روش ارسال پست اینستاگرام از طریق مک

20
خرداد 1399
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 9 دقیقه
0 نظر 1198 بازدید

روش ارسال پست اینستاگرام از طریق مک 

در راهنمای کامل ما، روش آپلود عکس و ویدیو در اینستاگرام با استفاده از مک را خواهید آموخت.

-----

سافت‌مک: اینستاگرام، برنامهٔ همیشه محبوبی که به شما امکان می‌دهد عکس‌ها و ویدیوها را با دوستان، خانواده و دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید، فقط به تلفن یا تبلت شما محدود نمی‌شود. ما می‌توانیم روش استفاده از اینستاگرام در مک را به شما نشان دهیم، در عین حالی که هیچ برنامهٔ رسمی‌ای برای انجام این کار در دسترس نیست.

بزرگ‌ترین شکایتی که مردم در مورد استفاده از اینستاگرام در مک دارند این است که، در عین حالی که می‌توانید تصاویر را مرور کنید، و حتی آنها را لایک کرده و در موردشان نظر بدهید، اما نمی‌توانید تصاویر را بارگذاری کنید. بنا بر این در این مقاله چند راه حل را به شما نشان خواهیم داد که به شما این امکان را می‌دهد تا تصاویر، ویدیوها و پست‌های چرخ و فلکی (امکان ارسال همزمان چند عکس یا ویدیو در یک پست) را از مک خود در اینستاگرام بارگذاری کنید.


تجربه وب اینستاگرام

در عین حالی که هیچ برنامهٔ رسمی اینستاگرام برای مک وجود ندارد که دانلود کنید، کاربران شبکه‌های اجتماعی این گزینه را دارند که از Instagram. com در مک استفاده کنند. برنامهٔ اصلی وب به شما امکان دسترسی به فید اصلی اینستاگرام خود را می‌دهد و به شما امکان مرور عکس‌ها و ویدیوهایی که دوستان شما ارسال کرده‌اند را می‌دهد و همچین می‌توانید آنها را لایک کرده و در مورد آنها کامنت بگذارید.

اینستاگرام اندکی پس از عرضهٔ برنامهٔ وب، از استوری‌ها پشتیبانی کرد، و این امکان را به شما می‌دهد تا پست‌های موقتی را در صفحه نمایش بزرگ مشاهده کنید، و در ژانویه سال 2020 این شرکت آزمایش پشتیبانی از Direct Messages (پیام‌های مستقیم) را از طریق برنامهٔ وب آغاز کرد. این قابلیت در حال حاضر برای درصد کمی از کاربران در دسترس است، اما باید امیدوار باشیم که به زودی سراسری شود.

جای هیچگونه شکی نیست که وب سایت اینستاگرام از زمان راه‌اندازی به شدت بهبود یافته است، اما هنوز هم هیچ روش محلی برای ارسال تصاویر یا ویدیوها به صورت فید و یا در استوری اینستاگرام شما وجود ندارد…


روش بارگذاری عکس در اینستاگرام از یک مک

در عین حالی که شما نمی‌توانید از طریق وب سایت استاندارد اینستاگرام برای بارگذاری عکس از یک مک استفاده کنید، راهی برای فریب دادن اینستاگرام برای این که فکر کند از طریق یک آیفون به سایت دسترسی پیدا کرده‌اید وجود دارد، که امکان بارگذاری عکس را نیز به شما می‌دهد. ما به شما نشان خواهیم داد که چه کنید تا اینستاگرام فکر کند که شما در آیفون هستید تا بتوانید تصاویر خود را بارگذاری کنید.

مرحله 1: کاری کنید که اینستاگرام فکر کند که شما در یک آیفون هستید

اول از همه، قبل از این که بتوانیم اینستاگرام را فریب دهیم تا بتوانیم تصویری را بارگذاری کنیم، در واقع لازم است که اینستاگرام تصور کند که ما در حال استفاده از یک آیفون هستیم.

1. مرورگر سافاری را باز کرده و به مسیر Safari > Preferences > Advanced بروید.

2. اطمینان حاصل کنید که گزینهٔ Show Develop Menu (نمایش منوی توسعه) در نوار منو روشن شده باشد.

3. به وب سایت اینستاگرام بروید و وارد حساب کاربری خود شوید.

4. سپس از نوار منو Develop سپس User Agent و بعد از آن Safari - iOS 12.1. 3 - iPhone (یا هر نسخه‌ای که جدیدتر است) را انتخاب کنید.

حال وب سایت اینستاگرام باید به صورت خودکار مجدداً لود شود (در صورتی که دستی رفرش نکرده باشید) و نسخهٔ موبایل سایت با قابلیت بارگذاری کامل را نمایش دهد.

مرحله 2: عکس‌ها را از مک خود در اینستاگرام بارگذاری کنید

حالا، برای استفاده از مک خود برای بارگذاری عکس‌های خود:

1. بر روی آیکون + در نوار ابزار پایین فید اینستاگرام خود ضربه بزنید.

2. تصویری که می‌خواهید ارسال کنید را جستجو کنید، آن را انتخاب کرده و بر روی گزینهٔ Choose کلیک کنید.

3. می‌توانید با ضربه زدن بر روی آیکون فلش در سمت چپ پایین پیش‌نمایش تصویر، تصویر را به صورت مربعی برش بزنید، و با ضربه زدن بر روی آیکون راست می‌توانید عکس را بچرخانید.

4. همچنین می‌توانید با کلیک کردن بر روی برگهٔ Filter، فیلتر مورد نظر خود را جستجو کرده و بر روی تصویر اعمال کنید.

5. پس از ویرایش عکس خود و زمانی که برای ارسال آماده بود، بر روی Next (ادامه) کلیک کنید.

6. می‌توانید یک عنوان، یک مکان یا یک برچسب را به عکس خود اضافه کنید و سپس آمادهٔ ارسال عکس به فید خود هستید.

7. برای بارگذاری تصویر بر روی Share (اشتراک‌گذاری) ضربه بزنید.

مرحله 3: بارگذاری عکس‌ها در استوری اینستاگرام از مک

1. آیکون Your Story در بالا سمت چپ را انتخاب کنید.

2. تصویری که می‌خواهید ارسال کنید را جستجو کنید، دو بار بر روی آن کلیک کنید یا آن را انتخاب کرده و سپس بر روی Choose کلیک کنید.

3. سپس یک پیش‌نمایش از تصویر را مشاهده خواهید کرد (که در اصل درخواستی برای اینستاگرام، برای اطلاع از موقعیت مکانی شما است).

4. می‌توانید با استفاده از ابزارها بر روی تصویر خود رسم کنید یا بر روی آن مهر بزنید.

5. اگر می‌خواهید متنی را به تصویر خود اضافه کنید، در قسمت بالا و سمت راست بر روی Aa کلیک کنید. هر آنچه که تایپ کنید، بعد از انتخاب Done در مرکز تصویر ظاهر خواهد شد.

6. پس از وارد کردن متن مورد نظر خود، بر روی Add کلیک کنید تا به استوری شما افزوده شود.

7. اگر نمی‌خواهید تصویر را ارسال کنید، بر روی X در سمت چپ بالای صفحه کلیک کنید. می‌توانید انتخاب کنید که تصویر Keep (نگه داشته شود) یا Discard (دور انداخته شود).

8. زمانی که از تصویر خود راضی بودید، بر روی Add کلیک کنید تا به استوری افزوده شود.

اشکالاتی که در استفاده از این تکنیک برای ارسال به استوری اینستاگرام وجود دارد چیست؟ با تصاویر عمودی بهتر کار می‌کند (تصاویر افقی برش داده می‌شوند). همچنین با استفاده از این روش نمی‌توانید ویدیوها را بارگذاری کنید.

اینها اشکالات بزرگی هستند، اما راه‌حل‌های جایگزین نیز در دسترس هستند.


روش بارگذاری عکس‌های اینستاگرام از طریق Vivaldi

یکی از کم‌تر شناخته شده‌ترین مرورگرهای وب مک ویوالدی است. شما می‌توانید با استفاده از ویوالدی تصاویر را بدون هیچکدام از مشکلاتی که در بالا گفته شد به اینستاگرام ارسال کنید.

شما می‌توانید Mobile را به عنوان یک پنل وب در ویوالدی اضافه کنید و هنگام بازدید از اینستاگرام همیشه از آن تنظیم استفاده کنید.

چگونگی انجام این کار در اینجا آمده است:

1. مرورگر Vivaldi را دانلود کنید. ما مجبور شدیم نسخهٔ 2.8 را نصب کنیم.

2. به Instagram. com رفته و وارد شوید (log in).

3. بر روی آیکون + در نوار سمت چپ کلیک کنید.

4. URL اینستاگرام در کادر زیر Add Web Panel (افزودن پنل وب) ظاهر می‌شود.

5. اکنون بر روی Web Panel کلیک کنید و یک صفحه در سمت چپ باز می‌شود که نسخهٔ موبایل وب سایت اینستاگرام را نشان می‌دهد.

6. طبق گفتهٔ ویوالدی، باید بتوانید بر روی آیکون دوربین کلیک کرده و تصاویر را به استوری اینستاگرام خود اضافه کنید، یا بر روی آیکون + کلیک کنید تا بتوانید عکس‌ها را به فید اینستاگرام خود اضافه کنید.

برای آشنایی بیشتر با مرورگر ویوالدی و همچنین سایر مرورگرهای مناسب مک، مقالهٔ دیگر ما با عنوان «بهترین مرورگر وب برای مک» را مطالعه کنید.

 

بهترین برنامه‌های اینستاگرام برای مک

تعداد معدودی از برنامه‌های شخص ثالث اینستاگرام در دسترس هستند که طیف وسیعی از توانایی‌ها را ارایه می‌دهند. از این امکان که می‌توانید فید خود را مرور کنید گرفته، تا بررسی اعلان‌های خود برای ارسال تصاویر از مک خود بر روی این شبکهٔ اجتماعی.

برنامهٔ Uplet

در عین حالی که Uplet امکان مرور محلی در فید اینستاگرام شما را ارایه نمی‌دهد، اما ویژگی‌هایی را ارایه می‌دهد که ممکن است کاربران حرفه‌ای به آن علاقه‌مند باشند. Uplet یک برنامهٔ ساده است که برای دانلود در دسترس است و به کاربران این امکان را می‌دهد تا عکس‌ها و ویدیوهای خود را با کشیدن و رها کردن در چند ثانیه به صورت عمده در اینستاگرام بارگذاری کنند - اما چیزهای دیگری نیز وجود دارد.

روش ارسال پست اینستاگرام از طریق مک

می‌توانید هر عکس و ویدیویی را مانند اینستاگرام ویرایش کنید و کپشن‌های جداگانه‌ای را به هر عکس اضافه کنید. همچنین دارای گزینهٔ برش زدن در برنامه است که به کاربران امکان بارگذاری عکس اصلی یا برش زدن آن به صورت مربع را می‌دهد.

در حالی که این مورد برای کاربران غیر جدی نیست، این امکان را به طرفداران حرفه‌ای می‌دهد که چندین پست را به یکباره بارگذاری کنند. تنها نارضایتی ما چیست؟ این است که هنوز هم از گزینهٔ جدید ارسال مجموعه عکس اینستاگرام پشتیبانی نمی‌کند، هر چند تصور می‌کنیم در آینده‌ای نزدیک از آن هم پشتیبانی خواهد کرد.

در حالی که Uplet زمانی یک برنامهٔ مستقل بود، اکنون به صورت اختصاصی و به عنوان بخشی از مجموعه برنامهٔ Setapp Mac با 9.99 دلار در ماه در دسترس است.

برنامهٔ Bluestacks Android Emulator (شبیه‌ساز اندورید بلواستک)

روش دیگر برای بارگذاری عکس در اینستاگرام از مک، استفاده از یک شبیه‌ساز است. یکی از پایدارترین و قابل اعتمادترین شبیه‌سازهایی که با آن برخورد کرده‌ایم Bluestacks است، یک شبیه‌ساز اندروید رایگان که می‌توانید از اینجا دانلود کنید.

روش ارسال پست اینستاگرام از طریق مک

پس از دانلود، شما باید یک دستگاه اندرویدی شبیه‌سازی شده را راه‌اندازی کنید. برای این کار به یک حساب کاربری گوگل و یک حساب کاربری Bluestacks نیاز دارید و باید این دو را در Bluestacks به هم لینک دهید. پس از اتمام این کار، می‌توانید از شبیه‌ساز اندروید برای رفتن به Play Store (که معادل App Store اندروید است) استفاده کرده و اینستاگرام را دانلود کنید.

سپس می‌توانید به حساب اینستاگرام خود وارد شده و به همان صورتی که در تلفن همراه از اینستاگرام استفاده می‌کردید از آن استفاده کنید.

در مطالبی مرتبط، شما می‌توانید «روش استفاده از برنامه‌های آیفون و آیپد در مک» و همچنین «روش حذف یک اکانت اینستاگرام» را مطالعه کنید.

توجه: ما زمانی Flume را به عنوان یک گزینهٔ عالی برای کاربران مک معرفی کرده بودیم، اما از آن زمان تا کنون این برنامه عملکرد خود را متوقف کرده است و خبری هم از توسعه دهنده نیست، بنا بر این توصیه می‌کنیم تا زمانی که سازنده مشکلات را برطرف نکرده است از Flume اجتناب کنید.

 

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
برنده شدن هرگز به معنای بهترین بودن نیست.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘