روش اشتراک‌گذاری واچ فیس‌های اپل واچ در واچ.او.اس 7

10
مهر 1399
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 5 دقیقه
0 نظر 1021 بازدید

روش اشتراک‌گذاری واچ فیس‌های اپل واچ در واچ.او.اس 7 

به روز رسانی جدید واچ. او. اس 7 اپل به شما این امکان را می‌دهد تا واچ فیس‌های اپل واچ را با دوستان، خانواده و دیگر طرفداران خود به اشتراک بگذارید. در اینجا روش انجام این کار آورده شده است.

-----

سافت‌مک: یکی از ویژگی‌های واچ. او. اس 7 که کمتر در مورد آن صحبت شده قابلیت به اشتراک گذاشتن واچ فیس‌های ساعت است. این به این معنی است که شما می‌توانید یک واچ فیس را دقیقاً با انتخاب رنگ و مواردی که دوست دارید سفارشی‌سازی کنید و سپس آن را برای یکی از دوستان یا اعضای خانوادهٔ خود ارسال کنید تا آنها نیز بتوانند از همان روند پیروی کنند.

برای به اشتراک گذاشتن واچ فیس‌ها و دسترسی به واچ فیس‌های سفارشی ساخته شده توسط دیگران چندین روش وجود دارد. در این آموزش سریع، ما شما را در روند انجام این کار راهنمایی خواهیم کرد.


اشتراک‌گذاری واچ فیس از اپل واچ

در ابتدایی‌ترین شکل، به اشتراک گذاشتن واچ فیس می‌تواند مستقیماً از روی اپل واچ اتفاق بیفتد. واچ فیس فعلی را فشار داده و نگه دارید؛ در کنار دکمهٔ Edit (ویرایش) یک فلش کوچک به سمت بالا را مشاهده می‌کنید که در زبان طراحی اپل به معنی اشتراک‌گذاری است.

روش اشتراک‌گذاری واچ فیس‌های اپل واچ در واچ.او.اس 7

آن را فشار دهید تا بتوانید با استفاده از iMessage فیس واچ را به یک مخاطب ارسال کنید. در اینجا گزینهٔ دیگری وجود ندارد، اما شما می‌توانید با جابجایی به آیفون جفت شده، امکانات بیشتری در اختیار داشته باشید.

 

اشتراک‌گذاری واچ فیس از طریق آیفون

گزینه‌های به اشتراک‌گذاری واچ فیس در آیفون به صورت قابل توجهی بیشتر است: از طریق ایمیل، واتساپ، آوتلوک و… اساساً هر سیستمی که می‌تواند داده ارسال کند.

برنامهٔ Watch را باز کنید و مطمئن شوید که در برگهٔ پیش‌فرض My Watch قرار دارید. واچ فیس‌های خود را در قسمت بالا، تحت عنوان MY FACES مشاهده خواهید کرد. موردی که می‌خواهید به اشتراک بگذارید را پیدا کرده و بر روی آن ضربه بزنید.

اکنون صفحه‌ای را مشاهده خواهید کرد که کاملاً به آن واچ فیس اختصاص داده شده است، همراه با گزینه‌هایی برای شخصی‌سازی آن و (در بالا سمت راست) آیکون اشتراک‌گذاری ارایه شده است. بر روی آن ضربه بزنید تا به طیف وسیعی از گزینه‌های اشتراک‌گذاری دسترسی پیدا کنید.

روش اشتراک‌گذاری واچ فیس‌های اپل واچ در واچ.او.اس 7


اشتراک‌گذاری آنلاین واچ فیس از طریق آی‌کلود

گزینه‌های اشتراک‌گذاری بالا معمولاً برای یک گیرنده یا یک گروه کوچک است؛ در پنجرهٔ اشتراک‌گذاری هیچ گزینه‌ای برای توییت کردن واچ فیس یا اشتراک‌گذاری آن در فیسبوک وجود ندارد. اگر بخواهید یک واچ فیس را به صورت آنلاین توزیع کنید، بهترین روش انجام این کار از طریق یک لینک آی‌کلود درایو (iCloud Drive) است که می‌توانید آن را در هر شبکهٔ اجتماعی ارسال کنید.

با به اشتراک‌گذاری فیس واچ مورد نظر خود از طریق ایمیل و با استفاده از روش بالا در آیفون شروع کنید.

برخی انجام مرحلهٔ بعدی را در مک ساده‌ترین روش می‌دانند. ایمیل را در مک خود باز کنید و فایل با پسوند. watchface را بگیرید. این فایل را به آی‌کلود درایو (iCloud Drive) خود منتقل کنید، که به صورت پیش‌فرض در ستون کناری Finder نشان داده می‌شود.

هنگامی که واچ فیس در آنجا قرار گرفت، آن را انتخاب کرده و بر روی فلش اشتراک‌گذاری در نوار منوی Finder کلیک کنید. بر روی گزینهٔ Add People (افزودن اشخاص) و سپس Copy Link (کپی لینک) کلیک کنید. در بخش Share Options (گزینه‌های اشتراک)، کاربران مجاز را تحت عنوان Everyone with the link (همه از طریق لینک) تعریف کنید. حالا بر روی Share (اشتراک‌گذاری) کلیک کنید.

متأسفانه در تمام نسخه‌های مک. او. اس گزینهٔ Add People (افزودن اشخاص) به آی‌کلود درایو وجود ندارد. مک‌بوک مورد استفاده برای نوشتن این آموزش macOS Sierra را اجرا می‌کند که این کار را انجام نمی‌دهد. بنا بر این ما به جای آن از آیفون استفاده خواهیم کرد.

ایمیل را در آیفون خود باز کرده و بر روی پیوست. watchface ضربه بزنید و نگه دارید. بر روی Share (اشتراک‌گذاری) و سپس Save to Files (ذخیره در Files) ضربه بزنید. مکانی را در iCloud Drive انتخاب کرده و گزینهٔ Save (ذخیره کردن) را بزنید.

روش اشتراک‌گذاری واچ فیس‌های اپل واچ در واچ.او.اس 7

اکنون برنامهٔ Files را باز کنید (اگر مرتباً از آن استفاده نمی‌کنید، از صفحه اصلی به پایین بکشید و آن را جستجو کنید). فایل را که باید در بالای لیست باشد را پیدا کنید، اما بر روی آن ضربه نزنید - این کار شما را به برنامهٔ Watch می‌برد و با افزودن آن به گالری شما، شما را راهنمایی می‌کند. به جای آن، بر روی فایل ضربه بزنید و نگه دارید و یک بار دیگر Share (اشتراک‌گذاری) را انتخاب کنید.

سرانجام گزینهٔ Add People را در پایین پنجرهٔ اشتراک‌گذاری را داریم، آن را انتخاب کنید. ابتدا Share Options (گزینه‌های اشتراک‌گذاری) و مطمئن شوید که Anyone with the link (هر کسی از طریق لینک) انتخاب شده باشد. سپس برگردید و بر روی Copy Link (کپی لینک) ضربه بزنید. اکنون آزاد هستید که این لینک را به شبکهٔ اجتماعی مورد نظر خود ارسال کنید.

به خاطر داشته باشید که هر اپل واچی نمی‌تواند از هر واچ فیسی استفاده کند. به عنوان مثال اپل واچ 3 با اکثر واچ فیس‌های جدید واچ. او. اس 7 سازگار نیست.

همچنین بخوانید:

- روش استفاده از اپل واچ - ترفندها و ویژگی‌های مخفی

- چگونه یک اپل واچ گمشده را پیدا کنیم

- روش استفاده از اپل واچ برای باز کردن قفل مک

- روش استفاده از واکی‌تاکی در اپل واچ

- روش استفاده از فروشگاه اپل واچ

- بهترین شارژرهای اپل واچ 2020

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
اجازه بدهید شادی و خوشحالی در طول مسیر با شما همراه باشد، نه در هنگام رسیدن به یک هدف یا مقصد دور.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘