روش ترک یک گروه گفتگوی پیامکی یا آی‌مسیجی در آیفون

21
مرداد 1399
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 4 دقیقه
0 نظر 4623 بازدید

 روش ترک یک گروه گفتگوی پیامکی یا آی‌مسیجی در آیفون

با حذف خود از یک گروه گفتگوی پیامکی یا مبتنی بر آی‌مسیج در برنامهٔ Messages آیفون، یا با قطع کردن صدای آن، اعلان‌های آزار دهنده را متوقف کنید.

-----

سافت‌مک: پیام‌های گروهی می‌تواند یک روش عالی برای سازماندهی یک سفر با دوستان یا بر پا کردن یک میهمانی غافلگیر کننده باشد. اما اگر آیفون شما با اعلان‌هایی برای گفتگویی که دیگر علاقه‌ای به مشارکت در آن ندارید مرتباً روشن شود، می‌تواند باعث آزار شما شود.

با این وجود کمک به شما امکانپذیر است، در واقع خلاصی از این بدبختی بسیار آسان است. ادامهٔ مطلب را بخوانید تا به شما نشان دهیم که چگونه یک گفتگوی گروهی پیامکی در آیفون را ترک کنید یا آن را بی‌صدا کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی‌های مختلف ارایه شده توسط برنامهٔ Messages، مقالهٔ دیگر ما با عنوان «روش ارسال پیام در آیفون» را مطالعه کنید. و اگر لازم است که مکالمه‌ای را از چشمان نامحرم پنهان کنید، این مطلب را بخوانید: روش مخفی کردن پیام‌های متنی در آیفون

مطمئن شوید که گروه در Messages قرار دارد

ما می‌دانیم که این ممکن است به عنوان یک موضوع بدیهی به نظر برسد، اما با وجود تعداد زیادی برنامه‌های پیام‌رسان گروهی که این روزها مکرراً استفاده می‌شوند - WhatsApp، Facebook Messenger، Google Hangouts و موارد دیگر - این فکر خوبی است که قبل از شروع کار، دوباره بررسی کنید که مکالمه‌ای که می‌خواهید ترک کنید در Messages باشد.

این کار از هر گونه سردرگمی در مورد این که چرا به نظر می‌رسد که مراحل ذکر شده در زیر بر روی آیفون شما کار نمی‌کند، جلوگیری خواهد کرد.


ترک کردن یک گفتگوی گروهی

اول از همه، در اینجا روش ترک یک iMessage گروهی به طور کامل آورده شده است. شما دیگر هیچ پیام ارسال شده به آن گفتگو را دریافت نخواهید کرد.

برنامهٔ Messages را باز کرده و بر روی مکالمه‌ای که می‌خواهید از آن خارج شوید ضربه بزنید.

روش ترک یک گروه گفتگوی پیامکی یا آی‌مسیجی در آیفون

در گوشهٔ بالا سمت راست باید یک دایره همراه با یک i در داخل آن را مشاهده کنید. این آیکون Information (اطلاعات) است. بر روی آن ضربه بزنید و طیف وسیعی از جزئیات و گزینه‌ها را مشاهده خواهید کرد.

به پایین لیست بروید و ابتدا بر روی Leave this Conversation (ترک این مکالمه) و سپس بر روی Done (انجام شود) ضربه بزنید.

روش ترک یک گروه گفتگوی پیامکی یا آی‌مسیجی در آیفون

من نمی‌توانم گفتگوی گروهی را ترک کنم!

اگر گزینهٔ Leave this Conversation (ترک این مکالمه) را مشاهده نمی‌کنید، احتمالاً به این دلیل است که یک یا چند نفر از اعضا در iOS/iMessage نیستند، بنا بر این اپل کنترل مکالمه را در دست ندارد. ترک یک گفتگوی گروهی پیامکی غیر iMessageی از این طریق امکانپذیر نیست.

(همچنین ما این را نیز می‌دانیم که اگر کمتر از چهار عضو وجود داشته باشد، شما نمی‌توانید یک پیام گروهی را ترک کنید.)

خوشبختانه حتی اگر قادر به ترک گفتگوی گروهی هم نباشید، هنوز هم می‌توانید اعلان‌ها را بی‌صدا کنید، همان طور که در ادامه خواهیم گفت.


بی‌صدا کردن اعلان‌ها در یک گفتگوی گروهی

اگر قادر به ترک یک مکالمه نیستید (یا نمی‌خواهید دیگران متوجه ترک کردن گروه توسط شما شوند)، همیشه می‌توانید به جای آن، دریافت اعلان‌های آن گروه را بی‌صدا کنید.

این می‌تواند یک اقدام موقت باشد، مثلاً زمانی که شارژ باتری شما کم است، یا می‌خواهید بدانید که این هفته در بازی تاج و تخت چه کسی قرار است بمیرد، هر زمان که بخواهید می‌توانید دوباره آن را به حالت قبل برگردانید.

برای پیدا کردن تنظیمات، فقط کافیست مراحل بالا را تکرار کنید و به جای ضربه زدن بر روی Leave the Conversation (ترک این مکالمه)، بر روی Do Not Disturb (مزاحم نشوید) درست در بالای آن، و سپس بر روی Done (انجام شود) ضربه بزنید. بار دیگر زندگی شما پر از سعادت و شیرینی خواهد شد.

 

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
اما اپل واقعا به یک درامر متفاوت می زند. من قبلاً می گفتم که اپل باید سونی این تجارت باشد، اما در واقعیت، فکر می کنم اپل باید اپل این تجارت باشد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘