بهترین برنامه‌های ترجمه برای آیفون

20
مهر 1399
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 5 دقیقه
0 نظر 1144 بازدید

بهترین برنامه‌های ترجمه برای آیفون 

این که آیا شما قصد دارید به خارج از کشور سفر کنید، یا یک زبان جدید یاد بگیرید، یا فقط سعی در ترجمهٔ چیزی در خانه دارید، این برنامه‌های ترجمهٔ آیفون و آیپد به شما کمک خواهند کرد.

-----

سافت‌مک: آیفون ابزاری عالی برای زمانی است که به خارج از کشور سفر می‌کنید. نه تنها کوچک، سبک و دارای ارتباط اینترنتی است؛ بلکه دوربین، بلندگو و میکروفون نیز دارد که طیف وسیعی از امکانات را در اختیار شما قرار می‌دهد، از جمله ترجمهٔ زبان به صورت بلادرنگ.

ما تعدادی از بهترین برنامه‌های مترجم گفتار، صدا و متن برای آیفون و آیپد را جمع‌آوری کرده‌ایم تا به شما کمک کنند تا برای سفر بعدی آماده شوید. برخی از آنها به صورت بلادرنگ کار می‌کنند، برخی از آنها می‌توانند از تصاویر ترجمه کنند و برخی حتی به صورت آفلاین هم کار می‌کنند - ادامهٔ مطلب را بخوانید تا متوجه شوید که کدام یک از آنها بهترین گزینه برای شما است.

همیشه باید به خاطر داشته باشید که اکنون Siri از قابلیت ترجمهٔ متوسطی برخوردار است، که ممکن است ارزش بررسی قبل از شروع دانلود برنامه‌های شخص ثالث را داشته باشد.


برنامهٔ مترجم Google Translate

بهترین برنامه‌های ترجمه برای آیفون

:: رایگان

ترجمهٔ بلادرنگ

Google Translate یکی از مفیدترین برنامه‌هایی است که می‌توانید در آیفون خود داشته باشید. این برنامه کلماتی که می‌گویید یا کلماتی که در برنامه تایپ می‌کنید را با پشتیبانی از بیش از 100 زبان ترجمه می‌کند و همچنین به شما این امکان را می‌دهد که زبان‌های خاصی را (هر چند نه همهٔ آنها را) برای ترجمهٔ آفلاین دانلود کنید.

اما دلیل این که ما Google Translate را دوست داریم این است که یکی از دوست داشتنی‌ترین ویژگی‌هایی که تا کنون ساخته شده است (و هنوز هم این کار را بهتر از بیشتر برنامه‌هایی که از آن تقلید کرده‌اند انجام می‌دهد) را ارایه می‌دهد: Word Lens. شما با استفاده از Word Lens کافیست دوربین آیفون را به سمت یک متن نشانه بگیرید تا در مقابل چشمان شما ترجمه شود.


برنامهٔ مترجم iTranslate

بهترین برنامه‌های ترجمه برای آیفون

:: رایگان

مترجم و فرهنگ لغت آفلاین برای آیفون

این فوق‌العاده‌ترین برنامه در این مجموعه نیست، اما iTranslate یک دیکشنری ترجمهٔ قوی و قابل اطمینان است.

این برنامه می‌تواند متن را به بیش از 100 زبان مختلف ترجمه کند، و زبان‌ها را تقریباً بلافاصله تشخیص می‌دهد. همچنین این برنامه شامل دیکشنری‌ها هم می‌شود. به شما این امکان را می‌دهد که ترجمه‌های مورد علاقهٔ خود را ذخیره کنید، و همچنین دارای یک افزونهٔ Apple Watch نیز می‌باشد.

نسخهٔ Pro خریدنی شامل ترجمهٔ آفلاین، ترجمهٔ وب سایت، صرف افعال و ترجمهٔ صوتی است - اگر چه برای مورد دوم، شما ممکن است برنامهٔ ترجمهٔ صوتی اختصاصی iTranslate را در نظر بگیرید - که ما در حال استفاده از آن هستیم.


برنامهٔ مترجم iTranslate Voice

بهترین برنامه‌های ترجمه برای آیفون

:: 39.99 دلار / سالیانه

ترجمهٔ بلادرنگ گفتار برای آیفون

وقتی نوبت به ترجمهٔ گفتار می‌رسد، iTranslate Voice برنامهٔ مورد نیاز شما است. این برنامه شبیه Siri است، البته اگر Siri بتواند به بیش از 40 زبان مختلف صحبت کند. تمام کاری که شما انجام می‌دهید این است که آنچه را که می‌خواهید ترجمه کنید را برای دستگاه بگویید - سپس آن را تکرار کرده و به زبان خارجی مورد نظر شما ترجمه می‌کند.

این برنامه برای یادگیری یک زبان متفاوت بسیار عالی است، اما واقعاً می‌تواند شما را در یک موقعیت دشوار که باید با کسی ارتباط برقرار کنید، نجات دهد.

iTranslate Voice به عنوان بخشی از اشتراک iTranslate Pro گنجانده شده است که به شما امکان دسترسی به تمام ویژگی‌های Pro اصلی برنامهٔ iTranslate و همچنین iTranslate Converse را می‌دهد. یک دورهٔ آزمایشی 7 روزه دارد که می‌توانید قبل از پرداخت اشتراک دو ماهه 9.99 پوندی / 9.99 دلاری یا سالیانه 39.99 پوندی / 39.99 دلاری، از آن استفاده کنید.


برنامهٔ مترجم SayHi Translate

بهترین برنامه‌های ترجمه برای آیفون

:: رایگان

تشخیص صحیح گفتار

برنامهٔ SayHi سزاوار اعتبار زیادی برای ارایهٔ تشخیص صحیح گفتار است. این برنامه زبان و گویش را برای ارایهٔ ترجمهٔ دقیق‌تر، نسخه‌های مختلف زبان‌های بین‌المللی انگلیسی، عربی، فرانسوی، اسپانیایی و غیره را تشخیص داده و ترکیب می‌کند.

زبان‌آموزان پیشرفته‌تر ممکن است این برنامه را به Google Translate یا iTranslate ترجیح دهند، به ویژه اگر نیاز به ترجمه‌های خاص از پرتغالی برزیلی، یا عربی مصری داشته باشند. نکتهٔ منفی این برنامه این است که فاقد برخی از ویژگی‌های رقبا است، مانند ترجمهٔ آفلاین یا گزینهٔ ذخیرهٔ عباراتی که می‌دانید دوباره به آنها احتیاج خواهید داشت.


برنامهٔ مترجم MyLanguage Pro

بهترین برنامه‌های ترجمه برای آیفون

:: 9.99 دلار

ترجمهٔ 90 زبان مختلف

ترجمهٔ حرفه‌ای فراتر از صرفاً جستجوی عبارات است. برنامهٔ MyLanguage Translator Pro ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند آوانویسی با استفاده از خط لاتین برای نوشتن حروف کلمات و عبارات به زبان‌هایی که از الفبای دیگر استفاده می‌کنند را ارایه می‌دهد.

برنامهٔ MyLanguage توسط یک انجمن فعال پشتیبانی می‌شود که با ترجمه‌هایی از منابع جمعیتی به صحت و اطمینان بیشتر در مواردی مانند شناخت گویش‌ها کمک می‌کند. همچنین با 90 زبان، یکی از گسترده‌ترین برنامه‌های مترجم است.

یک نسخهٔ رایگان از این برنامه نیز وجود دارد که کاملاً قابل مقایسه با سایر گزینه‌های رایگان است، اما این نسخهٔ حرفه‌ای است که به لطف آوانویسی و کیفیت بالای صدا برجسته است.

همچنین بخوانید:

- روش ترجمه صفحات وب در مک، آیفون و آیپد

- روش ترجمه کردن متن و گفتار در آیفون

- روش استفاده از مترجم اپل (Apple Translate) در آی. او. اس 14

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
من بر این باور هستم آنچه بیش از نیمی از کارآفرینان موفق را از غیر موفق ها جدا می نماید پشتکار خالص است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘