آموزش برقراری تماس فیس تایم با یک کاربر اندرویدی

27
اردیبهشت 1401
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 3 دقیقه
0 نظر 692 بازدید

آموزش برقراری تماس فیس تایم با یک کاربر اندرویدی

با ورود آی او اس 15، اکنون می‌توانید کاربران اندرویدی را به تماس‌های فیس تایم دعوت کنید. در این مقاله، روش انجام این کار را آموزش خواهیم داد. با سافت مک همراه باشید.

-----

 

فیس تایم از مدت‌ها پیش یک پلتفرم کاملاً فقط اپلی بوده است. این بدان معناست که اگر می‌خواستید با دوستانی که از دستگاه‌های مجهز به اندروید یا ویندوز استفاده می‌کردند تماس بگیرید، باید از زوم، اسکایپ یا هر یک از دیگر برنامه‌های تماس ویدیویی موجود استفاده می‌کردید.

خوشبختانه، با معرفی آی او اس 15، اپل تغییراتی را در نگاه نزدیک‌بینانه‌ی خود به جهان اعمال کرده و قابلیتی را به آن اضافه کرده است که در نهایت طرفداران گوگل و مایکروسافت را از انزوا بیرون می‌آورد.

در این مقاله، روش تماس با دوستان اندرویدی خودتان در فیس تایم را آموزش خواهیم داد.

همچنین بخوانید:

روش استفاده از فیس‌تایم در آیفون و آیپد

روش استفاده از فیس‌تایم در مک

 

روش ایجاد یک لینک در فیس تایم

برخلاف آیفون، برای اینکه کاربران اندرویدی بتوانند به یک تماس فیس تایم بپیوندند، باید یک لینک ایجاد کرده و برای آنها ارسال کنید. از این نظر، مشابه وجود چنین اصلی در زوم است.

برای استفاده از این ویژگی جدید، ابتدا باید آیفون خود را به آی او اس 15 و آیپد خود را به آیپد او اس 15 بروزرسانی کرده باشید. اگر هنوز این کار را انجام نداده‌اید، در راهنمای ما با عنوان «آموزش بروزرسانی به آی او اس 15 در آیفون» و همچنین «آموزش بروزرسانی به آیپد او اس 15 در آیپد» به صورت جامع توضیح داده شده است.

وقتی همه چیز آماده بود، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • فیس تایم را در آیفون یا آیپد خود باز کنید.
  • بر روی دکمه‌ی Create Link (ایجاد لینک) در گوشه‌ی سمت چپ بالای صفحه ضربه بزنید.
  • اگر می‌خواهید یک عنوان به تماس بدهید (مثلاً برنامه‌ریزی جلسه) باید بر روی گزینه‌ی Add Name (افزودن عنوان) در زیر FaceTime Link (لینک فیس تایم) ضربه بزنید.
  • برای اشتراک‌گذاری لینک، می‌توانید از لیستی که بر روی صفحه ظاهر می‌شود، شخصی را انتخاب کنید. برای جایگذاری لینک در یک ایمیل یا پیام گزینه‌ی Copy (کپی) را انتخاب کنید (اگر بخواهید کاربران ویندوزی را دعوت کنید نیز باید از همین گزینه استفاده کنید) یا بر روی Messages ضربه زده و لیک را از آنجا ارسال کنید.

آموزش برقراری تماس فیس تایم با یک کاربر اندرویدی

  • در نهایت، بر روی گزینه‌ی FaceTime Link (لینک فیس تایم) که اکنون در صفحه اصلی فیس تایم ظاهر می‌شود ضربه بزنید تا تماس شروع شود و برای ورود Join (پیوستن) را انتخاب کنید.

آموزش برقراری تماس فیس تایم با یک کاربر اندرویدی

 

روش پیوستن به یک تماس فیس تایم از گوشی اندرویدی

در دستگاه اندرویدی گیرنده باید پیام را همراه با لینک فیس تایم شما دریافت کند. در اینجا آنچه که باید دارنده‌ی گوشی اندرویدی انجام دهد آورده شده است:

  • وقتی دارنده گوشی اندرویدی بر روی پیام ضربه می‌زند، از او خواسته می‌شود که نام خود را وارد کند. پس از وارد کردن نام بر روی Continue (ادامه دادن) ضربه بزنید.
  • سپس بر روی دکمه‌ی Join (پیوستن) ضربه بزنید و منتظر بمانید تا شخصی که لینک فیس تایم را ایجاد کرده است به شما اجازه‌ی برقراری تماس را بدهد.

آموزش برقراری تماس فیس تایم با یک کاربر اندرویدی

 

روش اجازه دادن به کاربر اندرویدی برای پیوستن به تماس فیس تایم

هنگامی که دوست شما بر روی لینکی که ارسال کرده‌اید ضربه می‌زند، باید اعلانی را مشاهده کنید که به شما می‌گوید دوست شما آماده‌ی پیوستن به تماس است. در این صورت فقط کافیست بر روی تیک سبز رنگ ضربه بزنید تا او را وارد تماس کرده و سپس در مورد تنوع وابستگی‌های تکنولوژیکی خود گفتگو کنید.

آموزش برقراری تماس فیس تایم با یک کاربر اندرویدی

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
کیفیت را همواره شاخص بدانید. برخی از مردم به محیطی که در آن تنها بهترین و عالی ترین پذیرفته است تعلق ندارند.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘