روش برقراری تماس یا پاسخگویی به تماس تلفنی در اپل واچ / Apple Watch

8
مهر 1399
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 4 دقیقه
0 نظر 3006 بازدید

 روش برقراری تماس یا پاسخگویی به تماس تلفنی در اپل واچ / Apple Watch

شما با استفاده از اپل واچ می‌توانید با دوستان خود تماس بگیرید یا به تماس‌های تلفنی آنها پاسخ دهید. ما به شما نشان می‌دهیم که چگونه این کار را انجام دهید.

-----

سافت‌مک: این قابلیتی است که مستقیماً از کمیک استریپ Dick Tracy الهام گرفته شده است، اما اکنون داستان به واقعیت تبدیل شده است و می‌توانید با استفاده از ساعت مچی اپل از مچ دست خود با دوستان و خانواده صحبت کنید. در این مقاله، روش برقراری تماس و پاسخگویی به تماس‌های تلفنی از طریق اپل واچ (Apple Watch) را توضیح می‌دهیم، و سعی می‌کنیم طرحی از چگونه بودن آن به شما ارایه بدهیم.

توجه داشته باشید که برای برقراری تماس تلفنی یا دریافت تماس تلفنی، برای اکثر مدل‌های اپل واچ باید در محدودهٔ بلوتوث آیفون همراه باشید. اگر یک اپل واچ سری 3 مجهز به سلولار دارید، این محدودیت اعمال نمی‌شود و شما می‌توانید در هر مکانی که یک سیگنال سلولار دارید به تماس‌ها پاسخ دهید.


روش پاسخگویی به یک تماس تلفنی در اپل واچ

روش برقراری تماس یا پاسخگویی به تماس تلفنی در اپل واچ / Apple Watch

اگر در حالی که اپل واچ خود را به دست کرده‌اید کسی با شما تماس بگیرد (و اپل در محدودهٔ آیفون شما است، یا یک مدل سلولار که می‌تواند به طور مستقل از تلفن کار کند)، با یک لرزش ظریف و همچنین یک آهنگ زنگ قابل شنیدن آن تماس را اعلام خواهد کرد؛ البته اگر آن را بر روی بی‌صدا تنظیم نکرده باشید.

اگر به ساعت خود نگاه کنید خواهید دید که چه کسی با شما تماس گرفته است، همراه با یک دکمه پاسخ دادن یا رد کردن تماس. اگر تماس گیرنده کسی است که می‌خواهید با او صحبت کنید، بر روی دکمهٔ پاسخگویی سبز رنگ ضربه بزنید. یک بلندگو و میکروفون داخلی وجود دارد، بنا بر این شما می‌توانید بدون بیرون آوردن آیفون از کیف یا جیب خود، گفتگو کنید.

روش برقراری تماس یا پاسخگویی به تماس تلفنی در اپل واچ / Apple Watch

در صورتی که تمایل دارید تماس تلفنی را با آیفون خود انجام دهید (فراموش نکنید زمانی که از طریق مچ دست خود صحبت می‌کنید، دیگران می‌توانند مکالمات شما را بشنوند، مگر این که از یک هدست بلوتوثی استفاده کنید)، با پیمایش به بالا با استفاده از Digital Crown و ضربه زدن بر روی Answer on iPhone (پاسخگویی در آیفون)، می‌توانید تماس را از اپل واچ به آیفون خود منتقل کنید.

به عنوان مثال، اگر در یک جلسهٔ شلوغ هستید، می‌توانید یک تماس ورودی را به سادگی و با پوشاندن اپل واچ با دست خود بی‌صدا کنید.


روش برقراری یک تماس تلفنی با اپل واچ

همچنین می‌توانید مستقیماً از طریق اپل واچ خود یک تماس تلفنی برقرار کنید.

معمولاً ساده‌ترین راه برای انجام این کار استفاده از Siri است، اگر چه این به روش تنظیم مخاطبین و روابط شما بستگی دارد. (کارت شخصی خود را در مخاطبین باز کنید و می‌توانید مادر، پدر، همسر و غیره را تنظیم کنید.)

به عنوان مثال، سعی کنید بگویید Hey Siri و سپس بگویید Call Mum (با مادر تماس بگیر).

روش برقراری تماس یا پاسخگویی به تماس تلفنی در اپل واچ / Apple Watch

یا می‌توانید برنامهٔ Phone را در ساعت خود باز کنید، سپس بر روی Favourites (مورد علاقه‌ها)، Recents (اخیرها) یا Contacts (مخاطبین) ضربه بزنید. سپس شخصی را برای تماس انتخاب کنید. یا صفحه کلید را انتخاب کنید و شماره را به صورت دستی تایپ کنید. سپس بر روی آیکون گوشی سبز رنگ ضربه بزنید تا شماره را بگیرد.

اگر هنوز در واچ. او. اس 1 یا واچ. او. اس 2 هستید، با فشار دادن دکمهٔ کناری می‌توانید به مخاطبین مورد علاقهٔ خود دسترسی پیدا کنید، اما در واچ. او. اس 3 با Dock جایگزین شده است (که از نظر ما بهتر است).

روش برقراری تماس یا پاسخگویی به تماس تلفنی در اپل واچ / Apple Watch

همچنین بخوانید:

- روش استفاده از اپل واچ - ترفندها و ویژگی‌های مخفی

- چگونه یک اپل واچ گمشده را پیدا کنیم

- روش استفاده از اپل واچ برای باز کردن قفل مک

- روش استفاده از واکی‌تاکی در اپل واچ

- روش استفاده از فروشگاه اپل واچ

- بهترین شارژرهای اپل واچ 2020

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
بسیار کم پیش می‌آید که شخصی از بدو تولد بینش درونی داشته باشد. این احساس با گذشت زمان قوی و قوی‌تر خواهد شد. بزرگ‌ترین چالش انسان‌ها این است که یاد بگیرند به این احساس گوش بدهند و طبق غریزه عمل کنند.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘