بازی انحصاری در دسترس کاربران خواهد بود، بپردازد. این مورد می‌تواند در مورد لیست بازی‌ها و قیمت اشتراک ماهیانه باشد.

بیشتر بخوانید: هر آن چه در مورد Apple Arcade باید بدانید

اپل تی وی

تلویزیون اپل از دوسال پیش و عرضه مدل 4K تا به حال بروزرسانی بزرگی به خود ندیده است و ممکن است اپل بالاخره مدل جدید Apple TV را در طی این رویداد معرفی کند. انتظار می‌رود این دستگاه با پردازنده‌های با کارایی بهتر برای اجرای سریع‌تر سرویس‌های دیگری مانند سرویس بازی Apple Aracde همراه باشد.

تشخیص موقعیت اپل

ممکن است اپل به معرفی بیشتر قابلیت‌های نرم افزارهای جدید مانند Find My که به تشخیص موقعیت دستگاه‌های اپل شما حتی در حالت آفلاین کمک می‌کند، بپردازد.

در همین رابطه بخوانید: چگونه آیفون، آیپد یا مک گم شده را پیدا کنیم

آیپد پرو

آیپد پرو 16 اینچی اپل

احتمالش کم است که اپل زمانی را به معرفی آیپد پرو اختصاص دهد اما می‌تواند با معرفی این دستگاه دوستداران خود را غافگلیر کند. شایعات از تمرکز اپل بر روی سیستم دوربین و هم چنین پردازنده آیپد پروهای 11 و 12.9 اینچی خبر می‌دهند.

مک بوک پرو 16 اینچی

macbook pro 16 apple

احتمال معرفی مک بوک پرو جدید 16 اینچی اپل نیز کم است. این مک بوک پرو با طراحی صفحه نمایش جدید 16 اینچی عرضه خواهد شد. البته اپل به نظر باز از نمایشگر OLED استفاده نخواهد کرد و به جای آن IPS LCD را برخواهد گزید. احتمالا از پردازنده‌های نسل دهم اینتل و یا پردازنده‌های Navi کمپانی AMD در این مک بوک استفاده شود. احتمالا شاهد معرفی محصول در رویداد ماه اکتبر اپل باشیم.

انتشار نسخه رسمی سیستم عامل های جدید اپل

نسخه رسمی سیستم عامل های اپل 2019

شاید این مورد به مانند معرفی دستگاه‌های جدید، شگفت انگیز و جذاب نباشد اما سیستم عامل‌های جدید و به روز اپل فرصت نمایش خواهند داشت. اپل هم چنین می‌تواند تاریخ عرضه نهایی iOS 13،  iPadOS و MacOS Catalina و هم چنین WatchOS که همگی در نسخه بتا قرار دارند را اعلام کند. هم چنین جهت دانلود این سیستم عامل ها نحوه دانلود نسخه بتا مک Catalina و نحوه دانلود نسخه بتا iOS 13 و iPadOS را بخوانید.

One More Thing

اپل در طول رویدادهای خود معمولا برای دوستداران خود یک سورپرایز را با عنوان «یک چیز بیشتر...» به همراه دارد. محصولاتی مانند iPhone X و Apple Music از این One More Thing های غافلگیرانه اپل بوده اند. One More Thing در رویداد 2019 اپل می‌تواند یک اپل تی وی جدید و یا حتی عینک‌های واقعیت افزوده اپل باشد که در این صورت شگفتی بزرگی در انتظار دوستداران اپل خواهد بود.

شما هم مثل ما منتظر رویداد جدید اپل هستید؟ پس امشب با ما برای خبر های جدید همراه باشید

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
میان «علاقه‌مندی به کار کردن» و «علاقه‌مندی به کار» تفاوت فاحشی وجود دارد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘