بهترین شارژرهای اپل واچ 2020

30
تیر 1399
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 9 دقیقه
0 نظر 1455 بازدید

 بهترین شارژرهای اپل واچ 2020

اپل واچ شما یک ابزار عالی برای خودنمایی است، اما اگر شارژ نداشته باشد کاربردی هم ندارد. ما ایستگاه‌های شارژ مورد علاقهٔ خود، چه ایستاده‌ها و چه کوتاه‌ها و شارژرهای مورد نیاز اپل واچ را دور هم جمع می‌کنیم. از نوع اعلاء گرفته تا زیبا و غیرمعمول، در اینجا نگهدارنده‌های ایستاده یا کوتاه اپل واچ وجود دارد که متناسب با هر سلیقه و بودجه‌ای است.

-----

سافت‌مک: اپل هرگز نسبت به فراهم کردن لوازم جانبی محصولات خود چندان سخاوتمند نبوده است، و ما معتقدیم که طراحی زیبای اپل واچ مستحق چیزی خوش‌نماتر از کابل شارژ ساده و سفیدی است که در جعبهٔ آن قرار دارد.

خوشبختانه طیف گسترده‌ای از شارژرهای ایستاده و کوتاه شیک و کاربردی برای اپل واچ شما وجود دارد - همراه با نسخه‌هایی که از چندین دستگاه اپل مانند آیفون، ایرپاد و قلم اپل پشتیبانی می‌کنند.

در اینجا ما تعدادی از بهترین نگهدارنده‌های اپل واچ و ایستگاه‌های شارژ را دور هم جمع می‌کنیم. بیشتر آنها بایستی با تمامی نسل‌های اپل واچ (سری 1 تا 5) سازگار باشند، اما قبل از خرید، حتماً سازگار بودن آن با اپل واچ خود را بررسی کنید.

ما همچنین «بهترین کابل‌های لایتنینگ برای آیفون یا آیپد» را به صورت جداگانه معرفی کرده‌ایم.

 

Apple Watch Magnetic Charging Dock

بهترین شارژرهای اپل واچ 2020

:: 79 دلار

Magnetic Charging Dock یک قطعهٔ هوشمند از طراحی اپل است که شبیه یک بشقاب پرندهٔ کوچک نقره‌ای و سفید به نظر می‌رسد. درست در مرکز دیسک یک متصل کنندهٔ مغناطیسی وجود دارد که در حین شارژ، اپل واچ را در جای خود نگه می‌دارد، و به گونه‌ای طراحی شده است که با هر دو نسخهٔ 38 میلیمتری و 42 میلیمتری اپل واچ کار کند.

این متصل کنندهٔ مغناطیسی می‌تواند بین موقعیت‌های خوابیده و عمودی جابجا شود. بنا بر این اگر به خانه آمدید و به یک شارژ سریع نیاز داشتید، فقط کافیست ساعت را خاموش کرده و آن را بر روی شارژر صاف کنید و بعد از آماده شدن برای بیرون رفتن، مجدداً آن را بردارید. در شب، می‌توانید متصل کنندهٔ شارژ را به سمت بالا بلند کرده و بند ساعت را به دور آن بپیچید، به طوری که ساعت در کنار آن قرار گیرد. این کار به صورت خودکار به اپل واچ می‌گوید که وارد حالت ویژهٔ Nightstand شود تا ضمن شارژ شدن در طول شب، بتواند به عنوان ساعت زنگ‌دار نیز عمل کند.

طراحی آن شسته رفته و کارآمد است، اما کارهای قابل توجهی برای توجیه برچسب قیمت سنگین آن انجام نمی‌دهد. در میان بسیاری از نگه‌دارنده‌ها و شارژرهای رقبا که ما در اینجا معرفی می‌کنیم رقابت جالبی وجود دارد.


Spigen S350 Apple Watch Stand

بهترین شارژرهای اپل واچ 2020

:: 10.99 دلار

Spigen یک مارک قابل اعتماد است که ما پیش از این در بسیاری از موارد به شما توصیه کرده‌ایم. بنا بر این ما خوشحالیم که می‌بینیم نگه‌دارنده‌هایی برای اپل واچ تولید کرده است. شما آلومینیوم براق برخی از نگه‌دارنده‌های گران قیمت دیگر مدل‌ها را نخواهید داشت، اما شکایت از هزینهٔ آن که کمتر از هر فروشندهٔ دیگری است دشوار است. S350 با اپل واچ‌های سری 1 تا 5 سازگار است.


Mercase Apple Watch and iPhone Stand

بهترین شارژرهای اپل واچ 2020

:: 15.99 دلار

پایه شارژ Mercase به شما این امکان را می‌دهد تا هم اپل واچ (سری 1 تا 5) و هم آیفون (از آیفون SE تا ردیف آیفون‌های 11) را همزمان شارژ کنید. در حقیقت، اگر ترجیح می‌دهید که به جای یکی از آنها چیز دیگری را شارژ کنید، نگه‌دارندهٔ تلفن حتی می‌تواند یک آیپد در اندازهٔ 10.5 اینچ را نیز در خود جای دهد.

از آلومینیوم ساخته شده است و دارای پایه‌ای پلاستیکی برای محکم ماندن آن بر روی سطح است.


Twelve South TimePorter

بهترین شارژرهای اپل واچ 2020

:: 49.99 دلار

TimePorter از شرکت Twelve South یک مورد بسیار جالب برای ذخیره و شارژ کردن اپل واچ شما چه در خانه و چه در سفر است.

با استفاده از دیسک شارژ اپل واچ که همراه با ساعت است، شما کابل را به اپل واچ وصل می‌کنید، در جایی که می‌توانید وسیلهٔ متصل، بندهای اضافی و لوازم جانبی دیگر را نگه دارید. این عالی است زیرا همه چیز را مرتب می‌کند؛ داشتن ساعت و تمام قطعات جانبی آن در یک جا در حالی که در حالت Nightstand شارژ می‌شود، که در غیر این صورت پیچ خوردگی کابل می‌تواند کابوس شما باشد.

ساعت شما در خارج متصل می‌شود و اگر درب آن را بلند کنید، به عنوان یک پایه در یک موقعیت قابل مشاهده مثل ساعت زنگ‌دار عمل می‌کند. همچنین شما می‌توانید همه چیز را از آن خارج کرده و در یک کیف قرار دهید.


Belkin Valet Power Pack

بهترین شارژرهای اپل واچ 2020

:: 54.99 دلار

این یک مورد گران قیمت اما شایستهٔ اضافه شدن به لیست است. تمام محصولات موجود در اینجا با یک شارژر اپل واچ همراه نیستند، و پایه‌ای هستند برای قرار دادن یک شارژر بر روی آن.

این پاور پک یک شارژر مناسب است و حتی بهتر از آن، خودش قابل شارژ شدن است. با داشتن 6700 میلی‌آمپر ساعت برق در زمان شارژ کامل، Belkin ادعا می‌کند که می‌تواند یک اپل واچ را تا هشت بار شارژ کند.

همچنین مدل‌های جدید آیفون و مدل‌های قدیمی‌تر که به شارژ کابلی متکی هستند را شارژ می‌کند. یک ابزار سفری عالی برای اپل واچ.


Belkin Powerhouse Charge Dock

بهترین شارژرهای اپل واچ 2020

:: 145.24 دلار

احتمالاً بشود با اطمینان تصور کرد که هر کسی که یک اپل واچ دارد دارای یک آیفون نیز هست، بنا بر این ممکن است ارزش در نظر داشتن یک شارژر دو در یک مانند Belkin PowerHouse را داشته باشد، که به شما امکان شارژ همزمان هر دو را می‌دهد. PowerHouse با تمام مدل‌های آیفون و سری 1 تا 5 سازگار است.

این یک ارتقاء از Valet Dock شرکت Belkin است که در حال حاضر منسوخ شده (و بسیار گران قیمت!) است.

PowerHouse دارای یک پایهٔ مستطیل شکل با یک کابل برق در قسمت پشتی و یک اتصال دهندهٔ لایتنینگ است که می‌توان از آن برای شارژ آیفون 5 یا مدل‌های بالاتر استفاده کرد. شارژر القایی برای ساعت از پایهٔ آیفون خارج می‌شود.

این شارژر همچنین دارای یک آهن‌ربای داخلی است که ساعت را جذب کرده و در جای خود نگه می‌دارد.

کمی گران است، اما ما از صرفه‌جویی PowerHouse در فضا لذت می‌بریم، و برخی از امکانات اضافی مناسب، از قبیل تنظیم ارتفاع کانکتور لایتنینگ امکانپذیر است تا همچنان که آیفون را نگه داشته است، بتوانید آن را شارژ هم بکنید.


Twelve South Forté Charging Stand for Apple Watch

بهترین شارژرهای اپل واچ 2020

:: 59.99 دلار

Forté یکی از هوشمندترین نگه دارنده‌های ساعتی است که ما تا کنون دیده‌ایم، و ما فکر می‌کنیم که Twelve South می‌تواند حتی یکی دو ترفند در مورد طراحی لوازم جانبی زیبا به اپل آموزش دهد. Twelve South دیگر مستقیماً به فروش نمی‌رسد، اما می‌توانید آن را با 82.90 پوند در آمازون پیدا کنید.

استفاده از مواد کرومی و چرمی هوشمندانه به نظر می‌رسد، و لبه‌های براق کمی خمیدهٔ آن اپل واچ را منعکس می‌کند. همچنین پایه دارای وزن است تا بر روی انواع مختلف سطوح ایستایی لازم را داشته باشد.

برای شارژ ساعت خود، شما به سادگی کابل شارژ اپل را در شیاری در پشت بازوی پشتی قرار می‌دهید، و ما روشی را دوست داریم که بازو به سمت بالا و پشت بدنهٔ ساعت دیده شود، به گونه‌ای که به نظر می‌رسد که ساعت در هوا معلق است. این طراحی برای نگه داشتن هر دو اندازهٔ ساعت، با هر نوع بند باز یا بسته است و می‌توانید ساعت را در حالت عمودی یا کنار آن قرار دهید تا هنگام شارژ شدن در شب بتوانید از حالت Nightstand نیز استفاده کنید.

همچنین اگر بخواهید دستگاه‌های خود را در کنار هم قرار دهید، می‌توانید آیفون را بر روی پایهٔ چرمی نرم آن قرار دهید. اگر چه هیچ گزینهٔ شارژ کردن برای آیفون در Forté وجود ندارد.


Griffin WatchStand

بهترین شارژرهای اپل واچ 2020

:: 29.99 دلار

اگر به دنبال شارژری هستید که قیمت زیادی نداشته باشد، پس WatchStand شرکت Griffin برای شما متناسب است. این محصول دارای یک پایهٔ ساده است که به شما این امکان را می‌دهد تا ساعت اپل خود را در بالای یک ستون پلاستیکی باریک قرار دهید که تقریباً در ارتفاع هشت اینچی از میز شما قرار می‌گیرد.

شما می‌توانید ساعت خود را با بند باز به صورت عمودی یا یک‌وری بر روی آن قرار دهید تا هنگام شارژ شدن در شب بتوانید از حالت Nightstand نیز استفاده کنید (هر چند اگر ساعت شما یک بند بسته داشته باشد، یک‌وری تنها گزینهٔ شما خواهد بود).

ارتفاع زیاد WatchStand باعث می‌شود که کمی بزرگ به نظر برسد، اما این تا حدودی به این دلیل است که ستون پایه به گونه‌ای طراحی شده است که بتوانید کابل‌های طولانی‌تر را در اطراف ستون پایه بپیچانید تا درهم برهمی کاهش یابد. اغلب وسایل پلاستیکی قیمت ارزان‌تری دارند، بنا بر این شما حقیقتاً نمی‌توانید با این قیمت انتظار کروم و یا آلومینیوم درخشان رقبای گران قیمت را داشته باشید.

لبهٔ جلویی پایهٔ WatchStand کمی به سمت بالا زاویه دارد که به شما امکان می‌دهد تا اگر بخواهید دو وسیله را با هم شارژ کنید، بتوانید یک آیفون را هم در آنجا قرار دهید.


Powlaken 3-in-1 Wireless Charger

بهترین شارژرهای اپل واچ 2020

:: 28.99 دلار

اگر بخواهید چندین دستگاه اپل را به صورت همزمان شارژ کنید، این گزینه در دسترس است. شارژر 3-in-1 Wireless هر دوی اپل واچ (سری 1 تا 5) و آیفون (آیفون 8 و بالاتر)، و ایرپاد را همزمان نگه می‌دارد.

قابلیت سهولت در طراحی آن این است که پایهٔ آیفون به پایین تا می‌شود، بنا بر این در هنگام مسافرت هم می‌توانید شارژر را همراه خود ببرید.

فقط این که، اگر دارای یک مورد فلزی باشد، نمی‌توانید آیفون خود را شارژ کنید، زیرا این امر در شارژ بی‌سیم تداخل ایجاد می‌کند.


Nomad Pod for Apple Watch

بهترین شارژرهای اپل واچ 2020

:: 29.95 پوند

همچنین بسته‌های قابل حمل باتری در حال ظهور هستند که در صورت عدم دسترسی به پریز برق برای شارژ دستگاه، به ماندگاری بیشتر اپل واچ شما کمک می‌کنند.

Nomad Pod یک گجت کوچک است که دارای یک باتری 1800 میلی‌آمپر در داخل است و این شرکت ادعا می‌کند که تا چهار بار اپل واچ شما را شارژ کامل می‌کند.


Nomad Stand for Apple Watch

بهترین شارژرهای اپل واچ 2020

:: 39.95 دلار

شرکت Nomad همچنین یک پایهٔ شارژر اپل واچ را نیز تولید می‌کند، که به سادگی Stand نامیده می‌شود. این کیت براق، از آلومینیوم یک تکهٔ خمیده ساخته شده است که به خوبی با رویکرد طراحی اپل متناسب است و همراه با اپل واچ که بر روی یک پایهٔ زاویه‌دار ایستاده است بسیار عالی به نظر می‌رسد و توسط کابل شارژ مغناطیسی در جای خود نگه داشته می‌شود.


Elago Apple Watch Vintage Stand

بهترین شارژرهای اپل واچ 2020

:: 9.99 دلار

این محصول برای آن دسته از علاقمندان اپل است که از مدت‌ها قبل و پیش از شروع تولید صفحه نمایش‌های لمسی این شرکت را دنبال می‌کرده‌اند. شارژر W3 Stand شرکت Elago (معروف به Apple Watch Vintage Stand) اپل واچ شما را در حالی شارژ می‌شود، به یک مکینتاش اصیل کوچک تبدیل می‌کند.

حتی برای مطابقت بیشتر با مک اصلی، کمی هم زاویه دارد، و از حالت Nightstand برای اطمینان از صحت تراز صفحه نمایش استفاده می‌کند.

 

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
باور کنید که ما همه محدود به چیزی نیستیم، تنها به ما خودمان محدود می‌شویم.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘