کدام آیفون‌ها دارای انیموجی و مموجی هستند - و چگونه می‌توان آن را در هر آیفونی داشت

8
مهر 1399
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 6 دقیقه
0 نظر 3022 بازدید

کدام آیفون‌ها دارای انیموجی و مموجی هستند 

آیا تصمیم دارید مموجی خودتان را ایجاد کنید یا می‌خواهید از انیموجی در آیفون خودتان استفاده کنید؟ در اینجا تمام آیفون‌هایی که می‌توانند - و یا خواهند توانست - که مموجی / انیموجی داشته باشند معرفی می‌شوند. همچنین روش داشتن مموجی / انیموجی در تلفن‌های پشتیبانی نشده نیز ذکر شده است.

-----

سافت‌مک: انیموجی (Animoji) و مموجی (Memoji) یک ویژگی سرگرم کننده هستند که در برخی از آیفون‌ها و آیپدها وجود دارند. اگر می‌خواهید با حیوانات کارتونی، روبات‌ها، آدم فضایی‌ها یا اشباحی که از حالت چهرهٔ شما تقلید می‌کنند و با صدای شما صحبت می‌کنند، دوستان خود (و خودتان) را سرگرم کنید یا بخواهید یک تصویر کارتونی از خودتان ایجاد کنید تا پیام‌های خودتان را از این طریق منتقل کنید، این ویژگی مورد نیاز شما است!

ممکن است برایتان این سؤال پیش آمده باشد که چه آیفون‌هایی دارای مموجی و انیموجی هستند، مموجی و انیموجی را در کجای آیفون خود می‌توانید پیدا کنید و آیا می‌توانید از این ویژگی‌های سرگرم کننده در یک آیفون قدیمی هم استفاده کنید یا خیر. اگر شما هم این سؤال‌ها را از خودتان می‌پرسید، پس به جای درستی آمده‌اید!


آیا آیفون من هم انیموجی / مموجی دارد؟

ویژگی انیموجی با آی. او. اس 11 و مموجی با آی. او. اس 12 وارد شد. در ابتدا این ویژگی‌ها فقط در آیفون‌های سری X و آیپد پرو 11 اینچی یا آیپد پرو 12.9 اینچی (نسل 3) وجود داشت. این دستگاهی است که دارای دوربین جلویی True Depth می‌باشد که برای Face ID استفاده می‌شود.

با این وجود یکی از ویژگی‌های جدید آی. او. اس 13 در سپتامبر سال 2019، امکان ایجاد مموجی در آیفون‌های قدیمی‌تر بود. با نصب آی. او. اس 13 (یا آیپد. او. اس در یک آیپد) می‌توانید بسته‌های برچسب مموجی را در آیفون‌های قدیمی‌تر نیز ایجاد کنید، که اساساً آنها ایموجی‌ها یا شکلک‌هایی هستند که شبیه شما هستند.

آیفون‌ها و آیپدهایی که می‌توانند مموجی / انیموجی بسازند

این بستگی به این دارد که شما یک مموجی انیمشنی (متحرک) می‌خواهید یا یک انیموجی. این انیمیشن - زمانی که مموجی حرکات شما را تقلید می‌کند - به دوربین True Depth نیاز دارد که از ویژگی‌های آیفون‌های سری X و مدل‌های بعد از آن است.

  • آیفون X
  • آیفون XR
  • آیفون XS
  • آیفون XS Max
  • آیفون 11
  • آیفون 11 پرو
  • آیفون 11 پرو مکس
  • آیپد پرو 11 اینچ
  • آیپد پرو 12.9 اینچ (نسل 3)

در حال حاضر فقط آن دسته از آیفون‌ها و آیپدهای دارای دوربین جلویی قادر به ضبط کردن یک انیموجی یا مموجی هستند - سایر دستگاه‌ها می‌توانند آنها را پخش کرده و با دیگران به اشتراک بگذارند.

کدام آیفون‌ها دارای انیموجی و مموجی هستند

اگر تمام آنچه که شما می‌خواهید ایجاد یک شکلک شبیه به خودتان است که به عنوان برچسب مموجی شناخته می‌شود، تنها چیزی که نیاز دارید هر آیفونی است که آی. او. اس 13 را اجرا کند و دارای تراشهٔ A9 یا جدیدتر باشد. طبق گفتهٔ اپل: «تمام دستگاه‌های دارای تراشه A9 یا بالاتر، از بسته‌های برچسب مموجی و انیموجی پشتیبانی می‌کنند». که شامل تلفن‌های زیر است:

  • آیفون SE
  • آیفون 6s و آیفون 6s پلاس
  • آیفون 7 و آیفون 7 پلاس
  • آیفون 8 و آیفون 8 پلاس

در این تلفن‌ها شما می‌توانید یک مموجی درست شبیه به خودتان ایجاد کنید (گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتری نسبت به آی. او. اس 12 وجود دارد) و سپس یک Sticker Pack (بسته استیکر) ایموجی دریافت کنید که از چهرهٔ شما استفاده می‌کند و در هر جایی که می‌توانید به ایموجی دسترسی داشته باشید ظاهر می‌شود.

کدام آیفون‌ها دارای انیموجی و مموجی هستند


مموجی / انیموجی در کجای آیفون من هستند؟

ما یک راهنمای کامل در مورد «روش ساخت یک مموجی (Memoji) در آیفون» و یک راهنما هم در مورد «نحوه استفاده از Animoji در آیفون» داریم، بنا بر این توصیه می‌کنیم که برای کسب اطلاعات بیشتر آنها را نیز مطالعه کنید.

ویژگی مموجی / انیموجی را در برنامهٔ Messages در آی. او. اس 12 و آی. او. اس 13 خواهید یافت.

در آی. او. اس 13 سازندهٔ مموجی / انیموجی همچنان در Messages خواهد بود، اما پس از ایجاد Sticker Pack (بسته استیکر) خودتان، در هر جایی که می‌توانید به ایموجی دسترسی داشته باشید، در دسترس خواهد بود.

روش داشتن مموجی / انیموجی در یک آیفون قدیمی‌تر

اگر مایل به دانستن هستید باید بگوییم که امکان ایجاد و ضبط ایموجی متحرک شده در آیفون‌های قدیمی‌تر و حتی تلفن‌های هوشمند غیر آی. او. اس‌ی نیز وجود دارد. اینها رسماً انیموجی و مموجی نخواهند بود، اما بسته به این که سازندهٔ برنامهٔ شخص ثالث چقدر در تقلید از آن مهارت داشته باشد، احتمالاً یک تقریب نزدیک خواهد بود.

تجربهٔ ما نشان می‌دهد که به دلیل این که آنها به مجموعهٔ پیچیدهٔ سنسورهای ردیابی صورت اپل دسترسی ندارند، در کپی کردن حرکات صورت شما دقیق نیستند.

بیایید چند جایگزین Animoji را بررسی کنیم.

MrrMrr

این یک مورد عجیب بود. MrrMrr به نظر می‌رسید که مجموعه انیموجی اپل - پاندا، گربه و موارد دیگر - را دقیقاً کپی کرده است، با این وجود نه تنها برای حضور در فروشگاه برنامه (App Store) تأیید شد، بلکه در پاییز سال گذشته در مقطعی به عنوان برنامهٔ روز نیز انتخاب شد.

اما به نظر می‌رسد که از آن زمان به بعد با افت مواجه شده است و امروزه MrrMrr انتخاب محدودتری از فیلترهای ایموجی را دارا می‌باشد. در بخش Masks (ماسک‌ها) چهره‌های واقع‌بینانه‌تری از شیر و کوالا وجود دارد و دقیقاً مانند انیموجی در کشوی برنامه Messages ظاهر می‌شود.

شما می‌توانید این برنامه را به صورت رایگان از App Store دانلود کنید. (و همچنین برای اندروید نیز موجود است.)

کدام آیفون‌ها دارای انیموجی و مموجی هستند

MSQRD

MSQRD مستقیماً از انیموجی کپی نمی‌کند و گرافیک آن کمتر کارتونی است، اما جلوهٔ مشابهی در ردیابی چهره دارد.

بر روی Catalog ضربه بزنید، سپس Animals را انتخاب کنید. یک پاندا، ببر و جگوار (یا شاید هم پلنگ) مناسب وجود دارد و اورانگوتان آن فوق‌العاده است.

شما می‌توانید این برنامه را به صورت رایگان از App Store دانلود کنید. (و همچنین از اینجا برای اندروید دانلود کنید.)

کدام آیفون‌ها دارای انیموجی و مموجی هستند

Emoji Me Face Maker

این یکی کمی متفاوت است. به جای ردیابی چهره پیچیده، به شما این امکان را می‌دهد تا ایموجی‌های خودتان را، درست مانند مموجی خود اپل (یا AR Emoji سامسونگ) درست کنید، که به روش‌های از قبل اسکریپت نویسی شده متحرک خواهد شد. این انیمیشن‌های سفارشی از طریق کشوی برنامه در Messages قابل دسترسی هستند.

شما می‌توانید آن را به صورت رایگان از App Store دریافت کنید.

کدام آیفون‌ها دارای انیموجی و مموجی هستند

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
زندگی خود را وارد حاشیه نکنید. دنیا به حضور پررنگ شما احتیاج دارد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘