روش دریافت آی.او.اس 14 بتا برای غیر توسعه دهندگان

16
تیر 1399
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 3 دقیقه
0 نظر 830 بازدید

روش دریافت آی.او.اس 14 بتا برای غیر توسعه دهندگان 

اکنون شما می‌توانید آی. او. اس 14 را امتحان کنید، حتی اگر شما یک توسعه دهندهٔ ثبت شدهٔ اپل نباشید، اما باید از خطرات این کار آگاه باشید.

—–

سافت‌مک: شما اکنون می‌توانید iOS 14 را نصب کرده و امتحان کنید، حتی اگر شما به عنوان یک توسعه دهنده در اپل ثبت‌نام نکرده باشید، اما باید از خطرات این کار آگاه باشید.

اگر عضو برنامهٔ توسعه دهندهٔ اپل هستید، احتمالاً پیش از این آی. او. اس 14 بتا را دانلود کرده‌اید. اما اگر یک توسعه دهنده نباشید و بخواهید کار با نسخهٔ بتای سیستم عامل جدید آیفون را تجربه کنید، چه می‌کنید؟ شما می‌توانید صبر کنید تا بتای عمومی در ماه ژوئیه عرضه شود، یا می‌توانید ریسک کرده و آی. او. اس 14 بتا را از یک سایت شخص ثالث دانلود کنید. اما مراقب باشید که انجام این کار یک کار پر ریسک است. ما اکیداً توصیه می‌کنیم که تا زمان رسیدن بتا عمومی صبر کنید.

وب سایت‌های مختلفی پروفایل آیفون مورد نیاز برای نصب نسخهٔ بتا توسعه دهنده را برای دانلود رایگان ارایه می‌دهند. به عنوان مثال Betaprofiles. com پروفایل‌های مورد نیاز برای دانلود آی. اواس بتا را ارایه می‌دهد. همچنین می‌توانید پروفایل‌های آیپد. او. اس، مک. او. اس و واچ. او. اس برای آخرین نسخه‌های موجود را در آنجا پیدا کنید.

اگر به برخی دلایل واضح برای دانلود نکردن بتاها از این طریق نیاز دارید، در اینجا چند موردی ذکر شده است:

  • اپل از این سایت‌ها پشتیبانی نمی‌کند و کنترل و نظارتی بر آنها ندارد و می‌تواند علیه این سایت‌ها و کاربران آنها اقدام قانونی انجام دهد.
  • ما نمی‌توانیم هیچ تضمینی ارایه دهیم که محتوای یافت شده در این سایت‌ها بی‌ضرر باشند. دانلود کردن از این سایت‌ها شما را بسیار در معرض خطر قرار خواهد داد.

ما توصیه می‌کنیم که یک تست کنندهٔ رسمی Public Beta (بتا عمومی) شوید.

با این حال، اگر شما مایل به پیشبرد تصمیم بالقوه خطرناک خود هستید، و اگر شما یک توسعه دهنده نیستید، کاری که باید برای نصب نسخهٔ بتا انجام دهید این است:

1. وب سایت را بر روی آیفون خود باز کرده و لینک دانلود پروفایل آی. او. اس 14 بتا را پیدا کنید (در سایت betaprofiles. com لینک دانلود را در اینجا پیدا خواهید کرد).

2. پروفایل را دانلود کرده و در آیفون خود تأیید کنید که می‌خواهید فایل پیکربندی را دانلود کنید.

3. یک منو به صورت خودکار باز خواهد شد. رمز عبور خود را وارد کرده و شرایط استفادهٔ اپل را تأیید کنید.

4. پس از اتمام نصب پروفایل، بایستی آیفون خود را ری‌استارت کنید.

5. حالا Settings (تنظیمات) آیفون خود را باز کنید.

6. به مسیر General > Software Update رفته و در اینجا قادر خواهید بود مانند هر به روز رسانی معمولی دیگر، نسخهٔ بتا را دانلود و نصب کنید.

لطفاً توجه داشته باشید: نرم‌افزار بتا هنوز نهایی نشده است و ممکن است حاوی خطاهایی باشد که منجر به خرابی یا از بین رفتن اطلاعات شما شود. علاوه بر این، ممکن است که عملکرد برنامه‌ها متوقف شوند زیرا برای سیستم عامل جدید طراحی نشده‌اند. بنا بر این، همیشه باید قبل از نصب هرگونه نرم‌افزار بتا، ابتدا یک نسخهٔ پشتیبان از اطلاعات خود تهیه کنید. برای این منظور مقالهٔ دیگر ما با عنوان «روش تهیه نسخه پشتیبان از آیفون و آیپد» را مطالعه کنید.

همچنین به روز رسانی‌هایی که اپل مرتباً در مرحلهٔ بتا ارایه می‌دهد را دریافت کنید.

همچنین بخوانید: آیا آیفون من می‌تواند iOS 14 را دریافت کند؟
 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
بسیار کم پیش می‌آید که شخصی از بدو تولد بینش درونی داشته باشد. این احساس با گذشت زمان قوی و قوی‌تر خواهد شد. بزرگ‌ترین چالش انسان‌ها این است که یاد بگیرند به این احساس گوش بدهند و طبق غریزه عمل کنند.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘