بهترین برنامه‌های مدیریت رمز عبور برای آیفون

4
تیر 1399
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 8 دقیقه
0 نظر 885 بازدید

بهترین برنامه‌های مدیریت رمز عبور برای آیفون 

از این که باید رمز عبورهای مختلف را برای برنامه‌ها و وب سایت‌های خود به خاطر بسپارید خسته شده‌اید؟ از یک نرم‌افزار مدیریت رمز عبور استفاده کنید تا این کار را برای شما انجام دهد. در اینجا تعدادی از بهترین برنامه‌های مدیریت رمز عبور برای آیفون معرفی شده است.

-----

سافت‌مک: یک برنامهٔ مدیریت رمز عبور می‌تواند زندگی را بسیار آسان‌تر کند. به جای به خاطر سپردن جزئیات ورود به سیستم برای تعداد زیادی از برنامه‌ها و سایت‌هایی که مرتباً افزایش پیدا می‌کنند، شما به سادگی از یک رمز عبور انفرادی برای دسترسی به خودِ برنامهٔ مدیریت رمز عبور استفاده می‌کنید، و پس از آن برنامه مراقب بقیهٔ رمز عبورهای شما است.

همچنین برنامه‌های مدیریت رمز عبور می‌توانند رمز عبور جدید و پیچیده‌ای برای حساب‌های کاربری شما ایجاد کنند. رمز عبورهایی که از ترکیب روز تولد، نام حیوان خانگی و اسامی کودکان که ممکن است از آنها استفاده کنید، بسیار امن‌تر خواهند بود.

ما مجموعه‌ای از پیشنهادات فعلی برای آیفون را گردآوری کرده‌ایم که هر یک از این موارد امنیت شما را در چندین سطح افزایش خواهد داد.


یک برنامهٔ مدیریت رمز عبور چه فایده‌ای دارد؟

همان طور که از نام آنها پیداست، این برنامه‌ها روشی برای مدیریت جزئیات حساب کاربری برای هر برنامه یا سرویسی است که از طریق اینترنت استفاده می‌کنید. آنها به عنوان یک مخزن ایمن برای شناسه ورود و کلمه عبور برای هر سایت عمل می‌کنند، که همهٔ آنها از طریق یک رمز عبور اصلی قابل دسترسی هستند. با نصب مدیریت رمز عبور، هر زمان برنامه‌ای را باز کنید یا به یک صفحهٔ وب مراجعه کنید، به صورت خودکار وارد سیستم (Sign In) می‌شوید.

مزیت واقعی این برنامه‌ها، سطح بالای امنیتی است که آنها برای محافظت از داده‌های شما استفاده می‌کنند، در کنار امکان ایجاد رمزهای جدیدی که طولانی‌تر و بی‌معنی‌تر از هر چیزی هستند که بشود آنها را به خاطر سپرد یا حدس زد. هر دو به عنوان سلاح‌های اصلی علیه هکرهایی که سعی در دسترسی به حساب‌های کاربری شما را دارند عمل می‌کنند.

همچنین بسیاری از آنها توانایی ذخیره کارت اعتباری و جزئیات حساب بانکی را نیز دارند، بنا بر این می‌توان بدون نیاز به اصل کارت‌های پلاستیکی در جیب و کیف که هر لحظه امکان مفقود شدنشان وجود دارد، خریدهای خود را انجام داد.


نرم‌افزار مدیریت رمز عبور LastPass

قیمت: رایگان (33.99 پوند / 35.99 دلار نسخهٔ پرمیوم با ویژگی‌های اضافی)

| دانلود برنامه LastPass از اپ استور |

بهترین برنامه‌های مدیریت رمز عبور برای آیفون

LastPass یک سرویس کهنه‌کار با یک پایگاه کاربر عظیم در سراسر جهان است. این نخستین مدیریت رمز عبوری بود که توجه عموم را به خود جلب کرد و همچنان گزینه‌ای عالی برای هر کسی است که به دنبال ایمن نگه داشتن حساب‌های کاربری خود است.

علاوه بر ذخیرهٔ تمام جزئیات ورد به سیستم (Login)، برنامه همچنین می‌تواند فرم‌های مربوط به مشخصات نام، آدرس و کارت اعتباری شما را پر کند، با این امتیاز اضافی که می‌توانید با استفاده از Touch ID (آیدی لمسی / شناسه لمسی) وارد برنامه‌ها و سایت‌ها شوید.

برنامهٔ LastPass همچنین امکان ذخیرهٔ امن برای عکس‌ها، یادداشت‌ها، کلیدهای نرم‌افزاری، اطلاعات گذرنامه و هرگونه اطلاعات حساس دیگری را که بخواهید داشته باشید را در گاوصندوق سرورهای مستقر در ایالات متحده آمریکا فراهم می‌کند. همه چیز توسط رمزگذاری AES 256bit محافظت می‌شود، و فقط لازم است که شما رمز اصلی برنامه را بدانید، بنا بر این آن را از دست ندهید!

مجوز استاندارد رایگان است و از نوامبر 2016 این شامل پشتیبانی از چند دستگاه نیز می‌شود. اما اگر بخواهید از امکاناتی مانند اشتراک‌گذاری رمز عبور خانوادگی و ذخیر فایل رمزگذاری شده استفاده کنید، به یک حساب کاربری پرمیوم (Premium) نیاز دارید که هزینهٔ آن در هر سال 33.99 پوند / 35.99 دلار است.


نرم‌افزار مدیریت رمز عبور 1Password

قیمت: ماهیانه 3.49 پوند / 3.99 دلار؛ یا سالیانه 32.99 پوند / 35.99 دلار

| دانلود برنامه 1Password از اپ استور |

بهترین برنامه‌های مدیریت رمز عبور برای آیفون

1Password مستقر در کانادا در چند سال گذشته اسمی برای خودش رقم زده است. در حال حاضر دارای رتبه 4.5 ستاره از 2.4k بازدید در اپ استور است و به عنوان یک انتخاب منتقدان توصیه می‌شود، جدای از جوایز صنعتی که کسب کرده است.

این موفقیت‌ها باعث نشده است که توسعه دهندگان AgileBits Inc از ادامه دادن به بالا بردن کیفیت برنامه دست بکشند و هم اکنون از Touch ID و Face ID به عنوان راهی برای دسترسی به برنامه و ورود به حساب‌های کاربری مختلف شما پشتیبانی می‌کند.

همان طور که انتظار دارید تعدادی ابزارهای مدیریتی در دسترس هستند، از جمله ایجاد سریع جایگزینی برای رمزهای عبور قدیمی شده، کیف پول دیجیتالی برای خرید با کارت اعتباری یا کارت بدهی خود و امکان ایجاد چندین گاوصندوق بر روی دستگاه شما می‌باشد تا بتوانید داده‌های کاری و شخصی را جدا کنید.

این موارد را می‌توان با ویژگی Travel mode (حالت سفر) سودمندی ترکیب کرد که می‌تواند در صورت نگرانی از کنترل مرزها و دسترسی به اطلاعات شما، به صورت موقت حساب‌های دستگاه شما را حذف کند.

اگر از احراز هویت دو عاملی در حساب‌های خود استفاده کنید، 1Password می‌تواند به عنوان تأیید کنندهٔ شما نیز عمل کند (توصیه می‌کنیم که این کار را انجام دهید)، و از این امر مطمئن باشید که کلیدهای رمزگذاری نهایی و محلی که ذخیره شده‌اند به معنای تنها دسترسی شما به برنامه است.

یک نسخهٔ آزمایشی 30 روزهٔ رایگان برای تست 1Password برای شما وجود دارد و پس از آن می‌توانید برای ادامهٔ استفاده از خدمات آن مبلغ 3.49 پوند / 3.99 دلار در هر ماه یا 32.99 پوند / 35.99 دلار در سال بپردازید.


نرم‌افزار مدیریت رمز عبور Dashlane

قیمت: سالیانه 29.99 پوند / 59.99 دلار

| دانلود برنامه Dashlane از اپ استور |

بهترین برنامه‌های مدیریت رمز عبور برای آیفون

برنامهٔ دیگری که در نمودار رضایت مشتری امتیاز بالایی دارد Dashlane است. این برنامه در زمان نوشتن این مقاله یک انتخاب منتقدین در اپ استور است و دارای امتیاز بسیار چشمگیر 4.7 ستاره با 32.4k بازدید است.

به راحتی می‌توان متوجه شد که چرا به عنوان یک برنامه با رابط کاربری تمیز و ویژگی‌های قابل اطمینان، Dashlane یک محصول وسوسه‌انگیز است. کلیهٔ عملکردهای استاندارد موجود است: یک ناحیهٔ مدیریت رمز عبور که می‌توانید رمز عبورهای موجود را با رمز عبورهای بسیار پیچیده‌تر جایگزین کنید، ورود به سیستم خودکار در سایت‌ها، ذخیره‌سازی امن برای گذرنامه و سایر جزئیات اسناد رسمی، Touch ID، Face ID و پشتیبانی اپل واچ، بعلاوهٔ یک کیف پول دیجیتالی برای خریدهای آنلاین یا درون برنامه‌ای.

می‌توانید انتخاب کنید که داده‌های خود را به صورت محلی ذخیره کنید، یا از گزینهٔ Cloud Sync (همگام‌سازی ابری) برای ذخیرهٔ داده‌های خود بر روی سرورهای ایالات متحده Dashlane استفاده کنید، اما در هر صورت رمزگذاری AES 256bit همه چیز را ایمن نگه می‌دارد.

اگر فقط از یک دستگاه استفاده می‌کنید، در این صورت Dashlane رایگان است، اما برای همگام‌سازی رمز عبور در تلفن‌های آیفون، آیپد، مک، PC ویندوزی یا تلفن اندرویدی خود به یک حساب پرمیوم نیاز خواهید داشت که باید سالیانه مبلغی معادل 29.99 پوند / 59.99 دلار پرداخت کنید.


نرم‌افزار مدیریت رمز عبور Keeper

قیمت: سالیانه 22.99 پوند / 29.99 دلار

| دانلود برنامه Keeper از اپ استور |

بهترین برنامه‌های مدیریت رمز عبور برای آیفون

Keeper ممکن است در طراحی کمی ملال‌آور به نظر برسد - خاکستری، سیاه و سبز به آن یک حال و هوای منقرض شده می‌بخشد - اما این سرویس کاملاً قابل اطمینان است و هر آنچه را که از یک برنامهٔ مدیریت رمز عبور انتظار دارید را ارایه می‌دهد.

با Face ID یا Touch ID به گاوصندوق خود دسترسی پیدا کنید، سپس با استفاده از یک لغزندهٔ تعاملی و ویژگی دکمه‌ای که به طرز شگفت‌آوری به خوبی عمل می‌کند، رمزهای عبور خود را به راحتی ارتقاء دهید. و البته Keeper ویژگی‌های پر کردن خودکار برای برنامه‌ها و وب سایت‌ها، بعلاوهٔ یک کیف پول دیجیتال برای پرداخت‌ها نیز ارایه می‌دهد. همچنین می‌توانید اطلاعات ایمن را با سایر کاربران Keeper نیز به اشتراک بگذارید، و از تأیید هویت دو عاملی نیز پشتیبانی می‌کند.

رمزگذاری AES 256bit و PBKDF2 مرسوم است، و Keeper توسط TRUSTe و SOC-2 گواهی شده است که درجه اهمیت آن را تأیید می‌کند. همچنین می‌توانید داده‌های خود را در ایالات متحده یا اروپا ذخیره کنید، که یک اشانتیون محسوب می‌شود.

این برنامه برای یک کاربر رایگان است، اما اگر بخواهید از چند دستگاه پشتیبانی داشته باشید، سالیانه 22.99 پوند / 29.99 دلار هزینه در بر دارد. همچنین یک حافظهٔ امن اضافی نیز وجود دارد که برای کسانی که می‌خواهند تعداد بیشتری سند و عکس را در سرورهای Keeper ذخیره کنند، قابل خریداری است.

همان طور که در ابتدا گفتیم، هر یک از این سرویس‌ها روش‌های عالی برای افزودن یک لایهٔ امنیتی قابل توجه به اطلاعات حساب شخصی شما را ارایه می‌دهند. دیگر نیازی نیست هیچ یادداشت چسبنده‌ای را به یخچال خود بچسبانید. در عوض اکنون رمزهای عبور شما با خیال راحت در آیفون شما جای گرفته‌اند و شما حتی مجبور نخواهید بود که آنها را به خاطر بیاورید. این همان چیزی است که ما پیشرفت می‌نامیم.

همچنین بخوانید:

- روش تنظیم تأیید هویت دو عاملی در آیفون، آیپد، مک

- روش ایجاد یک رمز عبور برای آیفون

- روش تغییر رمز عبور در آیفون

- روش بازیابی رمز عبور فراموش شده مک

 

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک مدیر عامل اپل
در دنیای امروز انتخاب بین «خوب عمل کردن» و «عالی عمل کردن» اشتباه‌ترین کار ممکن است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘