روش انتقال مخاطبین از بلک‌بری به آیفون

10
تیر 1399
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 5 دقیقه
0 نظر 1798 بازدید

 روش انتقال مخاطبین از بک‌بری به آیفون

در این مقاله به شما خواهیم گفت که چگونه می‌توانید مخاطبین خود را از بلک‌بری به آیفون منتقل کنید.

-----

سافت‌مک: ما در چند سناریو به شما نشان خواهیم داد که چگونه می‌توانید مخاطبین (Contacts) خود را از یک گوشی بلک‌بری به آیفون انتقال دهید. از یک دستگاه BlackBerry 10 جدید گرفته تا آیفون 6 جدید یا جدیدتر از آن، یا از یک تلفن قدیمی بلک‌بری به هر آیفونی. این روند بیش از آنچه که فکر می‌کنید پیچیده است، اما ترفندهای ما برای آی. او. اس 8.9 و 10 و نسخه‌های قبلی آی. او. اس نیز کار می‌کند.

بسیاری از ما از آیفون به عنوان تلفن شخصی خود استفاده می‌کنیم، اما بعضی اوقات استفاده از گوشی‌های بلک‌بری از سوی کارفرمایان به ما تحمیل شده‌اند. برای استفاده از تنها یک گوشی، باید ایمیل کاری را در آیفون خود تنظیم کنید. و باید مخاطبین تجاری خود را از بلک‌بری به آیفون شخصی خود منتقل کنید. در اینجا ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه این کار را انجام دهید.

همچنین بخوانید:

- روش انتقال اطلاعات و تنظیمات از یک آیفون قدیمی به یک آیفون جدید

- روش انتقال مخاطبین، موسیقی و برنامه‌ها از ویندوز فون به آیفون

- روش انتقال از اندروید به آیفون

 

انتقال مخاطبین از بلک‌بری به آیفون: Google Apps و Google Sync

همان طور که در مورد انتقال مخاطبین از اندروید به آیفون گفتیم، وقتی مخاطبین در حساب کاربری گوگل شما هستند، می‌توانید تقریباً از دستگاهی به آنها دسترسی داشته باشید. متأسفانه با بلکبری نمی‌توانید از این روش استفاده کنید، مگر این که هزینهٔ Google Apps for Business را بپردازید. بعید است که شما فقط برای همین یک منظور چنین هزینه‌ای را پرداخت کنید، اما اگر شرکتی که در آن کار می‌کنید از Google Apps استفاده می‌کنید، موارد زیر باید قابل استفاده باشد:

1. در بلک‌بری خود به آدرس m. google. com/sync بروید. زمانی که از شما خواسته شد، برنامهٔ Google Sync (همگام‌سازی گوگل) را دانلود کنید.

2. برنامه را اجرا کرده و نام کاربری و رمز عبور حساب کاربری گوگل خود را وارد کنید. اگر یک حساب کاربری Gmail دارید این ورود به سیستم است. اگر حساب کاربری گوگل ندارید، تنظیم کردن یک حساب کاربری گوگل رایگان است. فقط کافیست یک حساب کاربری Gmail ایجاد کنید - لازم نیست از آن برای ایمیل استفاده کنید.

3. حالا Sync Now (اکنون همگام‌سازی شود) را انتخاب کنید. مخاطبین شما در حساب Gmail شما کپی می‌شوند.

4. به آیفون خود بروید. Settings و Mail، Contacts، Calendars را انتخاب کنید. حالا بر روی Add Account (افزودن حساب کاربری) ضربه بزنید و Microsoft Exchange را انتخاب کنید - برای همگام‌سازی کامل مخاطبین، باید این حساب ایمیل را به عنوان یک حساب Exchange وارد کنید. آدرس Gmail خود را در جایی که از شما ایمیل خواسته است و سپس در جایی که نام کاربری را می‌پرسد وارد کنید. رمز عبور Gmail خود را وارد کنید. بر روی Next ضربه بزنید.

5. حالا تا رسیدن به فیلد Server اسکرول کرده و سپس m. google. com را تایپ کنید. گزینهٔ Sync (همگام‌سازی) در زیر Contacts و Calendars را در حالت Yes قرار دهید.

اکنون اطلاعات مخاطبین شما در آیفون شما هستند (و همچنین در حساب Gmail شما، در صورت تمایل به دسترسی از طریق PC خود).


انتقال مخاطبین از بلک‌بری به آیفون: از مک یا PC استفاده کنید

حالا اگر آیفون خود را با مک خود همگام‌سازی کنید، روش انتقال مخاطبین از بلک‌بری قدیمی به آی. او. اس را به شما نشان خواهیم داد. برای این کار می‌توانید از برنامهٔ نرم‌افزاری BlackBerry Desktop استفاده کنید. سپس فقط کافیست بلک‌بری خود را به مک خود متصل کرده و نرم‌افزار BlackBerry Desktop را اجرا کنید. نسخهٔ PC از نرم‌افزار BlackBerry Desktop نیز وجود دارد. روند آن هم دقیقاً به همین روش عمل می‌کند.

در برنامهٔ BlackBerry Desktop به Device و سپس به Backup رفته و از بلک‌بری خود یک نسخهٔ پشتیبان تهیه کنید. با این کار مخاطبین شما در مک (یا PC) شما ذخیره می‌شود.

حالا آیفون خود را به مک خود وصل کرده و iTunes را اجرا کنید. به پایین اسکرول کرده و Info را انتخاب کنید و کادر کنار Sync Contacts (همگام‌سازی مخاطبین) را علامت بزنید. دفعهٔ بعد که آیفون خود را در مک خود همگام‌سازی کنید، مخاطبین شما با آیفون شما همگام‌سازی خواهند شد - و کار تمام است!

روش انتقال مخاطبین از بک‌بری به آیفون


انتقال مخاطبین از تلفن بلک‌بری 10 به آیفون جدید

با توجه به این که مشترک برنامهٔ Google Apps for Business نیستیم، نتوانستیم از روش فوق برای کار در BlackBerry Z10 یا BlackBerry Passport استفاده کنیم. و تلفن‌های BlackBerry 10 با نرم‌افزار BlackBerry Desktop عرضه نمی‌شوند. در عوض، آنها BlackBerry Link را دارند که عملکرد مشابهی را ارایه نمی‌دهد.

تنها راه مناسبی که برای انتقال مخاطبین از BlackBerry Z10 پیدا کردیم، استفاده از InTouch بود. یک برنامهٔ رایگان که می‌توانید BlackBerry World دریافت کنید، مخاطبین خود را آپلود کرده و سپس بر روی سایر دستگاه‌ها نصب کنید. برنامهٔ InTouch از آی. او. اس و آندروید و همچنین تلفن‌های قدیمی Nokia Bada پشتیبانی می‌کند. و می‌توانید یک نسخهٔ بتا از برنامه را در مرورگر دسکتاپ خود نصب کنید. به نظر خوب می‌رسد، این طور نیست؟ خُب، همین طور است. و با تمام بلک‌بری‌ها و همچنین تلفن‌های دیگر نیز کار می‌کند.

از آن به عنوان Dropbox برای مخاطبین استفاده کنید. اگر کسی از روش بهتری برای انتقال مخاطبین از گوشی‌های BlackBerry 10 اطلاع دارد، ممنون می‌شویم که در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارد.

1. برنامهٔ InTouch را دانلود و نصب کنید. شرایط و ضوابط برنامه را بپذیرید.

2. یک حساب کاربری ایجاد کنید. بر روی Register ضربه زده و سپس نام، ایمیل، شماره تلفن همراه و همچنین نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید. سپس مجدداً بر روی Register ضربه بزنید.

3. این برنامه اکنون مخاطبین شما را از بلک‌بری دانلود می‌کند. شما می‌توانید InTouch را در هر دستگاه دیگری نصب کنید، یا از یک مرورگر دسکتاپ به حساب کاربری خود دسترسی پیدا کنید، و می‌توانید از تمام اطلاعات مخاطبین خود استفاده کنید. در واقع، می‌توانید حساب کاربری خود را از هر جایی به روز رسانی کنید و در همهٔ دستگاه‌های شما همگام‌سازی شود.

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

استیو جابز (استیون پال جابز)
چیزهای مورد علاقه من در زندگی، رایگان هستند، پس واضح است که با ارزش ترین منبع ما زمان می باشد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘