راهنمای خرید مک 2019

8
شهریور 1398
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 7 دقیقه
0 نظر 2319 بازدید

mac guide 2019با روی کار آمدن Mac Pro ۲۰۱۹ و سیستم عامل مک Catalina در سال ۲۰۱۹ دستگاه‌های مک روز به روز قدرتمندتر می‌شوند. اگر نمی‌توانید صبر کنید و می‌خواهید یکی از بهترین مک‌ها را داشته باشید راهنمای خرید دستگاه مک که تا امسال یعنی سال ۲۰۱۹ به بررسی دستگاه‌های مک پرداخته است را از دست ندهید. به خصوص که اپل اخیرا تغییرات قابل ملاحظه‌ای را در مک بوک ایر، مک بوک پرو ۱۳ اینچی و مک بوک پرو ۱۵ اینچی به وجود آورده است.

این را هم بخاطر داشته باشید که مشخصات، کارایی و طراحی این محصولات نه به خودی خود بلکه در صورت تعامل با سیستم عامل معنا می‌یابد. به همین دلیل است که نباید ویژگی‌های این دستگاه‌های مک را با یک سیستم دارای ویندوز ۱۰ مقایسه کرد. مثلا ممکن است پردازنده Core i۵ مک بسیار بهتر از بسیاری از سیستم‌های Core i۷ مبتنی بر ویندوز کار کند.

بهترین مک‌ها واقعا متنوع هستند. هنوز مشخص نیست که دقیقا مک‌های آینده شرکت اپل به چه صورت خواهند بود. شاید شما بودجهٔ کافی برای خرید جدیدترین مک‌ها نداشته باشید، اما با صرفه جویی کردن در پول خود و خرید مدل‌های قدیمی به همان نسبت از امکانات آن بهره خواهید برد.

هم چنین بخوانید: انواع مک بوک پرو به همراه قیمت

انتخاب یک مک کامل ممکن است برای شما مشکل باشد. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم تا با معرفی بهترین مک‌هایی که از آن‌ها استفاده کرده‌ایم نظیر iMac ها، مک بوک‌ها و موارد دیگردر گرفتن این تصمیم مهم به شما کمک کنیم. پس ادامه این مطلب را برای خرید بهترین مک در سال 2019 بخوانید.

بهترین مک‌های سال ۲۰۱۹ که باید در نظر داشته باشید

  1. Mac Mini محصول ۲۰۱۸ (۶۹۹ دلار)

مشخصات: پردازنده نسل هشتم Core i۳ تا Core i۷ - ۸ تا ۳۲ گیگابایت رم – ۱۲۸ گیگ تا ۲ ترابایت حافظه SSD - کارت گرافیک مجتمع UHD Graphics ۶۳۰ اینتل

mac mini 2018

طرفداران Mac Mini، خوشحال باشید! سرانجام Mac Mini با یک سخت افزار پیشرفته بازسازی شد و بعنوان کوچکترین مک در عصر مدرن شناخته شده و در صدر لیست بهترین مک‌ها قرار گرفت. این سیستم کوچک با پردازنده‌های دسکتاپ نسل هشتم، تعداد قابل توجهی از رم‌ها و تعدادی SSD با سرعت بسیار بالا و هم چنین ظاهر فوق العاده طراحی شده است. درست است که قیمت Mac Mini نسبت به قبل افزایش زیادی داشته اما با سرعتی که برای اجرای برنامه‌ها ارائه می‌دهد، می‌فهمید که این دستگاه ارزش این افزایش قیمت را دارد.

  1. مک بوک پرو ۱۵ اینچی محصول ۲۰۱۹ (۱۹۹۹ دلار)

مشخصات: پردازنده نسل نهم Core i۷ یا Core i۹ - ۱۶ تا ۳۲ گیگابایت رم – ۵۱۲ گیگ تا ۴ ترابایت حافظه SSD - کارت گرافیک مجتمع UHD Graphics ۶۳۰ اینتل یا AMD Radeon Pro ۵۵۵X – ۵۶۰X – صفحه نمایش رتینا ۱۵.۴ اینچ (۲۸۰۰ * ۱۸۰۰) پیکسل

macbook pro 2019

اگر به دنبال بهترین کارایی می‌باشید، مک بوک پرو ۱۵ اینچی بهترین انتخاب برای شماست. این سیستم اکنون با پردازنده‌های نسل نهم hexa-core و تا ۳۲ گیگابایت حافظهٔ رم، و همچنین گرافیک Radeon Pro Vega ۲۰ در اختیار شماست. با چنین عملکردی، این مک بوک یکی از بهترین جایگاه‌ها را در لیست مک‌ها به خود اختصاص داده است که قطعا نمی‌توانید از آن چشم پوشی کنید.

  1. iMac اپل ۲۷ اینچی محصول ۲۰۱۹ (۱۵۹۹ دلار)

مشخصات: پردازنده هشت هسته‌ای Core i۹  تا ۳.۶ گیگاهرتز - ۸ تا ۶۴ گیگابایت رم – ۱ ترابایت Fusion Drive یا ۲ ترابایت حافظه SSD - کارت گرافیک AMD Radeon Pro ۵۷۰ – Radeon Pro Vega ۴۸ – صفحه نمایش رتینا ۲۷ اینچ (۵۱۲۰ * ۲۸۸۰) پیکسل

Apple iMac 2019

مدتهاست که iMac یکی از ارزانترین راهها برای تجربه سیستم عامل مک می‌باشد. iMac جدید به دلیل استفاده از پردازنده‌های کلاس دسکتاپ نسل هشتم و نهم، عملکرد ۸ هسته‌ای را برای این دستگاه all-in-one امکان پذیر می‌کند. اگر به دنبال یک مک با داشتن همه ویژگی‌ها به صورت یک جا هستید، iMac جدید ۲۷ اینچی میتواند بهترین سیستم مک برای شما باشد البته در صورتی که بودجه آن را دارید.

  1. مک بوک پرو ۱۳ اینچی با نوار لمسی محصول ۲۰۱۸ (۱۰۹۹ دلار)

مشخصات: پردازنده نسل هفتم یا نسل هشتم Core i۵ - ۸ تا ۱۶ گیگابایت رم – ۲۵۶  گیگابایت تا ۲ ترابایت حافظه SSD - کارت گرافیک Iris Plus Graphics ۶۴۰ – ۶۵۵ اینتل – صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچ LED-backlit با IPS (۵۱۲۰ * ۲۸۸۰) پیکسل

mac book pro with touch bar 2018

بزرگترین شکایت کاربران اپل در مورد مک بوک پروهای قدیمی‌تر استفاده از پردازنده‌های Kaby Lake بود در حالی که رقبای اپل در حال پیشرفت و حرکت رو به جلو بودند. خوشبختانه MacBook Pro ۲۰۱۸ این سیاست را تغییر داد و آن را نسبت به قبل قدرتمندتر کرد.

  1. iMac Pro (۴۶۴۹ دلار)

مشخصات: پردازنده ۸ تا ۱۸ هسته‌ای Intel Xeon W - ۳۲ تا ۲۵۶ گیگابایت رم DDR4 ECC – ۱ تا ۴ ترابایت حافظه SSD PCIe ۳.۰ - کارت گرافیک Radeon Pro Vega ۵۶-۶۴ – صفحه نمایش ۲۷ اینچ رتینا (۵۱۲۰ * ۲۸۸۰) پیکسل

iMac pro

متخصصان به چیزی نیاز دارند که از پس هر گونه کاری که به آن محول میشود بربیاید. اگر شما کاربری از این دسته هستید، iMac Pro نه فقط یکی از بهترین مک ها، بلکه تنها مکی است که شما باید در نظر بگیرید. این سیستم نه تنها دارای یک صفحه نمایش ۲۷ اینچی ۵K با طیف گستره‌ای از رنگ‌های P۳ است، بلکه به قدرتمندترین سخت افزاری که اپل توانسته است به آن دست یابد مجهز است. البته این دستگاه بسیار گران قیمت است و فقط مناسب افرادی است که می‌خواهند کارهای روزانه خود را با قدرت پیش ببرند.

  1. مک بوک ایر محصول ۲۰۱۹ (۹۹۹ دلار)

مشخصات: پردازنده دو هسته‌ای Core i۵ با قدرت ۱.۶ گیگاهرتز - ۸ تا ۱۶ گیگابایت رم – ۱۲۸ گیگابایت تا ۱ ترابایت حافظه SSD - کارت گرافیک Radeon Pro Vega ۵۶-۶۴ – صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچ LED-backlit با IPS  (۲۵۶۰ * ۱۶۰۰) پیکسل

macbook air 2019

اپل در این محصول به همان MacBook Air سال ۲۰۱۸ ویژگی‌های جدید اضافه کرده است. در این محصول فناوری True Tone را به صفحه نمایش خود اضافه می‌کند و یک کیبورد بهتر جایگزین کیبورد قبلی می‌شود. متاسفانه، مشخصات این سیستم به روز رسانی نشده است و در واقع این عدم بروزرسانی شاید نشان از یک بروزرسانی بزرگتر در اوایل سال ۲۰۲۰ داشته باشد. البته همین نسخه نیز در حال حاضر شایستگی حضور در لیست ما را دارد. باید گفت این محصول از محصولات ارزان و با کارایی مناسب اپل در سال ۲۰۱۹ می‌باشد که برای علاقمندان به داشتن محصولات روز و با قیمت مناسب‌تر گزینه خوبی به شمار می‌آید.

  1. MacBook محصول ۲۰۱۷ (۸۶۹ دلار)

مشخصات: پردازنده دو هسته‌ای Core i۵ یا Core m۳ - ۸ تا ۱۶ گیگابایت رم – ۲۵۶ تا ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD PCIe - کارت گرافیک HD Graphics ۶۱۵ اینتل – صفحه نمایش ۱۲ اینچ رتینا با تکنولوژی IPS (۲۳۰۴ * ۱۴۴۰) پیکسل

macbook 2017

 در حالی که اپل تولید این مک بوک را به طور رسمی متوقف کرده است، اما هنوز بسیاری از افراد از آن استفاده می‌کنند. و از آنجا که این مک بوک ۱۲ اینچی یک لپتاپ سبک وزن و با قابلیت حمل آسان است، هنوز هم می‌تواند یکی از بهترین‌ها در لیست مک‌ها باشد. وجود تعداد پورت‌های ورودی کم از یک لپ تاپ نازک تعجب آور نیست. با وجود پورت Thunderbolt ۳، در واقع می‌تواند همه چیز را پشتیبانی کند. درست است که این مک بوک به اندازه MacBook Pro قدرتمند نیست، اما اگر به دنبال مک بوکی هستید که بتوانید آن را با خود به هرجایی ببرید و آسان حمل کنید گزینه بسیار مناسبی است.

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
هدف ما هرگز سود بیشتر نبوده است، هدف ما همیشه بهترین بودن بوده است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘