روش ردیابی یک آیفون با استفاده از شماره تلفن آن

6
مهر 1399
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 5 دقیقه
0 نظر 1129 بازدید

روش ردیابی یک آیفون با استفاده از شماره تلفن آن 

شما می‌توانید با استفاده از شماره تلفن، نرم‌افزار Spyine و وارد شدن به آی‌کلود، مکان هر آیفونی را ردیابی کنید. در اینجا روش انجام این کار آورده شده است.

-----

سافت‌مک: سرویس‌های جستجوی تلفن می‌توانند حدود تقریبی مکان آیفون را به شما اطلاع دهند. اما این سرویس‌ها محدود هستند و امکان ردیابی بلادرنگ یا فاش کردن مکان دقیق آیفون را ندارند.

اگر این آیفون خودتان است که می‌خواهید آن را پیدا کنید، مطمئناً می‌توانید از برنامهٔ Find My اپل استفاده کنید. اما فرض کنید که این یک آیفون متعلق به شخص دیگری است: ساده‌ترین راه برای مشخص کردن مکان آن، استفاده از یک برنامهٔ ردیابی تلفن مانند Spyine است. نصب برنامه و ردیابی تلفن از راه دور امکانپذیر است.

همچنین بخوانید: روش استفاده از Find My iPhone برای یافتن آیفون یا آیپد گمشده یا سرقت شده

اگر نگران قانونی بودن ردیابی آیفون شخص دیگری هستید، توجه داشته باشید که برنامهٔ Spyine برای ردیابی آن، از شما می‌خواهد از مشخصات ورود به سیستم آی‌کلود آن تلفن مطلع شوید. بنا بر این به اجازهٔ مالک نیاز خواهید داشت و این امر از سوء استفاده از برنامهٔ جاسوسی جلوگیری می‌کند.


با یک ابزار ردیابی آیفون، مکان آیفون را ردیابی کنید

ساده‌ترین راه برای ردیابی یک آیفون، استفاده از یک ابزار ردیابی تلفن مانند Spyine است. این برنامه یک ردیاب آیفون شناخته شده است.

روش ردیابی یک آیفون با استفاده از شماره تلفن آن

تنظیم و راه‌اندازی Spyine آسان است و این برنامه چندین ویژگی سودمند را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما با استفاده از این برنامه می‌توانید آیفون یا آیپد مورد نظر را تقریباً به صورت بلادرنگ ردیابی کنید. همچنین لازم نیست که با دستگاه تعامل فیزیکی داشته باشید.

روش عملکرد ردیابی آیفون به شرح زیر است:

ردیابی یک آیفون از طریق مرورگر وب

Spyine یک برنامهٔ مبتنی بر وب است، بنا بر این دارای یک رابط کاربری است که می‌توانید از راه دور و با استفاده از یک مرورگر وب در تلفن یا کامپیوتر خود به آن دسترسی داشته باشید. به روز رسانی‌های ردیابی مستقیماً به داشبورد تحویل داده می‌شوند، که در هر زمان و از هر مکان می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.

روش ردیابی یک آیفون با استفاده از شماره تلفن آن

نیازی نیست که از قبل هیچ نرم‌افزاری را در آیفون یا آیپد مورد نظر دانلود کنید. در عوض، می‌توانید Spyine را از راه دور نصب کنید، مشروط بر این که از جزئیات ورود به آی‌کلود دستگاه مطلع باشید. سپس Spyine با iCloud Backup کار می‌کند تا اطلاعات مکان را فاش کند.

شما می‌توانید یک آیفون را تا هر زمانی که تمایل دارید ردیابی کنید

Spyine امکانات بسیاری را برای ردیابی یک آیفون ارایه می‌دهد:

  • Precise location tracking (ردیابی دقیق موقیت مکانی): برنامهٔ Spyine مکان‌های اخیر تلفن را بر روی یک نقشهٔ مجازی تعاملی پین می‌کند، و به شما اجازه می‌دهد که با استفاده از 3D Street View (نمای سه بعدی خیابان) گوگل بزرگنمایی کنید.
  • Location log (گزارش موقعیت مکانی): گزارش ردیابی موقعیت مکانی جابجایی‌های آیفون، از جمله مختصات جغرافیایی و آدرس‌های مکانی در طی روزها یا هفته‌های گذشته را ردیابی می‌کند.
  • Timestamps (برچسب زمان): شما می‌توانید نه تنها جایی که یک آیفون بوده است، بلکه این که در چه زمانی آنجا بوده است را نیز مشاهده کنید.
  • SIM tracker (ردیاب سیم‌کارت): اطلاعات مربوط به سیم‌کارت، مانند شماره IMEI و MCC را ردیابی می‌کند.

روش ردیابی یک آیفون با استفاده از شماره تلفن آن

این برنامه همچنین می‌تواند سایر فعالیت‌های دستگاه، از جمله پیام‌ها، گزارش تماس‌ها، فایل‌های رسانه‌ای و سابقه مرورگر وب را نیز ردیابی کند، که اگر بخواهید مراقب کودک خردسال خود باشید، سودمند خواهد بود.

این یک راه حل بدون دردسر است

Spyine با کمک هر PC یا تلفن هوشمندی قابل تنظیم و استفاده از آن آسان است. نیازی نیست که آیفون یا آیپد مورد نظر را جیلبریک کنید. در واقع، حتی نیازی به لمس آن هم ندارید.

به همین ترتیب، حتی برای کار کردن با برنامه به دانش فنی خاصی نیاز ندارید. هر کسی می‌تواند این کار را انجام دهد. و چون آیفون یا آیپد را جیلبریک نمی‌کنید، هیچ مشکل احتمالی مانند از دست دادن اطلاعات، لغو گارانتی یا بدافزاری وجود ندارد.


روش ردیابی یک آیفون با Spyine

ابتدا باید برنامه را نصب کنید. برای یک اکانت Spyine و اشتراک ماهانه ثبت نام کنید. سپس دستورالعمل‌های راه‌اندازی را از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد.

نصب برنامه حدوداً پنج دقیقه طول می‌کشد. باید اعتبار آی‌کلود آیفون یا آیپد را در ویزارد تنظیمات وارد کنید، سپس منتظر همگام‌سازی برنامه با دستگاه باشید.

با ورود به داشبورد Spyine می‌توانید ردیابی دستگاه را شروع کنید. در داشبورد به دنبال Location (موقعیت مکانی) یا سایر گزینه‌های ردیابی باشید.

حریم خصوصی شما در معرض خطر نیست

برخی از ابزارهای ردیابی آیفون می‌توانند حریم خصوصی شما را در معرض خطر قرار دهند. اما Spyine متفاوت است. این برنامه اطلاعات شخصی شما را در فضای ابری ذخیره نمی‌کند، جایی که اطلاعات شخصی شما می‌توانند آسیب‌پذیر باشند، یا آنها را با کارمندان یا توسعه دهندگان به اشتراک نمی‌گذارد.

بیش از یک میلیون نفر در بیش از 190 کشور جهان از Spyine استفاده می‌کنند. اگر پدر یا مادری هستید که سعی در مراقبت از فرزند خود را دارید، یا کارفرمایی هستید که بر یک کارمند مشکل‌دار نظارت می‌کند، با این راه حل دچار اشتباه نخواهید شد.


جمع‌بندی

اگر ابزار مناسبی داشته باشید، ردیابی آیفون یک نعمت است. Spyine روشی امن و قابل اعتماد برای ردیابی آیفون یا آیپد ارایه می‌دهد. شما می‌توانید نسخهٔ نمایشی زنده این برنامه را در وب سایت Spyine مشاهده کنید.

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
من بر این باور هستم آنچه بیش از نیمی از کارآفرینان موفق را از غیر موفق ها جدا می نماید پشتکار خالص است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘