بهترین لنزهای دوربین آیفون برای عکاسی حرفه‌ای

9
آبان 1399
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 5 دقیقه
0 نظر 4734 بازدید

 بهترین لنزهای دوربین آیفون برای عکاسی حرفه‌ای

ما بهترین لنزهای دوربین آیفون در آیفون 6 و آیفون 7 که می‌توانند با آیفون 11 و آیفون 11 پرو نیز کار کنند را به شما معرفی می‌کنیم.

-----

سافت‌مک: اپل برنامه‌های بلند پروازانه‌ای برای عکاسی با تلفن همراه دارد. در واقع این شرکت این موضوع را بسیار جدی گرفته است. هر آیفون موجود در بازار دارای یک دوربین پشتی استثنایی است و محدودهٔ آیفون پرو 11 دارای سه لنز است تا قابلیت عکاسی ارایه شده را بیشتر ارتقاء دهد.

اما چه شما یکی از جدیدترین گوشی‌ها را داشته باشید چه یک گوشی قدیمی، روش‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید عکاسی با آیفون خود را بهبود بخشیده و دوربین آیفون خود را ارتقاء دهید. در این مقاله برخی از لنزهای مهم را بررسی می‌کنیم که همه چیز را به سطحی بالاتر ارتقاء می‌دهند.


لنز دوربین آیفون ShiftCam MultiLens Case

بهترین لنزهای دوربین آیفون برای عکاسی حرفه‌ای

:: 79.99 دلار

ShiftCam MultiLens Case امکان داشتن لنزهای اضافی برای آیفون در یک سیستم دوربین تعویض دستی را فراهم می‌کند، به این معنی که نیازی به باز کردن لنزها و حمل جداگانهٔ آنها نیست. این یک گزینهٔ جمع و جور و بدون خطا در مقایسه با سایر گزینه‌های موجود در لیست ما است که به شما این امکان را می‌دهد تا در حین عکسبرداری بتوانید سریع بین لنزها جابجا شوید.

لنزهایی که می‌توانید استفاده کنید به آیفون شما بستگی دارد: دارندگان آیفون 11 استاندارد به یک لنز Polarizer مدور در کنار یک 10x Macro و 180° Fisheye دسترسی پیدا می‌کنند، در حالی که دارندگان آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس به یک 20x Macro و 4x Telephoto دسترسی پیدا می‌کنند.

همچنین شما این امکان را دارید که یکی از لنزهای طیف وسیع ProLens Series را وصل کنید که تمام آنها به صورت خرید جداگانه از ShiftCam در دسترس هستند. اگر در مورد عکاسی با آیفون خود جدی هستید، این مورد خوبی برای شروع است.


لنز دوربین آیفون CompactXR

بهترین لنزهای دوربین آیفون برای عکاسی حرفه‌ای

:: 299 دلار

یک دوربین حرفه‌ای تصویربرداری حرارتی می‌تواند از چند صد دلار تا چند هزار دلار هزینه برای شما داشته باشد و همه توان پرداخت چنین هزینه‌ای را ندارند. این لنز مقرون به صرفه‌ترین مورد است.

لنز CompactXR برای استفاده در فضای باز ساخته شده است و آیفون شما را به یک دوربین تصویربرداری حرارتی کاملاً کارآمد تبدیل می‌کند. زاویه دید 20 درجه‌ای دارد و از فاصلهٔ 550 متری حرارت را تشخیص می‌دهد. علاوه بر این که به شما امکان تصویربرداری‌های فوق‌العادهٔ جیمز باندی را می‌دهد، می‌توانید از آن به عنوان یک ابزار شخصی برای جستجوی متجاوزان و حیوانات در سناریوهای مشکوک استفاده کنید. این لنز مستقیماً به گوشی متصل می‌شود.


لنز دوربین آیفون Insta360 Nano

بهترین لنزهای دوربین آیفون برای عکاسی حرفه‌ای

:: 199 دلار

در حال حاضر واقعیت مجازی دنیا را تسخیر کرده است. اگر چه برای ساخت فیلم‌ها و تصاویر VR خود، در حالت معمول باید یک دوربین 360 درجهٔ گران قیمت تهیه کنید. Insta360 Nano به شما این امکان را می‌دهد تا رسانه‌های مجازی و پانورامای HD خود را مستقیماً و به وسیلهٔ آیفون خود تهیه کنید. این لنز به یک آیفون 7، آیفون 7S و آیفون 6 متصل می‌شود. علاوه بر این، می‌توان آن را به دوچرخه، کلاه ایمنی، هلی‌شات یا مونوپاد متصل کرد.

پس از ایجاد یک فیلم یا تصویر، می‌توانید دستگاه را به یک نمایشگر VR تبدیل کنید تا شاهکار جداب خود را تماشا کنید. به طور خاص از دو لنز فیش‌آی 210 درجه‌ای، یک باتری 800 میلی آمپری و یک اسلات کارت حافظه 64 گیگابایتی بهره می‌برد.


لنز دوربین آیفون Olloclip

بهترین لنزهای دوربین آیفون برای عکاسی حرفه‌ای

:: 99.99 دلار

Olloclip طیف گسترده‌ای از لنزها را برای گوشی‌های هوشمند تولید می‌کند، اما این لنزهای تنظیم شده برای آیفون 7 و آیفون 8 (از جمله نسخه‌های پلاس) یکی از محصولات شاخص آن است. این وسیله‌ای قابل حمل و همه کاره است، با گزینه‌های لنز فیش‌آی فوق‌العاده زاویه باز و 15x Macro آیفون شما را به یک دوربین حرفه‌ای تبدیل می‌کند.

لنز به اندازهٔ کافی کوچک هست که بتواند در جیب شما جای گیرد، اما وقتی به آیفون متصل می‌شود، دنیای پیش چشم شما را برای عکاسی می‌گشاید.

اگر چیزی خاص‌تر می‌خواهید، Olloclip همچنین دارای لنزهای جداگانهٔ Active (99.99 پوند / 79.99 دلار) و لنز Macro Pro (99.99 پوند) نیز می‌باشد. در حالی که اگر آیفون دیگری دارید، مجموعه لنزهای 4 در 1 را برای آیفون 6 و آیفون 6s (69.99 پوند / 23.95 دلار) یا آیفون 5، آیفون 5s و آیفون SE (37.46 پوند / 39.99 دلار) را دارد.

شما می‌توانید در سایت این محصول مجموعهٔ کاملی از لنزهای Olloclip را مشاهده کنید که شامل گزینه‌هایی برای لنز آیفون XS و آیفون XR نیز می‌باشد.


لنز دوربین آیفون Olloclip for iPhone X

بهترین لنزهای دوربین آیفون برای عکاسی حرفه‌ای

:: 99.99 دلار

Olloclip همچنین مجموعه‌ای از لنزها را برای آیفون X ارایه می‌دهد که دارای ویژگی جدید جالب توجهی است: در زمان اتصال امکان سازگاری با تمام محافظ‌های صفحه نمایش را فراهم می‌کند. همانند راه حل آیفون 8، مجموعه Olloclip Mobile Photography Set بر روی آیفون X شما قرار دارد و همزمان با دوربین‌های جلویی و پشتی تراز می‌شود.

به لطف سیستم لنز Connect X، لنزهای 180 درجه‌ای فیش‌آی، 120 درجه‌ای فوق‌العاده زاویه باز و ماکروی 15 برابری قابل تعویض و چرخش سریع هستند (ایده‌آل برای تنظیم دوربین دوگانه). این به این معنی است که شما یک لوازم جانبی واحد دارید که نیازی به مراقبت خاصی ندارد.

تنها شکایت ما؟ برای اتصال لنزها باید آیفون X خود را خاموش کنید و با فلاش هم کار نمی‌کند.

اگر یک آیفون XS یا یک آیفون XR دارید، می‌توانید از یک کلیپ اختصاصی Connect X برای اتصال یک لنز Olloclip به آنها استفاده کنید.


لنز دوربین آیفون Luxsure HD Universal Camera Lens

بهترین لنزهای دوربین آیفون برای عکاسی حرفه‌ای

:: 12.99 دلار

اگر نمی‌خواهید هزینهٔ زیادی برای یک لنز دوربین آیفون پرداخت کنید، این یک گزینهٔ بسیار ساده و مقرون به صرفه است. این لنز کاملاً همه کاره است و باید با تمام تلفن‌های هوشمند کار کند، به شرطی که دوربین در موقعیتی باشد که بتوانید به راحتی لنز را متصل کنید.

این لنز با یک لنز فوق‌العاده زاویه باز 0.6 برابری و یک لنز ماکروی 15 برابری برای استفاده در فاصلهٔ نزدیک ارایه می‌شود. هر دو نتیجه‌ای عالی و مناسبی دارند و فقط ممکن است شما را به دنیای عکاسی پر تحرکی بکشاند.

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
به ندرت پیش می‌آید که یک نفر بتواند تاریخ را رقم بزند؛ اما به این فکر کنید که اگر این اتفاق بیفتد چه خواهد شد. این اتفاق می‌تواند برای شما رخ دهد. این اتفاق باید برای شما رخ دهد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘