چگونه آدرس ایمیل خود در اپل آیدی را تغییر دهیم؟

17
شهریور 1398
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 3 دقیقه
0 نظر 1240 بازدید

تغییر آدرس ایمیل در اپل آیدی

اگر قصد دارید شغل خود را ترک کنید،

یا محل کار خود را عوض کنید، یا آدرس شما تغییر کرده است،

باید این تغییرات را انجام دهید.

 مک‌سافت: اپل این امکان را به شما می‌دهد تا با استفاده از یک آدرس ایمیل پیشنهادی، یا یک آدرس ایمیل شخص ثالث (منظور ایمیل محل کار است)، یا هر سرویس ارایه دهنده ایمیل دیگری، اپل آیدی (Apple ID) خود را ثبت کنید.

در حالت دوم (ایمیل محل کار یا…)، اگر از آدرس ایمیلی برای برای ایجاد یک حساب شخصی در اپل آیدی استفاده می‌کنید و ممکن است روزی دسترسی به آن آدرس را از دست بدهید، مثلاً قصد ترک کردن شغل خود را داشته باشید، یا بازنشسته شوید، یا از محل کار خود اخراج شوید، شما باید مطمئن شوید هنوز که اتفاقات فوق نیفتاده، می‌توانید ایمیل خود را تغییر دهید، یا اطمینان حاصل کنید که در آینده می‌توانید به اپل آیدی خود دسترسی داشته باشید.

در مورد آدرس ایمیل‌های شخص ثالث (مثلاً ایمیل محل کار)، تغییر آن کار آسانی است. اپل به شما این امکان را می‌دهد تا آدرس ایمیل دیگری را برای استفاده انتخاب کنید و سپس دریافت پیام در آدرس ایمیل جدید را تأیید کنید تا اپل مطمئن شود که آدرس ایمیل جدید تحت کنترل شما است.

  1. وارد سایت اپل آیدی Apple ID شده و وارد حساب کاربری خود شوید.
  2. بر روی Change Apple ID (تغییر آیدی اپل) کلیک کنید.
  3. یک آدرس ایمیل جدید وارد کنید و سپس روی Done کلیک کنید.
  4. کدی را که از طریق ایمیل دریافت می‌کنید را وارد کنید.
  5. به تمام دستگاه‌ها و سرویس‌هایی که با استفاده از ایمیل قبلی برای آن حساب اپل آیدی استفاده می‌کردید، وارد سیستم شوید. (این مورد ممکن است از شما خواسته شود یا خواسته نشود).

  (اگر آدرس ایمیل شخص ثالث دیگری ندارید که بتوانید از آن استفاده کنید، یک حساب جی‌میل (Gmail) جدید ایجاد کرده و از آن استفاده کنید. به عنوان امتیاز بیشتر، حتی می‌توانید اکانت جی‌میل جدید را به آدرس ایمیل دیگری که استفاده می‌کنید فوروارد کنید. بنا بر این، لازم نیست برای تأیید پیام‌ها یا سایر موارد مربوط به اپل آیدی، وارد سیستم شوید).

تغییر آدرس ایمیل در اپل آیدی

می‌توانید آدرس ایمیل شخص ثالثی که برای ورود به اپل آیدی خود استفاده می‌کنید را تغییر دهید.

 

این وضعیت برای آدرس‌های تحت کنترل اپل دشوارتر و مشکل‌سازتر است؛ آدرس‌هایی که به me. com و mac. com و icloud. com ختم می‌شوند.

- شما نمی‌توانید یک اپل آیدی را که از یکی از این دامنه‌ها استفاده می‌کند را به آدرس ایمیل شخص ثالث تغییر دهید.

- اگر اپل آیدی خود را از آدرس ایمیل شخص ثالثی به یکی از این دامنه‌ها تغییر دهید، دیگر هرگز نمی‌توانید آن را به حالت قبل برگردانید.

اگر دارای یک حساب کاری اپل هستید که در اپل آیدی خود از آن به عنوان آدرس ایمیل ورود به سیستم استفاده کرده‌اید، شما به طور جدی گرفتار شده‌اید، چون اپل دیگر به شما اجازه نمی‌دهد حساب‌های فقط ایمیلی را ثبت کنید. آدرس ایمیل icloud. com جدید، فقط می‌تواند به عنوان بخشی از یک اپل آیدی ایجاد شود، و این آدرس در حین ایجاد، با آن حساب اپل آیدی مرتبط می‌شود.

تنها راه ممکن این است که اطلاعات شخصی خود را از حساب اپل آیدی پاک کنید. اطلاعاتی مانند لیست مخاطبین، تقویم کاری، عکس‌ها، یادداشت‌ها، درایو آی‌کلود، و موارد دیگر. همچنین هرگونه خریدی که از این طریق برای خود انجام داده‌اید را کنسل کنید، یا کارفرمای خود را متقاعد کنید که به شما اجازه بدهد آدرس را با خود ببرید. در این حالت، گذر واژه و ایمیل‌های مرتبط را از طریق سایت اپل آیدی تغییر دهید تا مطمئن شوید که کاملاً تحت کنترل شما است.

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
من همانند خیلی از کارهای موثری که انجام داده ایم به موارد بسیاری که انجام نداده ایم افتخار می کنم. ابداع کردن شامل گفتن نه به هزاران مسئله ی گوناگون است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘