چگونه پیام‌های واتساپ را در آیفون مخفیانه بخوانیم

13
خرداد 1399
زمان تقریبی مطالعه این مطلب حدود 3 دقیقه
0 نظر 1580 بازدید

چگونه پیام‌های واتساپ را در آیفون مخفیانه بخوانیم 

شما می‌توانید بدون باز کردن پیام‌های واتساپ، یا بدون این که ارسال کنندهٔ پیام متوجه شود که آنها را دیده‌اید، به راحتی آنها را مخفیانه نگاه کنید. در اینجا روش دریافت یک پیش‌نمایش مخفی از پیام‌ها در آیفون آورده شده است.

-----

سافت‌مک: واتساپ (WhatsApp) یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های پیام‌رسان فوری در جهان است و مانند همهٔ سرویس‌های بزرگ متوجه شد که شما نمی‌توانید همه را راضی نگه دارید. در حالی که برخی از ویژگی‌ها مانند تماس ویدیویی مورد استقبال کاربران قرار گرفته است، اما وضعیت در هر به روز رسانی اینگونه نبوده است - مانند اعلام وصول پیام‌های خوانده شده.

مدتی پیش واتساپ اعلام وصول پیام‌های خوانده شده را معرفی کرد تا به محض مشاهدهٔ پیام توسط گیرنده، پیام دهنده را مطلع کند. در عین حالی که برخی از کاربران واکنش مثبتی به این قابلیت نشان دادند، برخی دیگر این ویژگی را دوست ندارند. فرض می‌کنیم این دسته از افرادی هستند که دوست دارند پیام‌ها را بخوانند ولی به آنها پاسخ ندهند.

اما اگر بخواهید به پیام‌های خوانده نشدهٔ واتساپ نگاهی بیندازید بدون این که فرستندهٔ پیام متوجه شود که آن پیام را خوانده‌اید چه کاری می‌توانید انجام دهید؟ خواستن توانستن است.


روش خواندن پیام‌های واتساپ بدون باز کردن آنها

بنا بر این، چگونه می‌توانید بدون باز کردن پیام‌های واتساپ و بدون این که واتساپ پیام را به عنوان «خوانده شده» علامتگذاری کند، پیام‌ها را بخوانید؟ ما قصد داریم از ویژگی پیش‌نمایش استفاده کنیم که به عنوان بخشی از 3D Touch معرفی شد (اولین بار در آیفون 6s فعال شد) و سپس به عنوان بخشی از Haptic Touch در آیفون XR و آیفون‌های بعد از آن، ادامه یافت.

چگونه پیام‌های واتساپ را در آیفون مخفیانه بخوانیم

با فرض این که شما یک آیفون 6s یا بالاتر از آن دارید، دستورالعمل‌های زیر را دنبال کنید:

1. اطمینان حاصل کنید که واتساپ به روز رسانی شده است. واتساپ قابلیت‌های 3D Touch را در سال 2015 معرفی کرده است، بنا بر این نباید مشکلی داشته باشید. هر نسخه‌ای بالاتر از WhatsApp 2.12. 11 این کار را انجام خواهد داد.

2. به جای ضربه زدن بر روی مکالمه، ما باید یک فشار شدید (بر روی یک دستگاه 3D Touch) یا یک فشار طولانی (برای Haptic Touch) را انجام دهیم. اگر هیچ اتفاقی نیفتاد، با قدرت بیشتری بر روی مکالمه ضربه زده و نگه دارید. به زودی یک پنجرهٔ peek (دزدکی نگاه کردن) ظاهر می‌شود که به شما این امکان را می‌دهد تا بدون اعلام وصول خوانده شدن، یک نگاه اجمالی به متن پیام بیندازید. فشار دادن را متوقف کنید و با خیال راحت پیام را مطالعه کنید.

3. به پنجرهٔ peek ضربه بزنید تا آن را به حالت تمام صفحه در آورید، یا برای بستن آن در خارج از پنجره ضربه بزنید. بستن پنجره باعث نمی‌شود که پیام را به عنوان «خوانده شده» در تلفن فرستندهٔ پیام علامتگذاری کند، و شما بدون این که تحت فشار این باشید که فرستندهٔ پیام از دریافت پیام توسط شما اطلاع دارد، زمان کافی برای پاسخ دادن خواهید داشت.

همچنین شایان ذکر است که واتساپ این امکان را به شما می‌دهد که یک بار مکالمه را به عنوان خوانده نشده علامتگذاری کنید، اما این بر وضعیت دریافت پیام خوانده شده تأثیری نمی‌گذارد. اگر آن را باز کنید، فرستندهٔ پیام متوجه خواهد شد.

برای دریافت آموزش‌های مرتبط روش دریافت واتساپ در آیپد را نیز مطالعه کنید. همچنین می‌توانید تماس ویدیویی گروهی در واتساپ نیز داشته باشید. و روش اجرای حالت تاریک واتساپ در آیفون به شما کمک می‌کند تا چشم‌هایتان خسته نشود.
 

 

 

مطالب مشابه

هنوز نظری برای این مطلب ثبت نشده است، برای ارسال نظر لطفا وارد شوید..

تیم کوک
در دنیای امروز انتخاب بین «خوب عمل کردن» و «عالی عمل کردن» اشتباه‌ترین کار ممکن است.

برنامه‌ها

بازی‌ها

آموزش‌ها

اخبار
F+⌘