بهترین ویجت‌های آیفون برای آی.او.اس 14

24
مهر 1399
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 6 دقیقه
0 نظر 911 بازدید

بهترین ویجت‌های آیفون برای آی.او.اس 14 

ویجت‌ها در آی. او. اس 14 به صفحه اصلی آیفون آمده‌اند. ما در اینجا بهترین ویجت‌های انتخابی خودمان را معرفی می‌کنیم.

-----

سافت‌مک: ورود آی. او. اس 14 ویژگی جدیدی را به صورت ویجت‌ها با خود به همراه آورده است. توسط این پنجره‌های کوچک که می‌توانند بر روی صفحه اصلی شما قرار بگیرند، به اطلاعاتی دسترسی پیدا می‌کنید که در غیر این صورت برای به دست آوردن آنها نیاز به اجرا کردن یک برنامه دارید. اما قبل از این که آیفون خود را با ویجت‌های غیر ضروری شلوغ کنید، ما در اینجا بهترین ویجت‌های آی. او. اس 14 برای آیفون را به شما معرفی می‌کنیم.

همچنین بخوانید: روش استفاده از ویجت‌ها در مک

 

ویجت Smart Stack

بهترین ویجت‌های آیفون برای آی.او.اس 14

یکی از ویجت‌های پیش‌فرض موجود در اپل Smart Stack است. این یک گزینهٔ عالی برای صرفه‌جویی در فضا است در حالی که همزمان به چندین ویجت دسترسی دارید - برای نمایشگر کوچک‌تر در آیفون SE 2020 مناسب است.

وقتی در صفحه اصلی هستید، بسته به آنچه که فکر می‌کند شما باید مشاهده کنید، از طریق ویجت‌های چرخشی می‌چرخد؛ نمایش اخبار، گزارش هواشناسی، پیام‌ها، قرارها یا هر آنچه که متناسب با آن لحظه باشد. در صورت تمایل می‌توانید به صورت دستی آنها را پیمایش کنید تا به یک ویجت خاص برسید.

رایگان است. استفاده از آن آسان است و فضای ارزشمند صفحه نمایش شما را هدر نمی‌دهد. بسیار لازم است.


ویجت Fantastical

بهترین ویجت‌های آیفون برای آی.او.اس 14

Fantastical مدت‌هاست که یکی از برنامه‌های تقویم مورد علاقهٔ ما برای آیپد. او. اس، آی. او. اس و مک. او. اس است. حالا به لطف ویجت‌های بسیار خوبی که برای آیفون و آیپد در دسترس هستند، می‌توانیم از ابزار سازمانی بهرهٔ بیشتری ببریم.

با ارایهٔ انتخاب گسترده‌ای از اندازه‌ها و گزینه‌ها، ویجت‌ها می‌توانند شامل یک آیکون ساده که تاریخ را نشان می‌دهد، تا مخلوطی از قرارهای آینده، تقویم و حتی وضعیت آب و هوا باشند. بهترین قسمت آن این است که عناصر مختلف تعاملی هستند، بنا بر این با ضربه زدن بر روی وضعیت آب و هوا گزارش کاملی از وضعیت آب و هوا در چند روز آینده ایجاد می‌شود و انتخاب یکی از قرارهای ملاقات شما، به جای اجرای برنامهٔ کامل Fantastical شما را مستقیماً به ورودی آن می‌برد.

Fantastical یک ردیف پرمیوم نیز ارایه می‌دهد که ویژگی‌های اضافی را به برنامه می‌آورد، اما ویجت‌ها در ردیف رایگان هم در دسترس هستند، بنا بر این می‌توانید بدون نیاز به صرف هزینه، از استفاده از قابلیت‌های آن لذت ببرید.


ویجت Apple TV

بهترین ویجت‌های آیفون برای آی.او.اس 14

ویجت عالی دیگری که اپل با آی. او. اس 14 ارایه می‌دهد TV است. این برنامهٔ کاربردی کوچک به شما این امکان را می‌دهد که آخرین نمایشی را که تماشا می‌کرده‌اید را به سرعت از طریق برنامهٔ Apple TV+ خود یا یکی دیگر از گزینه‌های مبتنی بر اشتراک‌گذاری مانند Amazon Prime Video یا Disney+ از سر بگیرید.

با ضربه زدن بر روی اپیزودی که در ویجت ظاهر می‌شود، شما را به برنامهٔ TV اپل می‌برد. اگر در سرویس دیگری مشغول تماشای چیزی هستید، با یک ضربهٔ سریع بر روی دکمهٔ Resume Episode پخش آن در برنامهٔ مربوطه شروع می‌شود. می‌توانید اندازه‌های مختلفی را برای ویجت انتخاب کنید و این یکی از آن مواردی است که ممکن است بیشتر از آنچه که تصور می‌کنید از آن استفاده کنید.


ویجت Spark

بهترین ویجت‌های آیفون برای آی.او.اس 14

در حالی که برنامهٔ Mail خود اپل برای بسیاری از کاربران آیفون یک عنصر اصلی است، ما بیشتر طرفدار برنامهٔ ایمیل Spark هستیم و اکنون که از یک مجموعه ویجت مفید پشتیبانی می‌کند تحسین برانگیزتر هم شده است.

اکنون می‌توانید از صفحه اصلی خود یک ایمیل جدید را شروع کنید، لیستی از موارد خوانده نشده که در حال حاضر در صندوق ورودی شما وجود دارند را مشاهده کنید یا به لطف یک برنامهٔ داخلی در Spark به قرار ملاقات‌های تقویم خود نگاهی بیندازید. بسته به این که کدام ویجت را انتخاب می‌کنید، همچنین توانایی مشاهدهٔ جلسات آینده و حتی زنگ زدن به شخص فقط با زدن آیکون کنار نام وی را دارد.

انتخاب‌های زیاد و قدرت فراوان، دقیقاً مانند خود برنامه.


ویجت Pocket

بهترین ویجت‌های آیفون برای آی.او.اس 14

Pocket یک برنامهٔ واقعاً ضروری است. این برنامه به شما این امکان را می‌دهد تا مقالات و داستان‌های مختلف را از سراسر وب جمع‌آوری کرده و در زمان فراهم آمدن فرصت بیشتر آنها را به صورت آفلاین مطالعه کنید. به لطف پلاگین‌های آن برای تمام مرورگرهای اصلی، شما می‌توانید در حالی که در مک یا آیپد هستید به این محتوا دسترسی پیدا کنید، سپس آنها را با آیفون خود همگام‌سازی کنید، به این صورت هیچ وقت از مطالعهٔ موضوع جالبی بی‌نصیب نمی‌مانید.

Pocket Widget در دو اندازه ارایه می‌شود، و هر دو مطالب خوانده نشده در خبرنامهٔ شما را نشان می‌دهند. با ضربه زدن بر روی یکی، آن را باز می‌کند، سپس بعد از به پایان رسیدن کار، برنامه آن مورد را حذف کرده و مورد بعدی در لیست شما را بالا می‌آورد.

هیچ چیز پیچیده‌ای در مورد Pocket وجود ندارد، و این یکی از دلایل بسیار دوست داشتنی آن است.


ویجت Apple News

بهترین ویجت‌های آیفون برای آی.او.اس 14

درست است که بسیاری از ویجت‌های این لیست توسط خود اپل ساخته شده‌اند، اما با وجود جدید بودن آی. او. اس 14، به نظر می‌رسد که توسعه دهندگان در تلاش هستند که این روند را ادامه دهند. در این میان ویجت Apple News روشی مفید برای برقراری ارتباط با آنچه در جهان اتفاق می‌افتد است (هر چند این ممکن است آخرین کاری باشد که این روزها بخواهید انجام دهید).

می‌توانید انتخاب کنید که ماجرای اصلی روز را به صورت برجسته انتخاب کنید، دو تیتر اصلی را انتخاب کنید یا این که اخبار مربوط به موضوعات خاصی را انتخاب کنید. این یک برنامهٔ‌تر و تمیز و سودمند است که نسبت به اعلان‌های خبری که جایگزین آن شده است، کمتر مزاحمت ایجاد می‌کند.


ویجت Screen Time

بهترین ویجت‌های آیفون برای آی.او.اس 14

همهٔ ما احتمالاً می‌دانیم که باید زمان کم‌تری را به تماشای صفحه نمایش خود اختصاص دهیم. اما وسوسهٔ رفتن به توییتر، بازی کردن مرحلهٔ دیگری از بازی مورد علاقهٔ خودمان یا یا پیمودن راهروهای مجازی مغازه‌ها، وقت زیادی را از ما می‌گیرد.

نصب ویجت Screen Time در صفحهٔ اصلی، یادآور سودمندی است برای این که بدانیم چه مدتی مسحور این مستطیل درخشان در دستان خود شده‌ایم، و در عین حال ابزار سودمندی برای تجزیه و تحلیل برنامه‌هایی که استفاده کرده‌ایم نیز می‌باشد.

این ویجت لزوماً کار دیگری انجام نخواهد داد، اما داشتن این اطلاعات در یک نمای کامل و نه این که در یک برنامه پنهان باشد، به این معنی است که حداقل از رفتار دیجیتالی خود آگاه خواهیم بود.

برای مشاهدهٔ سایر ویژگی‌های جدید در آخرین نسخهٔ سیستم عامل آیفون اپل، مقالهٔ دیگر ما با عنوان «آی. او. اس 14 در مقایسه با آی. او. اس 13: آیا باید آیفون خود را به روز رسانی کنید؟ » را مطالعه کنید.
 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
باور کنید که ما همه محدود به چیزی نیستیم، تنها به ما خودمان محدود می‌شویم.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘