Activity Trends در اپل واچ و Ios 13 برآورد کاملی از روند فعالیت‌های شما ارایه می‌دهند

17
شهریور 1398
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 3 دقیقه
0 نظر 2963 بازدید

برآورد روند فعالیت‌ها در اپل واچ

ویژگی جدید iOS 13 به شما کمک می‌کند تا از تمام اطلاعات فعالیتی
که از «اپل واچ» (Apple Watch) شما می‌گیرد استفاده کنید


سافت‌مک: «اپل واچ» یک کنترل کننده و ردیاب حرکات و موارد مربوط به بدنسازی فوق‌العاده است. در حقیقت این خیلی می‌تواند عالی باشد. بررسی مواردی مثل ضربان قلب و تغییرپذیری‌های آن، ردیابی حرکات، پیگیری حرکات ورزشی، پیاده‌روی‌ها، توقف‌ها، میزان مصرف کالری، ساعات پرواز، و موارد بسیار دیگری که در اختیار شما قرار می‌دهد. برنامه‌ی سلامت (Health) در آیفون شما گنجینه‌ای از اطلاعات در ارتباط با تناسب اندام است، اما داشتن یک برآورد جامع و کامل از آنها دشوار است.

اپل صفحه‌ی خلاصه عملکرد (Summary) را طراحی مجدد کرده است و نکات برجسته (Highlights) در برنامه‌ی سلامت (Health) راه طولانی‌ای را طی کرده است، اما بهترین راه برای داشتن یک تصویر واضح و ساده در مورد این که آیا در اهداف تناسب اندام خود پیشرف داشته‌ایم یا نه، استفاده از ویژگی جدید Trends (روندها) در iOS 13 است.

برگه‌ی Trends (روندها)

برنامه‌ی «فعالیت» (Activity) در آیفون خود را باز کنید تا به پنجره‌ی تمام اطلاعات ردیابی تناسب اندام جمع‌آوری شده از «اپل واچ» خود برسید. می‌توانید تاریخچه‌ی روزهایی که دوره‌های فعالیتی خود را خاتمه داده‌اید و همچنین جزئیات تمرینات گذشته را مشاهده کرده و نگاهی به تمام امتیازاتی که کسب کرده‌اید بیندازید.

برگه‌ی جدید Trends در iOS 13 روش خاصی برای این که در یک نگاه بفهمید آیا در اهداف تناسب اندام خود پیشرفتی داشته‌اید یا خیر ارایه می‌دهد.

برآورد روند فعالیت‌ها در اپل واچ

برگه‌ی جدید Trends روشی سریع و آسان برای مشاهده‌ی این که آیا در حال پیشرفت هستید یا نه برای شما فراهم می‌کند.

این برگه تعدادی از رایج‌ترین اندازه‌گیری فعالیت‌ها را نشان می‌دهد که هر کدام به رنگ خاص خود همراه با یک فلش به سمت بالا یا پایین هستند.

همین است! طی مسافت، بالا یا پایین. دقیقه‌های تمرین، بالا یا پایین. پیاده‌روی، بالا یا پایین. این فوق‌العاده است، و تمام نکته همین جاست.

روندها (trends) به چه معنی است

معنی آن فلش‌های بالا یا پایین دقیقاً چیست؟ آیفون شما 90 روز گذشته‌ی یک فعالیت خاص شما را تجزیه و تحلیل کرده و آن را با کل یک سال گذشته مقایسه می‌کند. اگر میانگین 90 روز اخیر بیشتر از میانگین سال گذشته باشد، فلش رو به بالا قرار می‌گیرد، و اگر کمتر باشد، فلش رو به پایین قرار می‌گیرد.

به عبارت دیگر، اگر طی یک سال گذشته به طور متوسط 2.6 کیلومتر در روز قدم می‌زدید، اما در حال حاضر به طور میانگین و در طی سه ماه 2.8 کیلومتر در روز قدم می‌زنید، فلش به سمت بالا می‌رود.

این مسئله‌ی مهمی است. این بدان معناست که سفر یک روزه‌ای که با هواپیما داشته‌اید باعث اختلال در روند فعالیت شما نمی‌شود، و پیاده‌روی که هفته‌ی گذشته داشته‌اید، قرار نیست نادیده گرفته شود. بهبود سلامت شما در گرو ثابت قدمی، مداومت در طولانی مدت و پایداری است، و مقایسه‌ی روند 90 روزه در مقابل روند 365 روزه روش خوبی برای اندازه‌گیری است.

برآورد روند فعالیت‌ها در اپل واچ

برای مشاهده‌ی جزئیات میانگین سالانه و 90 روزه‌ی خود روی هر فعالیتی ضربه بزنید

اپل برگه‌ی Trends را به سه بخش تقسیم کرده است. Keep it Going فعالیت‌هایی را که در حال پیشرفت در آن هستید را نشان می‌دهد. Worth a Look فعالیت‌هایی را نشان می‌دهد که در آنها روند نزولی داشته‌اید و باید این روند را معکوس کنید. گزینه‌ی Needs More Data فعالیت‌هایی را نشان می‌دهد که «اپل واچ» هنوز اطلاعات کافی در مورد آنها را جمع‌آوری نکرده است.

برای مشاهده‌ی یک نمودار تفصیلی از روند سال گذشته‌ی هر فعالیت، در مقایسه با 90 روز گذشته، روی فعالیت موردنظر ضربه بزنید. همچنین می‌توانید بین میانگین 90 روزه و میانگین سالانه خود برای هر روز از هفته مقایسه‌ای در اختیار داشته باشید. ممکن است شما فقط دوشنبه‌ها فعالیت نداشته باشید، درست است؟

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
به ندرت پیش می‌آید که یک نفر بتواند تاریخ را رقم بزند؛ اما به این فکر کنید که اگر این اتفاق بیفتد چه خواهد شد. این اتفاق می‌تواند برای شما رخ دهد. این اتفاق باید برای شما رخ دهد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘