بهترین ماوس‌های مک 2020

8
شهریور 1399
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 8 دقیقه
0 نظر 3016 بازدید

بهترین ماوس‌های مک 2020 

بهترین ماوس برای مک کدام است؟ ما بهترین ماوس‌های سازگار با اپل را از نظر ویژگی‌ها، طراحی و قیمت در اینجا بررسی کرده‌ایم.

-----

سافت‌مک: اگر به دنبال یک ماوس جدید برای یک مک یا مک‌بوک هستید، گزینه‌های زیادی فراتر از Magic Mouse نیز در اختیار دارید.

این روزها اغلب ماوس‌ها هم بر روی مک و هم بر روی PC کار می‌کنند. بنا بر این تقریباً به تمام بازار ماوس PC، از ماوس باسیم و بی‌سیم گرفته تا ترک‌پدها و ترک‌بال‌ها، و حتی ماوس‌های در حد بالای مخصوص بازی دسترسی دارید.

بسیاری از افراد استفاده از ماوس به جای ترک‌پد را در لپتاپ خود ترجیح می‌دهند. ماوس کارها را بسیار آسان‌تر می‌کند، مخصوصاً هنگام کار بر روی یک مک‌بوک.

ار ارزان‌ترین ماوس‌های بی‌سیم دوری کنید. بسیاری از آنها به یک گیرندهٔ نانو برای وصل شدن به یک پورت USB روی کامپیوتر نیاز دارند و مک‌بوک‌های جدیدتر به جای پورت مورد نیاز USB-A کلاس قدیمی، فقط یک یا دو پورت USB-C دارند. در حالت ایده‌آل، شما یک ماوس بلوتوثی سازگار برای اتصال به یک مک‌بوک می‌خواهید.

اما اگر به دنبال چیز خاصی برای بهبود تجربهٔ کار با مک خود هستید، چه می‌کنید؟ ما تعدادی از ماوس‌های مورد علاقهٔ خود، از ماوس اپل گرفته تا فراتر از آن را در زیر گرد آورده‌ایم. بنا بر این نگاهی به آنها بیندازید.

ضمناً، اگر می‌خواهید از ماوس اپل استفاده کنید، ممکن است بخواهید «روش راست کلیک کردن در یک مک» را بدانید.

 

1. ماوس Logitech MX Master 3 - بهترین از همه نظر

بهترین ماوس‌های مک 2020

:: 99.99 دلار

جانشین Logitech برای MX Master 2S پرفروش بسیار باشکوه است. MX Master 3 راحت است و منحنی‌های آن کاملاً مطابق با دست شما طراحی شده‌اند.

سنسور لیزر Darkfield شامل قابلیت ردیابی فوق‌العاده است و تقریباً بر روی هر سطحی - از جمله شیشه و های‌گلاس - و بدون نیاز به یک ماوس‌پد کار خواهد کرد.

پیشرفت کلیدی نسبت به 2S در چرخ اسکرول فولادی ماشین‌کاری شده است، که در حال حاضر دارای یک مکانیزم الکترومغناطیسی است که در زمان اسکرول کردن هرگونه مقاومتی را حذف می‌کند (و باعث می‌شود که هیچ صدایی نداشته باشد). در واقع آنقدر سریع هست که بتوانید در هر ثانیه در بین 1000 خط کُد جابجا شوید.

ماوس MX Master 3 می‌تواند با استفاده از وایرلس 2.4GHz (از طریق یک دانگل دارای USB)، بلوتوث یا یک اتصال USB-C سیمی کار کند.

ویژگی Logitech Flowی آن به شما این امکان را می‌دهد تا ماوس خود را بین صفحه نمایش‌ها جابجا کنید. حتی بین کامپیوترهایی که سیستم عامل‌های متفاوتی را اجرا می‌کنند. کپی کردن و جایگذاری فایل‌ها و کار کردن با آن در یک مجموعهٔ چند کامپیوتری دلپذیر است.

عمر باتری یکی از ویژگی‌های مهمی است که باید هنگام خرید ماوس بی‌سیم در نظر بگیرید، اما MX Master 3 از پس این مورد هم به خوبی برآمده است. یک دقیقه شارژ، سه ساعت استفاده را برای شما به همراه خواهد داشت، و پس از یک بار شارژ کامل، 70 روز باور نکردنی دوام می‌آورد.


2. ماوس Magic Mouse 2 - بهترین ماوس اپل

بهترین ماوس‌های مک 2020

:: 79 دلار

یکی از آی‌مک‌های جدید اپل را خریداری کنید و گزینهٔ به روز شدهٔ Magic Mouse 2، آخرین طراحی ماوس بی‌سیم اپل، در اختیار شما قرار می‌گیرد.

این طرحی است که دو نظر متفاوت در مورد آن وجود آن: بسیاری عقیده دارند که شکل بدنهٔ صاف، براق و متقارن آن برای راحت بودن در دست بیش از حد نامناسب است. اما بسیاری دیگر از Magic Mouse لذت می‌برند، و لوازم جانبی یک چیز کاملاً شخصی هستند. ما پیشنهاد می‌کنیم که قبل از خرید حتماً آن را امتحان کنید.

متأسفانه این ماوس یک خطای طراحی قابل توجه دارد. برای شارژ کردن آن، باید آن را وارونه کنید تا کابل لایتنینگ متصل شود، در نتیجه در زمان شارژ بلااستفاده می‌شود!

همچنین این ماوس در رنگ جذاب Space Grey (خاکستری فضایی) - که قبلاً منحصر به آی‌مک پرو بود - نیز برای خرید موجود است. اما این قیمت بیشتری را با خود به همراه دارد. اگر ماوس M1 Wireless Mouse از Satechi را در نظر بگیرید، می‌توانید با پول کمتری چیزی مشابه را خریداری کنید.

3. ماوس Satechi M1 Bluetooth Wireless Mouse - بهترین ماوس بی‌سیم ارزان

بهترین ماوس‌های مک 2020

:: 29.99 دلار

ماوس بی‌سیم بلوتوثی M1 آلومینیومی USB از Satechi با یک چرخ اسکرول به سبک قدیمی ارایه شده است که این شرکت ادعا می‌کند که پیمایش و ردیابی سریع‌تر و دقیق‌تری را ارایه می‌دهد.

با حرکت دادن M1 مکان‌نما نسبتاً در اطراف صفحه نمایش پرواز می‌کند - خیلی سریع‌تر از ماوس اپل من، و تقریباً به طور ناراحت کننده‌ای در ابتدای حرکت. این طور به نظر می‌رسد که روی میز من شناور است و امکان پیمایشی دقیق‌تر از اپل را فراهم می‌کند.

مانند یک ماوس ویندوزی، یک دکمه در سمت راست دارد - برای کنترل‌های اضافی سریع که معمولاً برای دسترسی به آنها در دستگاه تک دکمه‌ای، باید کلید Ctrl را فشار دهید.

ماوس M1 از یک طراحی ارگونومیک منحنی خوش‌آیندی بهره می‌برد که هم برای کاربران چپ دست و هم راست دست مناسب است. بدنه آلومینیومی آن به رنگ نقره‌ای، چیزی شبیه به Space Grey (خاکستری فضایی) اپل، رنگ‌های طلایی و طلایی گل رُز موجود است. بنا بر این می‌تواند به زیبایی با مک یا مک‌بوک شما مطابقت داشته باشد.

باتری آن قابل جابجایی نیست، بنا بر این از طریق USB-C (شامل کابل می‌باشد) شارژ می‌شود، که بهتر از مشابه ناامید کننده آن Magic Mouse 2 می‌باشد. استفادهٔ Satechi از USB-C به جای لایتنینگ نیز یک حرکت مدرن‌تر است.

از Bluetooth 4.0 استفاده می‌کند، بنا بر این دارای یک محدودهٔ 10 متری است.


4. ماوس Logitech MX Anywhere 2S - بهترین ماوس بی‌سیم قابل حمل

بهترین ماوس‌های مک 2020

:: 79.99 دلار

Logitech ماوس قابل حمل خود را با چند ترفند سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به روز رسانی کرده است که آن را به یکی از بهترین ماوس‌های بی‌سیم موجود در بازار تبدیل کرده است.

این ماوس دارای یک سنسور Darkfield با حداکثر 4.000 DPI است که تقریباً بر روی هر سطحی که امتحان کنید کار می‌کند. و Logitech به این می‌بالد که باتری‌های ماوس حدود 70 روز دوام می‌آورند.

طراحی باریک آن دارای پنج دکمه است، از جمله یک چرخ اسکرول که می‌تواند بین اسکرول نرم و کلیک کردن جابجا شود و در سه رنگ مختلف در دسترس است.

تمام این موارد ذکر شده به اندازهٔ کافی چشمگیر هستند، اما ما حتی هنوز به Flow اشاره نکرده‌ایم. این یک نوآوری نرم‌افزاری جدید است که به MX Anywhere 2S این امکان را می‌دهد تا به طور همزمان به سه دستگاه وصل شود و مکان‌نما را از یک دستگاه به دستگاه دیگر منتقل کند، دقیقاً مثل این که آنها چند مانیتور برای یک کامپیوتر باشند.

حتی این ماوس هم در مک. او. اس کار می‌کند و هم در ویندوز، و به شما این امکان را می‌دهد که از یک دستگاه به دستگاه دیگر کپی (Copy) و جایگذاری (Paste) کنید.


5. Magic Trackpad 2 - بهترین ترک‌پد

بهترین ماوس‌های مک 2020

:: 129 دلار

دومین مورد از وسایل جانبی Magic اپل، Magic Trackpad 2 برای اولین بار Force Touch را به مک دسکتاپ آورد. ناگفته نماند که شامل پرداخت هزینه می‌شود.

طراحی آن زیبا است، با یک سطح رویی صاف سفید مات با یک برجستگی خاص، و امکان استفاده از Force Clickهای سخت‌تر برای فعال کردن فرامین ویژهٔ مخصوص برنامه، که در ابتدا کمی گیج کننده است، اما بسیار جالب و گاهاً واقعاً سودمند است. این زمانی سودمندتر خواهد شد که شرکت‌های نرم‌افزاری بیشتری برای استفاده از آن توسعه یابند.

همانند Magic Mouse 2 ترک‌پد بلوتوثی نیز دارای یک باتری قابل شارژ است که از طریق یک کابل لایتنینگ (بسته‌بندی شده) شارژ می‌شود، و لحظه‌ای که آن را متصل می‌کنید به صورت خودکار با مک جفت می‌شود. با فرض این که مک در حال اجرای El Capitan یا نسخه‌های بعد از آن است.


6. Penclic R3 - بهترین برای اجتناب از RSI

بهترین ماوس‌های مک 2020

:: 79.95 دلار

این برای کسانی است که به نظر می‌رسد از کار کردن با ماوس خسته شده است. یا مهم‌تر از آن، هر کسی که نگران آسیب فشار تکراری (RSI) است.

Penclic ادعا می‌کند که R3 با اجازه دادن به مچ دست برای بودن در حالت طبیعی و راحت‌تر روی میز، به جای این که پنجهٔ دست مشت شده باشد، به اجتناب از آسیب فشار تکراری (RSI) کمک می‌کند. این پایه اساساً مانند ماوس معمولی عمل می‌کند. شما می‌توانید آن را در سراسر میز حرکت دهید، اما بدنهٔ آن را دقیقاً مانند یک قلم در دست نگه می‌دارید.

ما هنوز به آسیب فشار تکراری مبتلا نشده‌ایم، اما احتمالاً این چیز زیادی را به شما نمی‌گوید. آنچه ما می‌توانیم بگوییم این است که پس از یک دورهٔ تطبیق‌پذیری سخت و دشوار دو روزه، ما یاد گرفتیم که از R3 به همان سرعت ماوس استفاده کنیم و استفاده از آن را بسیار راحت یافتیم.

این وسیله از یک باتری AAA منفرد تغذیه می‌کند و شامل یک شارژ شونده نیز می‌شود که از طریق Micro-USB تغذیه می‌شود.

R3 با سه دکمه و یک چرخ اسکرول همراه است. اما اگر چیزی با عملکرد بیشتر می‌خواهید، R2 در واقع با آن یکسان است اما با پنج دکمه همراه است.

R3 از طریق یک دانگل دارای USB به صورت بی‌سیم به مک شما متصل می‌شود، اما اگر ترجیح می‌دهید، نسخه‌هایی نیز وجود دارد که توسط بلوتوث یا سیم متصل می‌شوند. به خاطر داشته باشید که کاربران مک‌بوک به بلوتوث نیاز دارند.

 

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز) بنیانگذار اپل
اما اپل واقعا به یک درامر متفاوت می زند. من قبلاً می گفتم که اپل باید سونی این تجارت باشد، اما در واقعیت، فکر می کنم اپل باید اپل این تجارت باشد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘