روش نصب کردن یک برنامه در آیفون یا آیپد

25
تیر 1399
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 4 دقیقه
0 نظر 791 بازدید

 روش نصب کردن یک برنامه در آیفون یا آیپد

راهنمای ما برای مبتدیان روش انتخاب، خرید و نصب یک برنامه بر روی آیفون یا آیپد از فروشگاه برنامه را به شما آموزش خواهد داد.

-----

سافت‌مک: شما به تازگی یک آیفون (یا آیپد) جدید خریداری کرده‌اید. آن را راه‌اندازی می‌کنید. تمام مراحل تنظیم تلفن خود را طی می‌کنید و در نهایت آمادهٔ استفاده از آن هستید. اما متوجه می‌شوید که یک مشکلی وجود دارد: شما نمی‌دانید برنامه‌ها را چگونه نصب کنید.

همچنین بخوانید: روش راه‌اندازی یک آیفون جدید | روش راه‌اندازی یک آیپد جدید

کلی آیکون با تصاویر و آرم وجود دارند، اما شما نمی‌دانید که باید از کدام یک استفاده کنید تا برنامه‌های مورد علاقهٔ خود را بر روی دستگاه نصب کنید. اما نگران نباشید! در این آموزش ساده به شما نشان خواهیم داد که چگونه و در چند مرحلهٔ آسان، برنامه‌های مورد نیاز خود را در آیفون یا آیپد خود نصب کنید.


فروشگاه برنامه (App Store) را باز کنید

نصب برنامه‌های جدید در iDevice شما از طریق فروشگاه برنامه انجام می‌شود که دارای بیش از یک میلیون انتخاب در زمینه‌های بانکی، سفارش غذا، بازی و موارد دیگر است.

آیکون App Store (فروشگاه برنامه) یک لوگوی آبی‌رنک با سه خط است که یک حرف A را تشکیل می‌دهند. برای باز کردن فروشگاه برنامه، بر روی آن ضربه بزنید. این فروشگاه با توصیه برنامه‌ها، برنامهٔ روز و سایر موارد می‌تواند برای افراد تازه وارد دلهره‌آور و گیج کننده باشد. اما ما به شما نشان خواهیم داد که استفاده از آن چقدر آسان است.

روش نصب کردن یک برنامه در آیفون یا آیپد


برنامهٔ مورد نظر خود را پیدا کنید

انتخاب‌های زیادی در فروشگاه برنامه وجود دارد و اولین مشکل، پیدا کردن برنامهٔ مورد نظر شما است.

برای استفاده از روش‌های مختلف جستجو، بر روی برگه‌های پایین صفحه ضربه بزنید. توصیه‌های اپل در صفحهٔ Today قرار دارد. یا می‌توانید به بازی‌ها یا برنامه‌هایی که به روز رسانی‌های جدیدی در دسترس دارند نگاهی بیندازید.

همچنین یک برگهٔ Search (جستجو) وجود دارد که بهترین راه برای یافتن یک برنامهٔ خاص است. نام برنامهٔ مورد نظر خود را وارد کرده و ضربه بزنید تا به صفحهٔ نتایج منتقل شوید. اما خوش شانسی زمانی است که بیش از یک انتخاب وجود داشته باشد. آن وقت چگونه متوجه می‌شوید که کدام برنامه مناسب است؟

روش نصب کردن یک برنامه در آیفون یا آیپد


برنامهٔ مناسب کدام است؟

اسامی و اسکرین‌شات‌ها ممکن است بتوانند به شما نشان دهند که کدام برنامه برای شما مناسب است (آیا به نظر می‌رسد که نرم‌افزاری را در جای دیگری نیز دیده‌اید؟ آیا نام آن دقیقاً صحیح است؟) اما اغلب بهترین راهنما نام توسعه دهندهٔ ذکر شده در زیر عنوان برنامه است.

متأسفانه ترفند متداول تقلید کنندگان از نام یک برنامه به منظور فریب عمدی کاربران برای دانلود اشتباهی برنامه‌های خودشان است. وب سایت توسعه دهنده را بررسی کنید تا ببینید که همهٔ موارد درست و قانونی باشد.

همچنین باید برای رفتن به صفحهٔ جزئیات بیشتر برنامه ضربه بزنید.

روش نصب کردن یک برنامه در آیفون یا آیپد


برنامه را نصب کنید

برای نصب یک برنامه، در صفحهٔ برنامه بر روی قیمت (یا کلمهٔ Get / دریافت کردن) ضربه بزنید. اگر Touch ID دارید و آن را تنظیم کرده‌اید، باید رمز عبور خود را وارد کرده یا انگشت خود را بر روی دکمهٔ Home قرار دهید. (برای برنامه‌های رایگان می‌توان این مرحله را نادیده گرفت.)

روش نصب کردن یک برنامه در آیفون یا آیپد

برنامه شروع به نصب خواهد و در اولین اسلات موجود در صفحه نمایش شما ظاهر خواهد شد. می‌توانید با ضربه زدن بر روی Open (باز کردن) در فروشگاه برنامه، بلافاصله آن را از همانجا اجرا کنید.

برای شروع تعدادی از بهترین‌ها را در مقالات زیر معرفی کرده‌ایم که مطالعهٔ آنها می‌تواند در انتخاب بهترین برنامه به شما کمک کند:

- بهترین برنامه‌های ذخیره‌سازی ابری برای آیفون

- بهترین برنامه‌های یادداشت برداری برای آیپد و آیپد پرو

- بهترین برنامه‌های صفحه کلید رایگان آیفون

- بهترین برنامه‌های مدیتیشن و حضور ذهن برای آیفون و آیپد

- بهترین برنامه‌های ویرایش ویدیو برای آیفون

- بهترین برنامه‌های مدیریت رمز عبور برای آیفون

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
بسیار کم پیش می‌آید که شخصی از بدو تولد بینش درونی داشته باشد. این احساس با گذشت زمان قوی و قوی‌تر خواهد شد. بزرگ‌ترین چالش انسان‌ها این است که یاد بگیرند به این احساس گوش بدهند و طبق غریزه عمل کنند.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘