آموزش بروزرسانی به واچ او اس 8 در اپل واچ

29
خرداد 1401
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 5 دقیقه
0 نظر 1229 بازدید

آموزش بروزرسانی به واچ او اس 8 در اپل واچ

در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه اپل واچ خود را به جدیدترین سیستم عامل واچ او اس 8 بروزرسانی کنید. همچنین، اگر بروزرسانی نمی‌شود، به شما خواهیم گفت که چه باید بکنید. با سافت مک همراه باشید.

-----

 

سالی یک بار اپل نسخه‌ی جدیدی از واچ او اس را منتشر می‌کند، نرم‌افزار سیستم عاملی که بر روی تمام مدل‌های اپل واچ اجرا می‌شود؛ و در این بین، هرازچندگاهی ارتقاءهای کوچکی نیز وجود دارد. این بروزرسانی‌ها رایگان هستند و می‌توانند ویژگی‌های جدیدی را به ساعت شما اضافه کنند، سرعت آن را بهبود بخشند و باگ‌ها و مشکلات را برطرف کنند.

در حال حاضر، آخرین نسخه‌ی سیستم عامل واچ او اس 8 است که از 20 سپتامبر 2021 برای دانلود در دسترس قرار گرفته است و شامل یک حالت پرتره‌ی جدید پویا برای واچ فیس‌ها، برنامه Mindfulness، بروزرسانی برنامه Sleep، و حالت‌های تمرینی جدید است.

اگر تصمیم دارید آخرین نسخه‌ی واچ او اس را بر روی اپل واچ خود نصب کنید، به جای درستی آمده‌اید. در این مقاله، روش بروزرسانی اپل واچ به واچ او اس 8 را به شما آموزش خواهیم داد.

 

کدام اپل واچ می‌تواند واچ او اس 8 را اجرا کند؟

همان طور که در مورد واچ او اس 7 نیز صدق می‌کرد، اپل واچ سری 3 و نسخه‌های بعدی می‌توانند واچ او اس 8 را نصب کنند؛ اپل واچ نسخه اصلی، سری 1 و سری 2 امکان بروزرسانی به واچ او اس 8 را ندارند. همچنین شما به یک آیفون دارای آی او اس 15 نیز نیاز دارید.

هنگامی که اپل واچ سری 7 عرضه شد، واچ او اس 8 از قبل بر روی آن نصب بود، اما برای دریافت بروزرسانی‌های بعدی مانند watchOS 8.1 باید مراحل زیر را دنبال کنید.

برخی از دارندگان Watch 3 در بروزرسانی اپل واچ خود به واچ او اس 7 در سال 2020 با مشکلاتی مواجه شدند. ما در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت، با این فرض که ممکن است مشکلات مشابهی در واچ او اس 8 نیز وجود داشته باشد.

 

چگونه اپل واچ بروزرسانی کنیم

قبل از عرضه‌ی واچ او اس 6، بروزرسانی‌های اپل واچ باید در آیفون مربوط به ساعت اتفاق می‌افتاد و نه در خود ساعت، ولی این روند اکنون تغییر کرده است. اما همچنان می‌توانید ساعت خودتان را از این طریق بروزرسانی کنید، و ما هنوز هم فکر می‌کنیم که این ساده‌ترین روش است.

آیفون خود را برداشته و برنامه Apple Watch را باز کنید. مطمئن شوید که در برگه My Watch در منوی پایینی هستید و سپس بر روی General ضربه بزنید.

آموزش بروزرسانی به واچ او اس 8 در اپل واچ

ممکن است در کنار گزینه Software Update (بروزرسانی نرم‌افزار) یک «1» نارنجی رنگ وجود داشته باشد که نشان می‌دهد یک بروزرسانی آماده است (یک «1» قرمز رنگ نیز در کنار برگه My Watch وجود دارد)؛ در عین حال، ممکن است مجبور باشید برنامه را برای بررسی بروزرسانی‌ها قبل از دیدن این مورد استفاده کنید. در هر صورت، بر روی Software Update ضربه بزنید و برنامه وجود بروزرسانی را بررسی می‌کند، سپس جزئیات نسخه‌ی جدید واچ او اس‌ی را که برای نصب در دسترس است به شما نشان می‌دهد.

بر روی Install (نصب) ضربه زده و با شرایط و ضوابط موافقت کنید.

برای نصب نسخه‌ی جدید واچ او اس، آیفون و اپل واچ شما باید در محدوده‌ی بلوتوث قرار داشته باشند. ساعت باید به شارژر خود وصل باشد و حداقل 50 درصد شارژ داشته باشد و مانند تمام بروزرسانی‌های سیستم عامل، باید از وایفای استفاده کنید.

بروزرسانی ممکن است کمی طول بکشد، اما قبل از اتمام بروزرسانی وسوسه نشوید که ساعت را از شارژ خارج کنید. ما در گذشته چنین کاری را انجام داده‌ایم و روند بروزرسانی را به قدری مختل کرده است که مجبور شده‌ایم دست به دامان اپل شده و ساعت خود را تعویض کنیم.

 

بروزرسانی در خود اپل واچ

اگر واچ او اس 6 یا جدیدتر دارید، می‌توانید بدون نیاز به آیفون، بروزرسانی‌ها را نصب کنید. این بروزرسانی اکنون می‌تواند به طور کامل از طریق خود اپل واچ انجام شود.

در ساعت خودتان برنامه‌ی Settings (تنظیمات) را باز کنید و بر روی General > Software Update ضربه بزنید. واچ او اس وجود بروزرسانی‌های جدید را بررسی می‌کند.

آموزش بروزرسانی به واچ او اس 8 در اپل واچ

در صورتی که یک بزورسانی در دسترس است، بر روی Install (نصب) ضربه بزنید و دستورالعمل‌های بعدی را دنبال کنید. همانند بروزرسانی آیفون، اپل واچ نیز برای بروزرسانی باید بر روی شارژر خود قرار گیرد و به وایفای متصل شود. همچنین باید باتری آن بیش از 50 درصد شارژ داشته باشد.

 

عیب‌یابی مشکلات بروزرسانی اپل واچ

اگر برای بروزرسانی اپل واچ خود با مشکل مواجه شدید، در ادامه بهترین راه‌حل‌ها ارائه داده‌ایم.

 

اپل واچ سری 3 بروزرسانی نمی‌شود

بسیاری از کاربران اپل واچ سری 3 در نصب بروزرسانی‌های سیستم عامل واچ او اس 7 با مشکل مواجه بودند و کاملاً ممکن است که همان مشکلات در بروزرسانی به واچ او اس 8 نیز رخ دهد.

این طور به نظر می‌رسید که مشکل سال 2020 کمبود فضای ذخیره‌سازی در اپل واچ سری 3 باشد (نسخه GPS اپل واچ سری 3 فقط 8 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دارد). این بدان معناست که فضای کافی برای فایل‌های موقتی نصب وجود ندارد.

اپل به کاربران پیشنهاد کرده است که قبل از بروزرسانی، برنامه‌ها و موسیقی را به طور موقت حذف کنند. اگر این کار نیز جواب نداد، اپل به کاربران توصیه می‌کند که قبل از بروزرسانی، سیستم را به طور کامل بازیابی (restore) کنند.

همچنین بخوانید:

روش تغییر دادن یک واچ فیس اپل

روش استفاده از فروشگاه اپل واچ

روش برقراری تماس یا پاسخگویی به تماس تلفنی در اپل واچ

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
کیفیت را همواره شاخص بدانید. برخی از مردم به محیطی که در آن تنها بهترین و عالی ترین پذیرفته است تعلق ندارند.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘