روش ارسال اسناد و فایل‌های بزرگ از آیپد یا آیفون

2
شهریور 1399
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 4 دقیقه
0 نظر 1772 بازدید

روش ارسال اسناد و فایل‌های بزرگ از آیپد یا آیفون 

آیپدها برای ایجاد اسناد خیره کنندهٔ رسانه‌ای درخشان هستند. اما بهترین راه برای ارسال آن اسناد (بالقوه بسیار حجیم) از آیپد برای طرفداران، مشتریان و همکاران خود چیست؟ در اینجا روش استفاده از Mail Drop آورده شده است.

-----

بهترین راه ارسال یک فایل بزرگ از آیپد من چیست؟ من نمی‌خواهم با یک ایمیل حجیم صندوق ورودی همکارم را اشغال کنم.

سافت‌مک: آیپدها بر خلاف برخی اظهار نظرهای اولیه، دستگاه‌های بسیار خوبی برای خلق رسانه هستند. اما فقدان پورت‌ها و کابل‌های غیر اختصاصی دستگاه می‌تواند رنج و زحمتی برای نویسندگان، طراحان، هنرمندان و موسیقیدانان ایجاد کند تا بتوانند خلاقیت (بالقوه حجیم) خود را از تبلت برای همکاران و طرفداران ارسال کنند. روش بدیهی ایمیل است، اما یک سند حجیم می‌تواند حجم زیادی از صندوق ورودی دریافت کننده را اشغال کند.

در این مقاله به روشی خواهیم پرداخت که به شما این امکان را می‌دهد که یک سند بسیار حجیم را از آیپد و از طریق ایمیل ارسال کنید، اما بدون آن که خود سند را در ایمیل بگنجانید. اگر فایل‌های کمی کوچک‌تر را از طریق ایمیل ارسال می‌کنید، نگاهی به مقالهٔ «روش ارسال پیوست‌های ایمیل در آیفون» بیندازید.

 

روش ارسال فایل‌های حجیم در آیپد و آیفون: با استفاده از Mail Drop

در آی. او. اس 9 اپل یک ویژگی جدید را اضافه کرد که دقیقاً همان چیزی است که ما به دنبال آن هستیم. به این ویژگی Mail Drop گفته می‌شود.

برنامهٔ Mail را در آیپد خود باز کنید و ایجاد یک ایمیل جدید را شروع کنید. پس از پر کردن فیلدهای To (ارسال به) و Subject (موضوع)، به جایی در ایمیل ضربه بزنید و پنج آیکون در بالای صفحه کلید و در سمت راست ظاهر می‌شود: سه مورد اول برای قالب‌بندی متن به صورت بولد، مورب یا زیرخط‌دار است، اما بقیهٔ آیکون‌ها برای پیوست کردن ویدیوها و عکس‌ها (آیکون دوربین) و پیوست کردن سایر اسناد (آیکون گیره کاغذ) هستند.

روش ارسال اسناد و فایل‌های بزرگ از آیپد یا آیفون

اگر به آیکون گیرهٔ کاغذ ضربه بزنید، امکان انتخاب چندین پوشهٔ اسنادی که می‌توانید به ایمیل پیوست کنید به شما داده می‌شود. در مثال ما، ما می‌توانیم از میان فایل‌های Pages یا TextEdit که در آی‌کلود درایو (iCloud Drive) ذخیره شده‌اند، انتخاب کنیم.

روش ارسال اسناد و فایل‌های بزرگ از آیپد یا آیفون

بر روی پوشهٔ مورد نظر ضربه بزنید، سپس بر روی سند انتخاب شدهٔ خود ضربه بزنید. اگر آن سند یک سند حجیم است - و با توجه به این واقعیت که چون شما این مقاله را می‌خوانید پس نشان می‌دهد که سند شما حجیم است - در این مرحله یک تأخیر کوتاه وجود خواهد داشت تا Mail فایل را برای ارسال آماده کند؛ Mail فریز خواهد شد و شما فقط باید صبر کنید. پس از اتمام پردازش فایل، آیکونی در بدنهٔ ایمیل ظاهر می‌شود و می‌توانید بر روی Send (ارسال کردن) ضربه بزنید.

روش ارسال اسناد و فایل‌های بزرگ از آیپد یا آیفون

در این مرحله - مجدداً با فرض این که فایل پیوست حجیم است - برنامهٔ Mail امکان استفاده از Mail Drop را به شما می‌دهد. استفاده از آن اجباری نیست: شما می‌توانید Try Sending Attachment (تلاش برای ارسال پیوست) را انتخاب کنید و برنامهٔ Mail تمام تلاش خود برای ارسال سند به صندوق ورودی گیرنده را انجام خواهد داد. اما این واقعیت که این کادر گفتگویی ظاهر شده است یک هشدار نسبتاً مناسب است که Mail Drop گزینهٔ بهتری است. بنا بر این به جای آن بر روی Use Mail Drop (از Mail Drop استفاده شود) ضربه خواهیم زد. این کار ایمیل را ارسال می‌کند - نیازی به تأیید تصمیمی که گرفته‌اید نیست.

Mail Drop گزینهٔ بهتری است زیرا خود سند را از طریق ایمیل ارسال نمی‌کند؛ این سند را (به صورت موقت) در آی‌کلود بارگذاری می‌کند، سپس لینک آن را برای گیرنده ارسال می‌کند که به گیرنده اجازه می‌دهد آن را از آی‌کلود دانلود کند. نتیجهٔ نهایی یکسان است، اما از وارد شدن یک فایل حجیم به صندوق ورودی ایمیل گیرنده جلوگیری می‌شود.

در تصویر زیر مشاهده می‌کنید که دریافت یک ایمیل Mail Drop به چه صورتی است. مشاهده می‌کنید که یک مهلت در آنجا وجود دارد: فایل پس از 30 روز از آی‌کلود حذف می‌شود.

روش ارسال اسناد و فایل‌های بزرگ از آیپد یا آیفون

همچنین بخوانید: روش AirDrop کردن در مک، آیفون و آیپد
 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
کیفیت را همواره شاخص بدانید. برخی از مردم به محیطی که در آن تنها بهترین و عالی ترین پذیرفته است تعلق ندارند.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘