روش ارسال پیوست‌های ایمیل در آیفون

18
خرداد 1399
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 3 دقیقه
0 نظر 813 بازدید

روش ارسال پیوست‌های ایمیل در آیفون 

ما روش افزودن (و ارسال کردن) عکس‌ها، فیلم‌ها، اسناد متنی و فایل‌های دیگر به عنوان پیوست‌های ایمیل با استفاده از برنامهٔ Mail در آیفون را به شما آموزش خواهیم داد.

-----

سافت‌مک: آیا می‌خواهید یک تصویر، فیلم، PDF، سند Pages یا فایل دیگری را به یک ایمیل در برنامهٔ Mail آیفون خود پیوست کنید؟ نگران نباشید؛ انجام این کار آسان است.

(ما فایل را به خود ایمیل پیوست می‌کنیم، که فقط برای فایل‌های کوچک یا متوسط مناسب است. اگر می‌خواهید یک فایل واقعاً بزرگ را ارسال کنید، روش دیگری دارد که در مقاله‌ای دیگر به آن خواهیم پرداخت.)

برنامهٔ Mail را باز کرده و پیام ایمیل خود را باز کرده یا ایجاد کنید. اگر این پیام کاملاً جدید است، باید بر روی آیکون یک قلم در یک مربع در قسمت پایین سمت راست صفحه ضربه بزنید. اما معمولاً ایمیل دیگری از شخص دیگری را باز می‌کنید و بر روی آیکون Reply (پاسخ) (یک پیکان منحنی به سمت چپ) ضربه می‌زنید و سپس مجدداً بر روی Reply.

می‌توانید فایل مورد نظر خود را در حین نوشتن به ایمیل خود ضمیمه کنید؛ پس از افزودن، می‌توانید تایپ کردن را ادامه دهید، یا آن را به همان صورتی که هست ارسال کنید.

هنگامی که برای پیوست کردن یک فایل به ایمیل خود آماده بودید، یک ضربهٔ طولانی به قسمت کپی ایمیل خود بزنید (یک ضربهٔ معمولی که کمی بیشتر طول می‌کشد، نه یک فشار سخت که باعث فعال کردن 3D Touch می‌شود). ضربهٔ دوتایی هم عمل خواهد کرد. در هر صورت باید یک نوار منوی سیاه را مشاهده که با Select شروع می‌شود.

روش ارسال پیوست‌های ایمیل در آیفون

برای دیدن گزینه‌های بیشتر، می‌توانید بر روی فلش سمت راست در انتهای نوار ضربه بزنید. (می‌توانید برای دیدن گزینه‌های بیشتر باز هم مجدداً بر روی فلش سمت راست ضربه بزنید، اما ما با صفحهٔ دوم گزینه‌ها کار داریم.)

اگر می‌خواهید عکس یا ویدیویی که در برنامهٔ Photos ذخیره شده است را به ایمیل خود پیوست کنید، اولین گزینه‌ای که در حال حاضر قابل مشاهده است را انتخاب کنید: Insert Photo or Video (درج عکس یا ویدیو). با این کار شما وارد پوشه‌های Photos خواهید شد و می‌توانید فایلی را برای پیوست کردن از آنجا انتخاب کنید. فایل مورد نظر را باز کنید، سپس بر روی گزینهٔ Choose (انتخاب) در پایین سمت راست ضربه بزنید، سپس این فایل در بدنهٔ ایمیل شما ظاهر خواهد شد.

روش ارسال پیوست‌های ایمیل در آیفون

اگر می‌خواهید نوع دیگری از فایل یا عکسی که در جای دیگری ذخیره شده است را پیوست کنید، فرمان عمومی‌تر Add Attachment (افزودن پیوست) را انتخاب کنید. از اینجا می‌توانید از میان فایل‌های اخیراً استفاده شده موردی را انتخاب کنید، یا مواردی که در آی‌کلود ذخیره می‌شوند، یا فایل‌هایی که در برنامه‌های شما (مانند برنامهٔ Pages) ذخیره می‌شوند و یا در طیف وسیعی از سرویس‌های شخص ثالثی مانند DropBox را مرور کرده و انتخاب کنید.

روش ارسال پیوست‌های ایمیل در آیفون


روش حذف یک فایل پیوست شده از ایمیل

پس از پیوست کردن فایل، آن فایل تا حد زیادی مانند سایر عناصر ایمیل رفتار می‌کند. اگر مکان‌نما را در سمت راست آن قرار داده و سپس به Backspace ضربه بزنید، فایل پیوست حذف خواهد شد. (به خاطر داشته باشید که اگر این کار را به صورت اتفاقی انجام دادید، می‌توانید آیفون خود را تکان داده و سپس Undo را انتخاب کنید.)

 

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
زندگی خود را وارد حاشیه نکنید. دنیا به حضور پررنگ شما احتیاج دارد.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘